eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawy oleju opałowego do celów grzewczych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy oleju opałowego do celów grzewczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Rawiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320294

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 17-go Stycznia 28

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655468500

1.5.8.) Numer faksu: 655454266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rawicz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zakład Karny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju opałowego do celów grzewczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eb40427-81d9-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/P.2232.22.2022.SW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego w Rawiczu oleju opałowego lekkiego L-1, spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 (Przetwory naftowe - Oleje opałowe) lub normy równoważnej o następujących właściwościach:
1) gęstość w 15 °C - max. 860 kg/m3;
2) wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg;
3) temperatura zapłonu - min. 56°C;
4) lepkość kinematyczna w 20 °C - max. 6,00 mm2/s;
5) skład frakcyjny:
- do 250 °C destyluje, max. 65% (V/V),
- do 350 °C destyluje, min. 85% (V/V);
6) temperatura płynięcia, max. - 20°C;
7) pozostałość po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej - max. 0,3% (m/m);
8) zawartość siarki - max. 0,10% (m/m);
9) zawartość wody - max. 200 mg/kg;
10) zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24 mg/kg;
11) pozostałość po spopieleniu - max. 0,01% (m/m).
12) dodatkowo muszą być spełnione warunki jakości zgodne z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe ( Dz.U. z 2016 r. poz. 2008 ) oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2010 r., Nr 157, poz. 1054).
2. Szcunkowa ilość przedmiotu zamówienia – 100 m3
3. Termin realizacji dostaw wyznacza się od: podpisania umowy przez 4 miesiące.
4. Dostawy oleju opałowego będą realizowane do 3 sztuk zbiorników o łącznej pojemności 15000 l., minimalna ilość jednorazowego zamówienia to 5000 l.
5. Wykonawca dostarczać będzie olej opałowy własnym transportem, na swój koszt.
6. Realizacja dostaw odbywać się będzie w uzgodnionych terminach, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 13:00.
7. W dniu dostawy oleju opałowego Wykonawca dostarczy: dowód dostawy – WZ wydanej ilości oleju, świadectwo jakości dostarczonego oleju opałowego wystawione przez jego producenta, określające parametry jakościowe, kopię ważnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego (przepływomierza) cysterny dostarczającej olej opałowy.
8. Transport oleju opałowego winien spełniać wymogi odpowiednich przepisów prawa, w tym dotyczących bezpieczeństwa pożarowego, ochrony środowiska.
9. Przepompowywanie oleju do zbiorników Zamawiającego będzie się odbywało w obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
10. Częstotliwość dostaw: zgodnie z zamówieniami Zamawiającego, minimum 1 raz w tygodniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664389,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 674247,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664389,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171729604

7.3.3) Ulica: Sławoszewska 2b

7.3.4) Miejscowość: Kotlin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664389,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.