Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00493900/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006011298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-033
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.janicki@dodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b7763f-7002-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044542/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.260.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego”.
2. Przez „Kompleksową usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego” należy rozumieć czynności wykonywane codziennie, okresowo oraz pracach wykonywanych w miarę potrzeb w czasie trwania umowy w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o działaniu nieniszczącym czyszczonych powierzchni i elementów wyposażenia, za pomocą specjalistycznego sprzętu oraz przez pracowników posiadających odpowiednie i niezbędne przeszkolenie (według faktycznych potrzeb Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ).
3. Kompleksowa usługa sprzątania obiektów obejmować będzie:
- 46 pokoi hotelowych z sanitariatami (w zależności od obłożenia)
- powierzchnię ciągów komunikacyjnych (klatek schodowych i korytarzy) ok. 300 m2 (codziennie)
4. Zapewnienie sprzętu do sprzątania leży po stronie Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać dokładnie wymaganiom podanym przez Zamawiającego we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
6. W ramach usługi pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do codziennego utrzymania czystości w części hotelowej (pokoje, ciągi komunikacyjne) wg załącznika do umowy (szczegółowy zakres czynności objętych umową na: Kompleksową usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego).
7. Przy realizacji usługi Wykonawca będzie dysponował profesjonalnym sprzętem do utrzymania czystości i innych prac objętych przedmiotem zamówienia.
8. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej oraz podpisania stosownego oświadczenia potwierdzającego ten fakt. W celu dokonania wizji lokalnej należy powiadomić Zamawiającego na co najmniej 1 dzień wcześniej i uzgodnić z nim termin jej przeprowadzenia. Osobą do kontaktu w przypadku dokonania wizji lokalnej jest Monika Stróżyk – Kierownik AGRO Obiektu Hotelowego należącego do Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu tel. 607-403-658 lub Anna Gudz - Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego tel. 607-306-881 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada ta polega na tym, że Zamawiający działając na podstawie art. 96 pkt 2 e) ustawy Prawo Zamówień Publicznychzawarł w dokumentach składających się na Specyfikację Warunków Zamówienia wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, natomiast w ogłoszeniu 2022/BZP 00493900/01 (sekcja II pkt. 2.11) zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych Zamawiający nie zastrzegł że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej. Dodatkowo
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu jako Zamawiający dopuścił udział mikroprzedsiębiorstw czyli do 10 zatrudnionych natomiast wymogiem dla zakładu pracy chronionej jest min. 25 pełnych etatów. Niezachowanie w postępowaniu przestrzegania zgodności z zasadą naczelną Prawa Zamówień Publicznych, wyrażoną w art. 16 Ustawy, a więc z zasadą przejrzystości, która jest fundamentalna dla udzielania zamówień publicznych, mógłby skutkować naruszeniem dyscypliny finansów publicznych przez Zamawiającego, a także błędną interpretacją zapisów zawartych w dokumentach zamówienia przez Wykonawców ubiegających się o niniejsze zamówienie. Na obecnym etapie postępowania nie ma możliwości zmiany warunków zamówienia i wprowadzenia stosownych zmian do ogłoszenia o zamówieniu nr 2022/BZP 00493900/01 (w sekcji II pkt. 2.11), tak więc wada ta ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, jest przy tym na tyle poważna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dla przywrócenia zgodności z prawem konieczne jest unieważnienie postępowania i ogłoszenie go ponownie z zachowaniem zasady przejrzystości wyrażonej w art. 16 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- Czyszczenie rowów i stawów w trzech lokalizacjach (Morasko, Kiekrz i Bielniki) w latach 2024-2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.