Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00570722/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
- 2024/BZP 00010367/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00017425/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00234999/01 - Wynik z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami, w tym aktualizacja studium wykonalności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033316
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00570722
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich dziewięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwa studia wykonalności i/lub aktualizacje studiów wykonalności zgodnych z wytycznymi określonymi w Niebieskiej Księdze dla projektów z sektora transportu publicznego w miastach, aglomeracjach i regionach, dla projektów infrastrukturalnych, które przeszły pozytywnie ocenę formalną i merytoryczną.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia
– wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą przewidzianą do realizacji zamówienia pełniącą funkcję Koordynatora Zespołu, która posiada doświadczenie polegające na wykonaniu (samodzielnie lub jako członek zespołu), w okresie ostatnich dziewięciu lat, co najmniej dwóch studiów wykonalności i/lub aktualizacji studiów wykonalności, w ramach których sporządził co najmniej Analizę Kosztów i Korzyści, zgodnych z wytycznymi określonymi w Niebieskiej Księdze dla projektów z sektora transportu publicznego w miastach, aglomeracjach i regionach, dla projektów infrastrukturalnych, które przeszły pozytywnie ocenę formalną i merytoryczną.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, których personel posiada wymagane doświadczenie – wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
Po zmianie:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich dziewięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwa studia wykonalności lub jedno studium wykonalności oraz jedną aktualizację studium wykonalności w zakresie Analizy Kosztów i Korzyści, zgodnych z wytycznymi określonymi w Niebieskiej Księdze, dla projektów infrastrukturalnych, które przeszły pozytywnie ocenę formalną i merytoryczną.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia
– wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą przewidzianą do realizacji zamówienia pełniącą funkcję Koordynatora Zespołu, która posiada doświadczenie polegające na wykonaniu (samodzielnie lub jako członek zespołu), w okresie ostatnich dziewięciu lat, co najmniej dwóch studiów wykonalności lub jednego studium wykonalności oraz jednej aktualizacji studium wykonalności w zakresie Analizy Kosztów i Korzyści, w ramach których sporządził co najmniej Analizę Kosztów i Korzyści, zgodnych z wytycznymi określonymi w Niebieskiej Księdze, dla projektów infrastrukturalnych, które przeszły pozytywnie ocenę formalną i merytoryczną.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, których personel posiada wymagane doświadczenie – wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-01-16 09:00
Po zmianie:
2024-01-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-01-16 09:10
Po zmianie:
2024-01-19 09:10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.