eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › "Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Brzeskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Brzeskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 146 631 221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargizdp@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.powiatbrzeski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Brzeskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec852f52-b12d-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec852f52-b12d-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ec852f52-b12d-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Adres poczty elektronicznej: przetargizdp@onet.pl (za wyjątkiem składania ofert)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku , ul. Stefana Wyszyńskiego 6 , 32-800 Brzesko;
b) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony P. Artur Kuchno pocztą elektroniczną na adres e-mail: artur.kuchno@gmail.com, tel. 501 172 741.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania p.n.: „Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Brzeskiego” o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz przez dalszy okres wymagany odrębnymi przepisami w szczególności dotyczącymi przechowywania dokumentacji związanej z projektem finansowanym ze środków UE lub budżetu Państwa oraz przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, a jeśli Pana/Pani oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dane osobowe będą przetwarzane ponadto przez cały okres obowiązywania umowy oraz przez dalszy okres niezbędny do ewentualnego dochodzenia roszczeń i obowiązkowego przechowywania przez administratora dokumentacji księgowej ;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Czchów.
Zadanie: Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1410 K Iwkowa – Czchów - Zdonia w msc. Czchów; km 6+130,00 ÷ 6+865,00 /0,735 km/ str. prawa.
Zakres robót:
I.) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie podgórskim; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; wycinka drzew, karczowanie pni, rozbiórka przepustów, murków czołowych; odwóz gruzu z rozbiórki.
II.) roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
- usunięcie humusu, wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie kolektora z rur PP, przebudowa przepustów, odmulenie rowu, wykonanie konstrukcji oporowych, wykonanie murków z betonu, zasypka kolektora, zasypka muru oporowego, uzupełnienie nasypu ziemnego, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu z gruntu rodzimego leżącego na odkładzie.
III.) chodnik:
- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, humusowanie.
IV.) zjazdy:
- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.
V.) poszerzenie jezdni:
- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, ułożenie geosiatki polipropylenowej, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, profilowanie - uzupełnienie poboczy kruszywem, przebudowa istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego terenu, rury osłonowe na urządzeniach podziemnych
VI.) przebudowa zjazdów: przebudowa 3 zjazdów wg technologii z przedmiaru robót

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Dębno.

Zadanie nr 1. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1407 Biadoliny Szlacheckie - Łopoń w miejscowości Biadoliny Szlacheckie; 0,535 km - str. lewa km 2+184,50 - 2+401,70; str. prawa km 1+905,00 - 2+223,00
Zakres robót:
I.) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie nizinnym; rozbiórka przepustów pod zjazdami wraz z nawierzchnią zjazdów; odwóz gruzu z rozbiórki.
II.) roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie ścianek czołowych z betonu, wykonanie kolektora z rur PP, wykonanie konstrukcji oporowych, wykonanie murków z betonu, ustawienie poręczy ochronnych zabezpieczających ruch pieszy, zasypka kolektora, zasypka muru oporowego.
III.) chodnik:
- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą.
IV.) zjazdy:
- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.
V.) poszerzenie jezdni:
- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego.
VI.) wyniesione przejście dla pieszych z dedykowanym oświetleniem asymetrycznym, oznakowaniem aktywnym D6,ukształtowaniem wysokościowym nawierzchni dojścia oraz wykonaniem pasów wibracyjno-akustycznych km 2+210,00:
- wykonanie oświetlenia przejścia, wykonanie aktywnego oznakowania przejścia, wykonanie oznakowania poziomego przejścia, wykonanie pasów wibracyjno-akustycznych na jezdni przed przejściem

Zadanie nr 2. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1437 K Jadowniki – Porąbka Uszewska w msc. Porąbka Uszewska; km 5+519,20 ÷ 5+330,00 /0,189 km/ str. lewa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie podgórskim; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie ścianek czołowych z betonu, wykonanie kolektora z rur PP, wykonanie konstrukcji oporowych, wykonanie murków z betonu, ustawienie poręczy ochronnych zabezpieczających ruch pieszy, zasypka kolektora, uzupełnienie nasypu ziemnego, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu, umocnienie skarp wylotu kolektora płytami ażurowymi, ustawienie poręczy stalowych, ułożenie ścieku skarpowego.
III. krawężnik, chodnik:
- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej.
IV. zjazdy:
- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.
V. poszerzenie jezdni:
- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego.

Zadanie nr 3. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1434 K w msc. Maszkienice; km 2+320 ÷ 2+650 /0,330 km/ str. lewa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; przebudowa ogrodzeń, rozbiórka istniejących przepustów pod zjazdami, rozbiórka murków czołowych, odwóz gruzu z rozbiórki.
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, montaż korytek liniowych, wykonanie kolektora z rur PP, zasypka kolektora, uzupełnienie nasypu ziemnego, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu.
III. krawężnik, chodnik:
- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie palisady z krawężników beton., wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą /uzupełnienie nasypu/ za chodnikiem.
IV. zjazdy:
- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.
V. poszerzenie jezdni:
- wykonanie podbudowy z kruszywa, ułożenie ścieku przykrawężnikowego, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istn. nawierzchni bitumicznej na głęb. 5 cm, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, ustawienie poręczy ochronnych, przebudowa istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego terenu w miejscach kolizji z projektowanym kolektorem deszczowym, rury osłonowe na urządzeniach podziemnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Brzesko.
Zadanie nr 1. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1340 K Mokrzyska – Radłów w msc. Wokowice; km 0+000 ÷ 0+ 355,00 /0,355 km/ str. prawa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
III. chodnik:
IV. zjazdy:
V. poszerzenie jezdni:
Zadanie nr 2. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1435 K Brzesko - Cerekiew w msc. Jasień; km 0+041,00 ÷ 0+257,50 /0,217 km/ str. prawa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
III. chodnik:
IV. zjazdy:
V. poszerzenie jezdni:
Zadanie nr 3. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1452 K Brzesko - Mokrzyska w msc. Brzesko; km 3+067,00 ÷ 3+380,50 /0,314 km/ str. lewa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
III. krawężnik, chodnik:
IV. zjazdy:
V. poszerzenie jezdni:
Zadanie nr 4. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1433 K w msc. Bucze, km 5+140 ÷ 5+300 /0,160 km/ str. prawa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
III. krawężnik, chodnik:
IV. zjazdy:
V. poszerzenie jezdni:
Zadanie nr 5. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1433 K w msc. Mokrzyska; km 0+415 ÷ 0+905 /0,490 km/ str. lewa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
III. krawężnik, chodnik:
IV. zjazdy:
V. poszerzenie jezdni:
Zadanie nr 6. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1444 K Uszew – Nieznanowice w msc.Poręba Spytkowska; km 0+208,00 ÷ 0+342,00,00 /0,134 km/ str. prawa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
III. chodnik:
IV. zjazdy:
V. poszerzenie jezdni:
Zadanie nr 7. Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową istniejących zjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 1430 K Brzesko – Szczepanów – Borzęcin w miejscowości Szczepanów; km 7+020 - 7+180 /0,160 km/ str. prawa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
III. krawężnik, chodnik:
IV. zjazdy:
V. poszerzenie jezdni:

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Gnojnik.

Zadanie nr 1. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1438 K w msc. Zawada Uszewska; km 7+215 ÷ 6+835 /0,380 km/ str. prawa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, rozbiórka przepustów pod zjazdami, rozbiórka murków czołowych beton., odwóz gruzu z rozbiórki, rozbiórka umocnienia rowu, wycinka drzew i karczowanie pni.
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie kolektora z rur PP, wykonanie ścianki czołowej na wylocie kanału, zasypka kolektora, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu.
III. krawężnik, chodnik:
- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą.
IV. zjazdy:
- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.
V. poszerzenie jezdni:
- stabilizacja podłoża spoiwem hydraulicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie podbudowy zasadniczej, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, ustawienie poręczy ochronnych sztywnych zabezpieczających.

Zadanie nr 2. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1440 K w msc. Biesiadki; km 0+900 ÷ 1+820 /0,920 km/ str. lewa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, rozbiórka przepustów pod zjazdami, rozbiórka murków czołowych beton., odwóz gruzu z rozbiórki, karczowanie zagajników gęstych, przebudowa przepustu, umocnienie rowu korytkami beton.,
umocnienie skarp rowu przydrożnego płytami, przebudowa istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego terenu w miejscach kolizji z projektowanym kolektorem deszczowym, rury osłonowe na urządzeniach podziemnych
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie kolektora z rur PP, wykonanie ścianki czołowej na wylocie kanału, zasypka kolektora, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu.
III. krawężnik, chodnik:
- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą.
IV. zjazdy:
- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.
V. poszerzenie jezdni:
- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie podbudowy zasadniczej, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, ustawienie poręczy ochronnych sztywnych zabezpieczających.

Zadanie nr 3. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1438 K w msc. Biesiadki; km 4+300 ÷ 4+400 /0,100 km/ str. prawa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, rozbiórka umocnień rowu korytkami beton., wycięcie drzew z wykarczowaniem pni.
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie kolektora z rur PP, zasypka kolektora, uzupełnienie nasypu ziemnego, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu.
III. krawężnik, chodnik:
- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą.
IV. poszerzenie jezdni:
- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie podbudowy zasadniczej, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Iwkowa.

Zadanie. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1446 K Iwkowa – Lipnica Dolna w msc. Iwkowa Nagorze polegająca na budowie ścieżki rowerowej w msc. Iwkowa; km 0+756,00 ÷ 1+456,00 /0,700 km/
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie podgórskim; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wycinka drzew i karczowanie pni, rozbiórka przepustów i zjazdów, rozbiórka murków czołowych beton., odwóz gruzu z rozbiórki, rozbiórka ogrodzeń posesji.
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
- usunięcie humusu, wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, montaż korytek liniowych, wykonanie kolektora z rur PP, przykanaliki z rur PVC, umocnienie rowu korytkami betonowymi, dobudowa przepustu Ø800, przebudowa zjazdu indyw., umocnienie wylotów kanalizacji deszczowej płytami ażurowymi mech., zasypka kolektora, uzupełnienie nasypu ziemnego formowanie i zagęszczenie nasypu.
III. chodnik:
- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, schody terenowe – stopnie z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa.
IV. zjazdy, schody terenowe:
- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej, wykonanie nawierzchni na zjazdach z masy min-asfaltowej utwardzenie terenu za chodnikiem.
V. poszerzenie jezdni, kładka rowerowa:
- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, profilowanie-uzupełnienie poboczy kruszywem, przebudowa istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego terenu w miejscach kolizji z projektowanym kolektorem deszczowym, ustawienie poręczy ochronnych zabezpieczających, kładka rowerowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Borzęcin.

Zadanie nr 1. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1421 K Zaborów - Dębno w msc. Borzęcin w formule „zaprojektuj – wybuduj”.
Zakres robót:
I. opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na realizację robót lub skutecznego zgłoszenia.
II. wykonanie robót budowlanych, w szczególności:
- robót przygotowawczych i rozbiórkowych
- robót ziemnych, urządzeń odwadniających
- budowa chodnika
- przebudowa/budowa zjazdów,
- wykonanie poszerzenie jezdni
- zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu,
- wykonanie oznakowania poziomego,
- wprowadzenie projektu organizacji ruchu.
III. uzyskanie pozwolenia/zgody na użytkowanie obiektu - jeśli wymagane jest przepisami prawa.

Zadanie nr 2. Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych nr 250002 K ,,Borzęcin Górny - Czarnawa" i nr 25000 K ,,Borzęcin Górny - Centrum" z drogą powiatową nr 1421 K Zaborów – Bielcza -Wola Dębińska w msc. Borzęcin
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
II. rozbiórka elementów dróg i ulic
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami, rozebranie krawężników betonowych, rozebranie obrzeży trawnikowych, rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego mechanicznie, rozebranie nawierzchni z betonu na zjazdach, rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej, rozebranie podbudowy na zjazdach.
III. roboty ziemne:
- roboty wykonywane koparką.
IV. odwodnienie- kanalizacja deszczowa:
- roboty ziemne koparkami z transportem urobku samochodami wraz z kosztami utylizacji, pełne umocnienie ścian wykopów, formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu piaszczysto -żwirowego, wykonanie ławy pod kolektor i przykanaliki, kanały z rur typu PP, studzienki ściekowe, studnie rewizyjne, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe, zasypanie kolektora gruntem, próba szczelności kanałów rurowych.
V. konstrukcja poszerzeń jezdni ,wykopów pod kanalizację i chodników:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy pomocnicza i zasadnicza z kruszyw, mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową, podbudowa z BA, mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową warstwa wiążąca z BA, nawierzchnie z mieszanki ba AC11 S warstwa ścieralna
VI. krawężnik, chodnik, zjazdy:
- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, ławy pod krawężniki

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Szczurowa.

Zadanie nr 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1426K Strzelce Wielkie - Niedzieliska w miejscowości Strzelce Wielkie w km 0+
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm 26-75 pojazdów na godzinę
Przymocowanie tablic znaków drogowych, przymocowanie tablic znaków drogowych, zdejmowanie tablic znaków drogowych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), rury ochronne, uszczelnianie końców rur ochronnych, roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 12 cm z wywozem materiału z rozbiórki.
II. roboty ziemne:
- roboty ziemne wykonywane koparkami
III. kanalizacja deszczowa - przebudowa rowu:
- ręczne rozebranie podbudowy betonowej, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa, rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe betonowe, umocnienie wlotów do przepustów pod drogą 26-75 pojazdów na godzinę, rozebranie przepustów rurowych, kanały rurowe, rozłożenie geowłókniny, ułożenie drenażu z rur, drenaż, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe lub skosy umocnione kamieniem, wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, studzienki ściekowe uliczne, formowanie i zagęszczanie nasypów mechanicznie, wykonanie murków z betonu, ścieki z prefabrykatów betonowych kolejowych, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi ,wbijanie kołków i słupków oporowych, poręcze ochronne sztywne.
IV. chodnik:
- podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym, podbudowa z kruszywa łamanego, ława pod krawężniki betonowa z oporem, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, humusowanie skarp z obsianiem, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, podbudowa betonowa z dylatacją.
V. poszerzeń jezdni drogi:
- roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; regeneracja nawierzchni bitumicznych, geosiatka do wzmacniania nawierzchni bitumicznych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa.

Zadanie nr 2. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1425 K w msc. Strzelce Małe; km 8+131-8+331 /0,200 km/ str. prawa
Zakres robót:
I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, rozbiórka przepustów i zjazdów, rozbiórka murków czołowych beton., odwóz gruzu z rozbiórki.
II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:
- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie kolektora z rur PP, wykonanie ścianki czołowej – wylot kolektora, zasypka kolektora, uzupełnienie nasypu ziemnego formowanie i zagęszczenie nasypu.
III. krawężnik, chodnik:
- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą.
IV. zjazdy:
- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej, wykonanie nawierzchni na zjazdach z masy min-asfaltowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.
V. poszerzenie jezdni:
- wykonanie podbudowy z kruszywa, ściek przykrawężnikowy, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku

4. zdolności technicznej lub zawodowej:

1) Dla części nr 1:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli :
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie chodników, placów, parkingów.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej

2) Dla części nr 2
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli:
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.

b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej

3) Dla części nr 3:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli :
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.

4) Dla części nr 4:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli :
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 200 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.

5) Dla części nr 5:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli :
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.

6) Dla części nr 6:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli:
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.

7) Dla części nr 7:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli:
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zmawiający nie wymaga

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla części 1,2,3,4,5,6,7.
- wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w rozdziale drugim podrozdział VII ust. 4 pkt 1-7a) SWZ.
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;.
Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w rozdziale drugim podrozdział VII ust. 4 pkt 1-7b) SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do przygotowania oferty wymagane jest wykorzystanie Formularza oferty, który stanowi Załącznik nr: 1 do SWZ .

Do złożenia oferty wymagane jest również złożenie formularzy cenowych/ kosztorysów ofertowych.

Dla części nr 1 - Załącznik nr 2.1;
Dla części nr 2 – Załącznik nr 2.2;
Dla części nr 3 – Załącznik nr 2.3;
Dla części nr 4 – Załącznik nr 2.4;
Dla części nr 5 – Załącznik nr 2.5;
Dla części nr 6 – Załącznik nr 2.6;
Dla części nr 7 – Załącznik nr 2.7.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Część nr 1 - 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
Część nr 2 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
Część nr 3 – 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)
Część nr 4 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
Część nr 5 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
Część nr 6 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
Część nr 7 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP nr 33 1020 2892 0000 5202 0678 1712 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr ZDP.ZP.271.1.1.2024 „Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Brzeskiego” – część nr …
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust. 3 litera „b”-„d” zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji, w postaci elektronicznej.
6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący zdolności, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
Wzór oświadczenia o którym mowa w art.117 ust. 4 PZP stanowi załącznik nr 4 do SWZ
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe warunki zmiany umowy zostały określone w załącznikach nr 8.1, 8.2, 8.3, 8.4, 8.5, 8.6 oraz 8.7 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.