eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biesiekierz › Budowa centrum aktywności w Starych Bielicach



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa centrum aktywności w Starych Bielicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIESIEKIERZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3180 955

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3180 940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biesiekierz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.biesiekierz.eu/index.php?id=102&rp=1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa centrum aktywności w Starych Bielicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e42602ab-56bc-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005693/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa centrum aktywności w Starych Bielicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416506/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.SR.271.11.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10469726,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa centrum aktywności w Starych Bielicach.

Opis inwestycji
Inwestycja ma trzy komponenty:
Przebudowę wraz z budową ulicy, budowę zlokalizowanej przy drodze świetlicy z wyposażeniem oraz budowę remizy dla OSP z wyposażeniem. Wszystkie inwestycje zlokalizowane są w centrum największej miejscowości (33% mieszkańców).

Przebudowa istniejącej ul. Kościelnej (geometrii i konstrukcji; skrzyżowań i zjazdów; poboczy; oświetlenia; uzbrojenia terenu) wraz z budową elementów drogi (skrzyżowań i zjazdów; zatok postojowych i autobusowej; chodników; poboczy; progów zwalniających; oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu; kanalizacji deszczowej; oświetlenia). Wykonane zostaną również roboty mające na celu dowiązanie się do istniejącego zagospodarowania wzdłuż drogi.
Inwestycja poprawi bezpieczeństwo- droga prowadzi bezpośrednio do szkoły, sali gimnastycznej, boiska, kościoła, przedsiębiorstw, OSP (38 wyjazdów w 2020 r.)
Zamawiający posiada PFU

Część druga polega na budowie wraz z wyposażeniem obiektu z funkcją świetlicy wiejskiej; biblioteki; klubu seniora; pomieszczeń dla lokalnych stowarzyszeń i społeczności z zapleczem socjalnym i gospodarczym, salami warsztatowymi oraz zagospodarowaniem terenu do wspólnej integracji, wydarzeń plenerowych oraz spotkań mieszkańców.
Obiekt pozwoli rozwijać społeczne zaangażowanie młodzieży, lokalnych organizacji pozarządowych, członków Ochotniczej Straży Pożarnej, Młodzieżowej Drużyny Pożarniczej, Koła Gospodyń Wiejskich oraz seniorów (osoby 60+ stanowią już ponad 21%).
Zamawiający posiada PFU

Trzeci komponent projektu to budowa remizy wraz z wyposażeniem. W chwili obecnej OSP korzysta z bazy prywatnych osób, członków OSP, jednak nie posiadając garażu powoduje konieczność np. opróżniania zbiornika wody w okresie zimowym (z obawy o uszkodzenie podczas mrozów) co znacznie zmniejsza sprawność bojową. Strażacy nie posiadają również miejsca na przebieranie się i przygotowanie do akcji i szkolenia.
Ważnym argumentem dla inwestycji jest lokalizacja OSP, w odległości ok. 1,5 km. do węzła Stare Bielice drogi ekspresowej S6 i nowo budowanej S11, jak również w odległości ok 5 km. od węzła Gniazdowo drogi ekspresowej S6, stając się ważnym ogniwem w potencjalnych akcjach ratowniczych podczas zdarzeń drogowych.
Zamawiający posiada zleconą do wykonania dokumentację projektową dla tej części inwestycji.

2) Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3) Zakres przedmiotu zamówienia w ramach realizacji zadania pn. Budowa centrum aktywności w Starych Bielicach obejmuje:
a) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej ulicy Kościelnej w m. Stare Bielice”,
b) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa budynku świetlicowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz z infrastrukturą techniczną”,
c) wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa remizy wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną położonej w granicach działki nr 128/3 w obrębie Stare Bielice w ramach projektu, pn.: „Budowa centrum aktywności w Starych Bielicach”.

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) dokumentacja, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ, na którą składa się:
˗ program funkcjonalno – użytkowy na przebudowę drogi gminnej ulicy Kościelnej w m. Stare Bielice,
˗ program funkcjonalno – użytkowy na budowę budynku świetlicowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz z infrastrukturą techniczną,
˗ dokumentacja projektowa na budowę remizy wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną położonej w granicach działki nr 128/3 w obrębie Stare Bielice,
b) projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust. 1 ustawy Pzp).

UWAGA: Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa.

5) Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 60 miesięcy, maks. 84 miesiące (termin gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem III ust. 5 SWZ).
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji.

6) Rozwiązania równoważne
- Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych lub lepszych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. i pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
- Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
- W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
-Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11749000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12290000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11749000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Reichbau” Damian Lipigórski-Reichel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692281075

7.3.3) Ulica: Lawendowa 4

7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-039

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11749000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.