eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gostyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203bb13d-737a-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000736/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W grudniu 2021 roku wszczęto postępowanie w trybie podstawowym, w którym nie została złożona żadna oferta. Ze względu na brak ofert i wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, konieczne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a2f03b07-51d1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego mechanicznego utrzymania dróg i ulic na terenie gminy Gostyń – miasto. Zamawiający zleci wykonanie przedmiotowej usługi w ramach posiadanych środków finansowych, zaplanowanych w projekcie planu finansowego na 2022 rok.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego
sygnalizowania innych miejsc niebezpiecznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym. Zakres usług obejmuje ponadto:
1) Prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pracy sprzętu oraz codzienne raportowanie Zamawiającemu o wykonanych pracach. Raport ten winien być przekazany Zamawiającemu drogą elektroniczną lub w wersji papierowej każdorazowo po podjętych działaniach do godz. 12:00 – w cyklu dobowym (od godz. 7:00 do godz. 7:00). Niedostarczenie tego raportu w
wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wykazanych prac;
2) Baza sprzętowa oraz magazynowa winna znajdować się w odległości nie większej niż 30 km od granic miasta Gostynia;
3) Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych;
4) Usuwanie śniegu z ulic lub dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów w szczególności: na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych;
5) Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia całodobowego telefonicznego dyżuru na potrzeby zimowego utrzymania dróg oraz do przystąpienia do usług każdorazowo nie później niż 2 godz. po ustaniu opadów śniegu; a także na każdorazowe wezwanie Zamawiającego.
6) Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację usługi poprzez zabezpieczenie niezbędnego personelu i sprzętu.
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usługi;
8) Sprzęt i maszyny przewidziane do realizacji zamówienia utrzymane winny być w ciągłej gotowości do działania;
9) Obsługa, naprawy i remonty sprzętu przewidzianego do wykonania usługi należą do obowiązków Wykonawcy;
10) Czas pracy to faktyczny czas pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu ulic - dojazd do bazy w związku z załadunkiem lub tankowaniem sprzętu nie będzie zaliczany do czasu pracy;
11) Wykonawca zobowiązany jest do używania mieszanki solno piaskowej przygotowanej przez Zamawiającego i magazynowanej na terenie ZGKiM w Gostyniu przy ul. Nad Kanią 107.
12) Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp oraz przepisów wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2021 poz. 450 ze zm.);
13) Wykonawca będzie dyspozycyjny przez całą dobę, także w niedziele, soboty i dni wolne od pracy, do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg;
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane w czasie prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stosunku do osób trzecich;
15) Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody zaistniałe w toku realizacji umowy z przyczyn leżących po jego stronie;
16) W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich Wykonawca zobowiązuje się do jej pokrycia w pełnej wysokości;
17) Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych.
Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowany czas sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy potwierdzone przez pracowników Urzędu Miejskiego w Gostyniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 56600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego mechanicznego utrzymania dróg i ulic na terenie gminy Gostyń - wsie. Zamawiający zleci wykonanie przedmiotowej usługi w ramach posiadanych środków finansowych, zaplanowanych w projekcie planu finansowego na 2022 rok. Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego sygnalizowania innych miejsc niebezpiecznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym.
Zakres usług obejmuje ponadto:
1) Prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pracy sprzętu oraz codzienne raportowanie Zamawiającemu o wykonanych pracach. Raport ten winien być przekazany Zamawiającemu drogą elektroniczną lub w wersji papierowej każdorazowo po podjętych działaniach do godz. 12:00 – w cyklu dobowym (od godz. 7:00 do godz. 7:00). Niedostarczenie tego raportu w wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wykazanych prac;
2) Baza sprzętowa oraz magazynowa winna znajdować się w odległości nie większej niż 30 km od granic miasta Gostynia;
3) Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych;
4) Usuwanie śniegu z ulic lub dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów w szczególności: na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych;
5) Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia całodobowego telefonicznego dyżuru na potrzeby zimowego utrzymania dróg oraz do przystąpienia do usług każdorazowo nie później niż 2,5 godz. po ustaniu opadów śniegu; a także na każdorazowe wezwanie Zamawiającego.
6) Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację usługi poprzez zabezpieczenie niezbędnego personelu i sprzętu.
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usługi;
8) Sprzęt i maszyny przewidziane do realizacji zamówienia utrzymane winny być w ciągłej gotowości do działania;
9) Obsługa, naprawy i remonty sprzętu przewidzianego do wykonania usługi należą do obowiązków Wykonawcy;
10) Czas pracy to faktyczny czas pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu ulic - dojazd do bazy w związku z załadunkiem lub tankowaniem sprzętu nie będzie zaliczany do czasu pracy;
11) Wykonawca zobowiązany jest do używania mieszanki solno piaskowej przygotowanej przez Zamawiającego i magazynowanej na terenie ZGKiM w Gostyniu przy ul. Nad Kanią 107.
12) Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp oraz przepisów wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2021 poz. 450 ze zm.);
13) Wykonawca będzie dyspozycyjny przez całą dobę, także w niedziele, soboty i dni wolne od pracy, do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg;
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane w czasie prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stosunku do osób trzecich;
15) Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody zaistniałe w toku realizacji umowy z przyczyn leżących po jego stronie;
16) W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich Wykonawca zobowiązuje się do jej pokrycia w pełnej wysokości;
17) Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych.
Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowany czas sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy potwierdzone przez pracowników Urzędu Miejskiego w Gostyniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64584,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64584,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAVA POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961879002

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64584,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23835,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23835,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23835,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAVA POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961879002

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23835,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.