eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Dostawa paliwa na potrzeby autobusów Komunikacji Miejskiej"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-14

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032610 z dnia 2021-04-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliwa na potrzeby autobusów Komunikacji Miejskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunikacji Miejskiej w Polkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368274005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 25

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 765065600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zkmp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zkmp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


komunikacja miejska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliwa na potrzeby autobusów Komunikacji Miejskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8379723-9c63-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001590/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.231.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 870000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: „Tankowanie oleju napędowego do autobusów na stacji paliw Wykonawcy”:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego na stacji paliw Wykonawcy, w ilości ok. 135.000 litrów, dla Zakładu Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, przez okres trwania umowy, tj.: począwszy od dnia zawarcia umowy, przez okres 72 tygodni, zgodnie z bieżącymi potrzebami do autobusów Komunikacji Miejskiej obsługiwanych przez Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostawy paliwa stosownie do rzeczywistych potrzeb, aktualnych cen paliw oraz do maksymalnej i minimalnej wysokości środków wskazanych w umowie. Podstawowym miejscem dokonywania dostaw paliw płynnych będzie wskazana przez Wykonawcę stacja dystrybucji paliw na terenie Gminy Polkowice, czynna całą dobę, przy czym najbliższy punkt odbioru oleju napędowego nie może znajdować się w odległości dalszej niż 5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Kolejowej 25 w Polkowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób jego realizacji, warunki płatności itp. określone zostały w załączonym projekcie umowy (projektowane postanowienia umowy), stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 522000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika Zamawiającego na zajezdni w Rudnej”:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego w ilości ok. 90.000 litrów, na potrzeby własne Zakładu Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, wraz z dostawą paliwa do zbiornika o pojemności 2.500 l znajdującego się na Zajezdni Autobusowej ZKM, zlokalizowanej w Rudnej przy ul. Wesołej 10, przez okres trwania umowy, tj.: począwszy od dnia zawarcia umowy, przez okres 72 tygodni, zgodnie z bieżącymi potrzebami do autobusów Komunikacji Miejskiej obsługiwanych przez Zamawiającego. Pierwsza dostawa paliwa nastąpi nie wcześniej niż po uzyskaniu wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń itp. uzgodnień, dotyczących użytkowania zbiornika przez Zamawiającego. Dostarczone paliwo będzie spełniało każdorazowo wymagania odpowiednich norm dla oleju napędowego - PN-EN 590+A1:2011 „Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe -- Wymagania i metody badań”. Paliwo do autobusów ma spełniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.). Zamawiający przewiduje dostawy oleju napędowego w ilości min. 2.000 l, lecz nie większej niż 2.500 l jednorazowo, średnio co dwa tygodnie, w terminach uzgadnianych każdorazowo telefonicznie i potwierdzonych e-mailem, na adres wskazany w § 3 ust. 2 umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób jego realizacji, warunki płatności itp. określone zostały w załączonym projekcie umowy (projektowane postanowienia umowy), stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 348000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 577800

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 577800

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMEGA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6931980713

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 46

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642060,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 504 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376200

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385200

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376200

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962909473

7.3.3) Ulica: Kieszek 52

7.3.4) Miejscowość: Kieszek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428040,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 504 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Numer ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00013421
2021-04-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.