eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywiń › Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Krzywiń w formie zakupu biletów miesięcznych imiennych w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Krzywiń
w formie zakupu biletów miesięcznych imiennych w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywiń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/krzywin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Krzywiń
w formie zakupu biletów miesięcznych imiennych w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-826ce998-92ac-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057406/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Krzywiń w formie zakupu biletów miesięcznych imiennych w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530709

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia dzieci do jednostek oświatowych w gminie Krzywiń oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych).

CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

2. Jednostki organizacyjne gminy do których należy świadczyć usługi dowozu:

Zespół Szkół w Jerce – 208 uczniów
Zespół Szkół w Krzywiniu – 155 uczniów
Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Lubiniu – 64 uczniów
Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu – 96 uczniów

3. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsca zamieszkania)w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu) wraz z opieką na kursach dowożących dzieci do jednostek oświatowych na terenie Gminy Krzywiń

4. Dowożenie i odwożenie uczniów, w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych) odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej w terminie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

5. Trasy oraz harmonogram przewozów uczniów do poszczególnych szkół i przystanków w gminie Krzywiń określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ.

6. Usługa polega na przewozie:

- autokarami lub busami – minimum 3 pojazdy
Liczba osób dowożonych - 523.

7. Dane związane z liczbą dowożonych uczniów dotyczą roku szkolnego 2023/2024 i są danymi szacunkowymi uzyskanymi ze szkół. W czasie obowiązywania umowy w roku szkolnym 2023/2024 i 2024/2025 liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie w zależności od liczebności uczniów w szkołach i zmian w planach nauczania.

8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.

9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozu z powodu zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, nauki zdalnej, zwieszenia zajęć stacjonarnych.

10. Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych określonych na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. nr 46 poz. 432 ze zm.) – ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna.

11. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, sobotę poprzedzającą przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektorów danej placówki o zmianie terminu dowozu.

12. Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnie dostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy i opiekę, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu.

13. Każdy uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące.

14. W ofercie należy podać cenę biletu miesięcznego brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz całkowitą wartość zamówienia uwzględniającą koszt zakupu biletów miesięcznych.

15. Liczba kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie.

16. Rozliczenia dokonywane będą w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych.

17. Imienna lista uczniów (osób) dla których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół przed rozpoczęciem każdego semestru.

18. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przedstawionego planu dowozu i punktualnego dowożenia i odwożenia dzieci a w wypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu spełniającego opisane wymagania Zamawiającego.

19. Zamawiający przewiduje możliwość rozwiązania umowy za porozumieniem stron, jeżeli na skutek zmiany przepisów prawa dotyczącego publicznego transportu zbiorowego, nie będzie możliwa realizacja zamówienia na określonych w umowie warunkach.

20. Bilet miesięczny uprawniać będzie posiadacza do poruszania się na wszystkich trasach kursowania autobusów objętych niniejszym postępowaniem.

21. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, wymaga aby kierowcy pojazdów oraz opiekunowie byli zatrudnieni przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób:
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu;
- dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.
Naruszenie w/w obowiązku stanowi podstawę do nakazania przez Zamawiającego Wykonawcy przerwania realizacji robót i stanowi podstawę do odstąpienia Zamawiającego od Umowy z winy Wykonawcy.


22. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

24. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 960623,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 960623,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 960623,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milla Spółdzielnia w Lesznie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-23-14-953

7.3.3) Ulica: Towarowa

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

33,3 % zamówienia
Linia 123120, 123123, 123125 - Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe "PIONA" Zandecki Roman
ul. Stanisława Stefaniaka 8, 64-010 Lubiń

33,3 % zamówienia
Linia 123122, 123126, 123127- P.P.H.U. Matuszewski Andrzej
ul. Strzelecka 56, 64-010 Krzywiń


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 960623,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.