eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › Dostawa studni betonowych na roboty budowlane dla ZGKiM "Ślęża" na 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa studni betonowych na roboty budowlane dla ZGKiM „Ślęża” na 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ "ŚLĘŻA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930210654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 7

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 7131-62-286

1.5.8.) Numer faksu: 7131-62-293

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgkimsobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkimsobotka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zgkimsobotka.pl/zamowienia.dhtml

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa studni betonowych na roboty budowlane dla ZGKiM „Ślęża” na 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de32e31f-6897-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008896/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa studni betonowych na roboty budowlane dla ZGKiM Ślęża na 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336053/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DF 28.281.2021.9

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 77400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa studni betonowych na roboty budowlane dla ZGKiM „Ślęża” na 2022 r.
W tym 15 przelotowych i 18 zbiorczych.
Parametry:
Studnie kanalizacyjne należy wykonać z prefabrykowanych elementów betonowych Ø 1000 łączonych na uszczelki gumowe, wykonane z betonu o wytrzymałości klasy min C35/45, wodoszczelnego (min W8) i o nasiąkliwości poniżej 4%.
Studnie kanalizacyjne mają mieć prefabrykowane kinety. W środku studni należy zamontować stopnie złazowe żeliwne typu ciężkiego pokryte powłoką antykorozyjną z tworzywa sztucznego.
Transport następować będzie na teren zakładu lub na teren inwestycji w Gminie Sobótka samochodem z HDS zamówienia będą składane nie mniejsze niż do pełnego załadunku.

Dostawa w/w materiałów do siedziby zakładu ul. Czysta 7 lub na teren budowy w obrębie Gminy Sobótka.
Szczegółowy wykaz ilościowy zgodnie z tabelką zawartą w formularzu ofertowym oraz SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku zmiany bieżących potrzeb, podyktowanych warunkami ekonomicznymi, technologicznymi lub organizacyjnymi.
Przedmiot dostawy musi być I gatunku posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty zgodnie z obowiązującymi normami.
Wszelkie koszty, dojazdu, dostawy i rozładunku pokrywa Wykonawca.
Każda dostawa partii studni uzależniona jest od aktualnego zapotrzebowania zamawiającego i musi być z nim uzgodniona, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

44114200-4 - Produkty betonowe

44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64685,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66739,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64685,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wodam S.C. A. Michalczyk, D. WItek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Arkadiusz MIchalczyk , Dawid Witek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961581775

7.3.3) Ulica: Parkowa 4b

7.3.4) Miejscowość: Tyniec Mały

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64685,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.