eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Budowa ulicy Ćwiejkowskiego w Bralinie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033212 z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Ćwiejkowskiego w Bralinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRALIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Bralin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-640

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 11 201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bralin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bralin.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Ćwiejkowskiego w Bralinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5733af51-8194-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000409/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ulicy Ćwiejkowskiego w Bralinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015794/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie:1) nawierzchni jezdnio długości ok. 386 m i szerokości 4,50 ÷ 5,60 m – wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 3 cm (w. wiążąca) i 4 cm (w. ścieralna)i powierzchni ok. 1937 m2, osadzenie krawężników drogowych na ławie o dł. ok. 770 m, podbudowy,2) nawierzchni chodników i nawierzchni zjazdów z brukubetonowego o powierzchni ok. 937 m2, montaż oporników i obrzeży,3) odwodnienia nawierzchni w postaci12 studni i wpustów deszczowych wrazz przykanalikami podłączonymi do istniejącej kanalizacji deszczowej,4) 13 szt. (72 m PE32) przyłączy wodociągowych,5) 13 szt. (69 m PVC160) przyłączy kanalizacji sanitarnej,6) oznakowania poziomego i pionowego, regulacjiwysokościowej urządzeń podziemnych, ułożenia rur osłonowych, obsługę geodezyjną,7) budowę linii oświetlenia ulicznego, w tym: linii kablowej YAKXS 4x25mm2 o dł. ok. 214 m, opraw ulicznych LED w ilości 7 szt., słupów aluminiowych o wys. 8 m w ilości 5 szt.8) wysianie i pielęgnację trawników o powierzchni 978 m2,9) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698200

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1031426,81

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698200

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A. w Kępnie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619-18-10-367

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Kępno

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 698200,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.