eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko › Odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łącko



Ogłoszenie z dnia 2022-01-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łącko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łącko

1.5.2.) Miejscowość: Łącko

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łącko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa52c620-7db0-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031257/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łącko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zastosował tryb z wolnej ręki (art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp )na realizację zadania pn. „Odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łącko” z powodu braku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego prowadzonego przez Gminę Stary Sącz nr ZP.271.1.14.2021 pn.” Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Stary Sącz, Gminy Nawojowa oraz Gminy Łącko” – w zakresie CZĘŚCI 3: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny” w związku z otwarciem na wniosek Wykonawców postępowania odwoławczego w przedmiotowym postępowaniu. W celu zagwarantowania ciągłości odbierania odpadów komunalnych od mieszkańców z terenu Gminy Łącko zgodnie z obowiązkami wynikającymi z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Zamawiający postanowił jak na wstępie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z nieruchomości niezamieszkałych, na których znajdują się domki letniskowe i nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe na terenie Gminy Łącko a także z punktu selektywnego zbierania odpadów.

2. Zakres zamówienia – stosownie do przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2010 ze zm.) oraz postanowieniami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łącko zakres usług obejmuje:
1) odbieranie z PSZOK w Łącku (dz. 1912/1), domów wielorodzinnych – Łącko 512, Obidza 265, Jazowsko 191, Jazowsko 205, Osiedla Romskiego i z nieruchomości wskazanych w pkt 1, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny tj.:

a) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach lub workach,
obejmujących:
• szkło (kod 20 01 02, 15 01 07),
• papier i tektura (kod 20 01 01, 15 01 01),
• opakowania z tworzyw sztucznych (kod 20 01 39, 15 01 02),
• metal (kod 15 01 04, 20 01 40),
• opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), z zastrzeżeniem, że opakowania z tworzyw sztucznych i metale być zbierane łącznie w jednym pojemniku lub worku,
b) popiołów z palenisk domowych gromadzonych selektywnie w pojemnikach lub workach (kod 20 01 99),
c) odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07),
d) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod 20 01 35*, 20 01 36),
e) zużytych opon (kod 16 01 03),
f) odpadów pochodzących z robót budowlanych i remontowych (kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 80, 17 04 07, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04, 20 03 99),
2) zapewnienie przez Wykonawcę worków w kolorach zgodnych z przepisami obowiązującymi w tym zakresie o dużej wytrzymałości o poj. 120 l z folii półprzeźroczystej do gromadzenia odpadów wymienionych w pkt 2 ppkt 1) lit. a.
Wykonawca zobowiązany będzie do zaopatrzenia właścicieli nieruchomości objętych zamówieniem w worki na odpady segregowane w takiej ilości i kolorze w jakiej właściciel nieruchomości oddał z odpadami.
a) Szacowana ilość worków w trakcie realizacji zamówienia:
- do zaopatrzenia właścicieli nieruchomości objętych zamówieniem:

a) w kolorze zielonym z oznaczeniem „SZKŁO” – 1 200 szt.
b) w kolorze niebieskim z oznaczeniem „PAPIER” – 1 200 szt.
c) w kolorze żółtym z oznaczeniem „METALE i TWORZYWA SZTUCZNE” – 80 000 szt.

- do dostarczenia do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącku w okresie realizacji zamówienia:
a) w kolorze zielonym z oznaczeniem „SZKŁO” – 200 szt.
b) w kolorze niebieskim z oznaczeniem „PAPIER” –200 szt.
c) w kolorze żółtym z oznaczeniem „METALE i TWORZYWA SZTUCZNE” – 1000 szt.
3. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów prawa dotyczących odpadów komunalnych w trakcie realizacji zamówienia.

4. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia:
Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych mieszczącego się na działce 1912/1 w Łącku w 7 kontenerów o pojemności 7 m3:
1 kontener - na odpady z metali i tworzyw sztucznych
1 kontener - na papier,
1 kontener - na szkło,
1 kontener - na odpady wielkogabarytowe
1 kontener - na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
1 kontener - na opony,
1 kontener - na odpady remontowo-budowlane,

Osiedla Romskiego w Maszkowicach w 2 kontenery:
1 kontener KP7 - na odpady z metali i tworzyw sztucznych
1 kontener metalowy do 3m³- na szkło,

Na Wykonawcy ciąży obowiązek oznakowania dostarczonych kontenerów nazwą danej frakcji odpadów oraz opróżnianie ich w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego.
Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

6. Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiednich standardów sanitarnych, w szczególności do zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, przeładunku i transportu. Wszelkie zanieczyszczenia powstałe podczas odbioru odpadów Wykonawca winien niezwłocznie uprzątnąć.
7. Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na zgłoszenie Zamawiającego kontenera i odbioru z terenu nieruchomości odpadów budowlanych (dotyczy drobnych robót wykonywanych we własnym zakresie przez właściciela nieruchomości, do 5 m³). Usługi obejmują również poza ustalonym harmonogramem odbiór odpadów na zasadach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łącko.

9. Wykonawcę będzie obowiązywał:
a) Zakaz mieszania selektywnie zebranych frakcji odpadów komunalnych z innymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości.
b) Zakaz mieszania odpadów zebranych na terenie Gminy Łącko z odpadami zebranymi w innych gminach.
c) Zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu. W przypadku wysypania Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.).
d) Zakaz mieszania odpadów zebranych na terenie Gminy Łącko z nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia z odpadami zebranymi na terenie Gminy Łącko od podmiotów z którymi Wykonawca posiada indywidualne umowy na odbiór odpadów.

10. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pozostawionym worku lub pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna kartka) informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia za nie przestrzeganie deklarowanego obowiązku segregowania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację – nagranie wykonane kamerą znajdującą się na samochodzie odbierającym odpady z nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. Ponowna sytuacja dotycząca nie dotrzymania warunków segregacji odpadów skutkować będzie zmianą odpłatności dla właściciela nieruchomości. Wykonawca zamiennie może posłużyć się dokumentacją fotograficzną wykonaną przy pomocy cyfrowego aparatu fotograficznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132795,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132795,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132795,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492841416

7.3.3) Ulica: Os. Rzeka 133

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-451

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132795,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.