eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańszczyk › "Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo- administracyjną, rozbiórka schodów zewnętrznych"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033706 z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo- administracyjną, rozbiórka schodów zewnętrznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296064

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II 65

1.4.2.) Miejscowość: Brańszczyk

1.4.3.) Kod pocztowy: 07-221

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsbranszczyk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbranszczyk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


inna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033706

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00029019/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
rzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo- administracyjną, rozbiórka schodów zewnętrznych”,Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku zmieniającego sposób użytkowania z funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo-administracyjną położonego przy ul. Jana Pawła II 65A w Brańszczyku.W ramach przebudowy należy wykonać rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych przy dwóch wejściach. W ich miejsce wykonać nowe schody zewnętrzne monolityczne betonowe z balustradami ze stali kwasoodpornej oraz jedną platformę dla osób niepełnosprawnych w postaci podnośnika śrubowego do montażu na zewnątrz budynku.Zakres opracowania i wykonywanych prac remontowych na obiekcie dotyczy jednej kondygnacji o powierzchni użytkowej 254,66 m2Zakres prac w obszarze obiektu budowlanego:prace rozbiórkowe:należy wykonać prace rozbiórkowe ścian działowych, demontaż wyposażenia istniejących sanitariatów, powiększenia otworów drzwiowych, wykonania otworów w stropie i dachu dla projektowanych kominów wentylacyjnychprace budowlane:należy wykonać prace budowlane w zakresie budowy nowych ścian działowych o grubości 8 cm z cegły silikatowej, budowy kominów wentylacyjnych z kształtek prefabrykowanychprace remontowe i wykończeniowe:wymiana wszystkich warstw posadzki z wykonaniem warstwy wierzchniej ( pvc / gresy)prace tynkarskie i szpachlowanie wszystkich ścian, kominów i sufitów oraz wykonanie okładzin ściennych gresowych w pomieszczeniach higieniczno- sanitarnych, porządkowym i socjalnymmalowanie ścian i sufitówwykonanie białego montażuwstawienie stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej na poziomie opracowywanej kondygnacjimontaż uchwytów w sanitariacie osób niepełnosprawnychwykonanie prac instalacyjnych wg dokumentacji branżowej sanitarnej i elektrycznejZamierzenie budowlane opiera się na istniejącej infrastrukturze technicznej, nie występują projektowane sieci i urządzenia uzbrojenia terenu, rozbudowywany i przebudowywany budynek obsługiwany będzie poprzez istniejące uzbrojenie terenu. Istniejący budynek wyposażony jest w instalacje wewnętrzne wymagające następujących działań:- instalacja wody zimnej i ciepłej- wykonać rozbudowę istniejącej instalacji wewnętrznej poprzez doprowadzenie wody do pomieszczenia łazienek na parterze w obszarze przebudowy budynku,- kanalizacja sanitarna- wykonać rozbudowę istniejącej instalacji wewnętrznej o obsługę sanitarną pomieszczeń łazienek na parterze w obszarze przebudowy budynku,- instalacja centralnego ogrzewania z kotłowni własnej- wykonać instalacje wewnętrzne rozprowadzające ciepło w nowoprojektowanych pomieszczeniach biurowych i pomocniczych,- instalacja gazowa- bez rozbudowy,- instalacje elektryczne- wykonanie instalacji wewnętrznych poprzez wyposażenie pomieszczeń nowoprojektowanych w instalacje oświetleniowe i gniazd wtykowych,- wentylacja grawitacyjna- rozbudowa o nowe kanały wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach projektowanych łazienek oraz w obszarze przebudowy budynku.Projektowane rozbudowy instalacji nie zmienią dotychczasowych układów pomiarowych i przyłączy .Powierzchnia zabudowy – 329,51 m2Powierzchnia użytkowa kondygnacji objętej projektem- 254,66 m2Kubatura – 2160,25 m3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zał. nr 8.Ustalenia dodatkowe:Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia uproszczonego kosztorysu ofertowego.Wykonawca może dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed przygotowaniem oferty. 2.3 Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych:45262500-6 Roboty murarskie i murowe45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45000000-7 Roboty budowlane

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo- administracyjną, rozbiórka schodów zewnętrznych - w ramach realizacji zadania pod nazwą: ,,Przebudowa budynku mieszkalnego INTERNAT na budynek administracyjny"Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku zmieniającego sposób użytkowania z funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo-administracyjną położonego przy ul. Jana Pawła II 65A w Brańszczyku.W ramach przebudowy należy wykonać rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych przy dwóch wejściach. W ich miejsce wykonać nowe schody zewnętrzne monolityczne betonowe z balustradami ze stali kwasoodpornej oraz jedną platformę dla osób niepełnosprawnych w postaci podnośnika śrubowego do montażu na zewnątrz budynku.Zakres opracowania i wykonywanych prac remontowych na obiekcie dotyczy jednej kondygnacji o powierzchni użytkowej 254,66 m2Zakres prac w obszarze obiektu budowlanego:prace rozbiórkowe:należy wykonać prace rozbiórkowe ścian działowych, demontaż wyposażenia istniejących sanitariatów, powiększenia otworów drzwiowych, wykonania otworów w stropie i dachu dla projektowanych kominów wentylacyjnychprace budowlane:należy wykonać prace budowlane w zakresie budowy nowych ścian działowych o grubości 8 cm z cegły silikatowej, budowy kominów wentylacyjnych z kształtek prefabrykowanychprace remontowe i wykończeniowe:wymiana wszystkich warstw posadzki z wykonaniem warstwy wierzchniej ( pvc / gresy)prace tynkarskie i szpachlowanie wszystkich ścian, kominów i sufitów oraz wykonanie okładzin ściennych gresowych w pomieszczeniach higieniczno- sanitarnych, porządkowym i socjalnymmalowanie ścian i sufitówwykonanie białego montażuwstawienie stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej na poziomie opracowywanej kondygnacjimontaż uchwytów w sanitariacie osób niepełnosprawnychwykonanie prac instalacyjnych wg dokumentacji branżowej sanitarnej i elektrycznejZamierzenie budowlane opiera się na istniejącej infrastrukturze technicznej, nie występują projektowane sieci i urządzenia uzbrojenia terenu, rozbudowywany i przebudowywany budynek obsługiwany będzie poprzez istniejące uzbrojenie terenu. Istniejący budynek wyposażony jest w instalacje wewnętrzne wymagające następujących działań:- instalacja wody zimnej i ciepłej- wykonać rozbudowę istniejącej instalacji wewnętrznej poprzez doprowadzenie wody do pomieszczenia łazienek na parterze w obszarze przebudowy budynku,- kanalizacja sanitarna- wykonać rozbudowę istniejącej instalacji wewnętrznej o obsługę sanitarną pomieszczeń łazienek na parterze w obszarze przebudowy budynku,- instalacja centralnego ogrzewania z kotłowni własnej- wykonać instalacje wewnętrzne rozprowadzające ciepło w nowoprojektowanych pomieszczeniach biurowych i pomocniczych,- instalacja gazowa- bez rozbudowy,- instalacje elektryczne- wykonanie instalacji wewnętrznych poprzez wyposażenie pomieszczeń nowoprojektowanych w instalacje oświetleniowe i gniazd wtykowych,- wentylacja grawitacyjna- rozbudowa o nowe kanały wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach projektowanych łazienek oraz w obszarze przebudowy budynku.Projektowane rozbudowy instalacji nie zmienią dotychczasowych układów pomiarowych i przyłączy .Powierzchnia zabudowy – 329,51 m2Powierzchnia użytkowa kondygnacji objętej projektem- 254,66 m2Kubatura – 2160,25 m3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zał. nr 8.Ustalenia dodatkowe:Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia uproszczonego kosztorysu ofertowego.Wykonawca może dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed przygotowaniem oferty. 2.3 Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych:45262500-6 Roboty murarskie i murowe45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45000000-7 Roboty budowlane

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Finansowanie zamówienia:zadanie finansowane ze środków budżetu Starostwa Powiatowego w Wyszkowie,Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom), 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

Po zmianie:
Finansowanie zamówienia:zadanie finansowane ze środków budżetu Starostwa Powiatowego w Wyszkowie,Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom), 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.ZMIANA SWZ Zamawiający:Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65 , 07-221 Brańszczyk , działający w imieniu: Powiatu Wyszkowskiego, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, NIP: 762-18-86-920 reprezentowanego przez: Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku p. Jana Mroczkowskiego, działającego na podstawie Pełnomocnictwa nr 110/2019, z dnia 12 sierpnia 2019r. Zarządu Powiatu w Wyszkowie dokonuje w dniu 14.04.2021r. zmiany w SWZ w postępowaniu nr DPS/DG/ZP/61/1/PN/20211. Zmiana w nazwie postępowania:nawa po zmianie ( wersja obowiązująca):„Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo- administracyjną, rozbiórka schodów zewnętrznych - w ramach realizacji zadania pod nazwą: ,,Przebudowa budynku mieszkalnego INTERNAT na budynek administracyjny"2. Zmiana w rozdziale XXXVIII w pkt.4 i 9 tj. wersja obowiązująca: 4. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa je na nieoprocentowanym rachunku bankowym.9. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie Oddział Wyszków Nr konta: 46 8931 0003 0000 8152 2022 0007.3. Zmiana części nagłówkowej projektowanych postanowień umowy( załącznik nr 7 do SWZ): wersja obowiązująca: Projektowane postanowienia umowyDPS/DG/ZP/61/1/PN/2021. Umowa zawarta w dniu ..2021 r. w Brańszczyku pomiędzy: Zamawiającym ( Odbiorcą): Domem Pomocy Społecznej, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk, tel: (29)742 14 14, adres e-mail: zamowienia@dpsbranszczyk.pl działającym w imieniu: Powiatu Wyszkowskiego(Nabywcy), ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, NIP: 762-18-86-920 reprezentowanego przez: Jana Mroczkowskiego – Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku na podstawie pełnomocnictwa nr 110/2019 z 12 sierpnia 2019r. Zarządu Powiatu w Wyszkowie zwanego dalej Zamawiającym, a firmą:…reprezentowaną przez:…zwanego dalej Wykonawcą4. Zamawiający dodaje w projektowanych postanowieniach umowy w § 6 ,,ROZLICZENIE ROBÓT" pkt. 11 o brzmieniu: Płatności dokonane będą na rachunek bankowy Wykonawcy:...z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 ze zm.), w zakresie białej listy podatników VAT. Wskazany numer rachunku bankowego, powinien być numerem właściwym do dokonywania rozliczeń na zasadach podzielonej płatności(split payment) – Ustawa z dnia 11 marca 2004r. O podatku od towarów i usług zmieniona ustawą z dnia 15 grudnia 2017r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018r poz. 62 z późn. zm.) .Treść po zmianach, jest to treść obowiązująca od chwili opublikowania i zamieszczenia na stronie prowadzonego postępowania.

2021-04-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.