eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowanie sygnałów alarmu, włamania i napadu z lokalnego systemu alarmowego oraz interwencja grupy patrolowej w obiekcie w Ciechocinku.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033401 z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowanie sygnałów alarmu, włamania i napadu z lokalnego systemu alarmowego oraz interwencja grupy patrolowej w obiekcie w Ciechocinku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezydenta RP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 695 28 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prezydent.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowanie sygnałów alarmu, włamania i napadu z lokalnego systemu alarmowego oraz interwencja grupy patrolowej w obiekcie w Ciechocinku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-868c05b9-7b47-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013488/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BA.3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowanie sygnałów alarmu, włamania i napadu z lokalnego systemu alarmowego oraz interwencja grupy patrolowej w Dworku Prezydenta RP obiekt muzealno-biurowy o powierzchni 778 m2, położony na działce o powierzchni 7268 m2 w Ciechocinku przy ul. Leśnej 1.2. Do zakresu zadań Wykonawcy należy w szczególności:a) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obiektu; b) ochrona granic obiektu oraz pomieszczeń przed dostępem osób nieuprawnionych; c) ochrona mienia obiektu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem; d) zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie chronionego obiektu oraz powiadamianie właściwego pracownika Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku; e) niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania; f) kontrola ruchu osobowego oraz ruchu materiałowego zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego; g) prowadzenie dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika służby zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany oraz o rozmieszczeniu poszczególnych pracowników ochrony i czasie wykonywania przez nich zadań, a także prowadzenie na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej;h) prowadzenie książek ewidencji wejść i wyjść przekazanych przez Zamawiającego; i) znajomość Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla chronionych obiektów i bezwzględne stosowanie się do przyjętych w nich regulacjij) stałe, lokalne monitorowanie sygnałów alarmowych zgłaszanych przez zainstalowane w obiekcie systemy techniki ochronnej (system sygnalizacji włamania i napadu, system p.poż., system telewizji przemysłowej) oraz podejmowanie stosownych interwencji.3. Zamawiający, w ramach dostępnych zasobów pracowników ochrony, pełniących służbę zastrzega sobie prawo do tworzenia posterunków doraźnych, innych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.4. Wykonawca może zlecić realizację części zamówienia podwykonawcy w zakresie dotyczącym zadań grupy interwencyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460742,84

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574348,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460742,84

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security Emporio Sp. z o.o. Sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Emporio Sp. z o.o.

7.3.3) Ulica: ul. Czernichowska 28

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-334

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

patrol interwencyjny

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455254,29

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-01
2021-04-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.