Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472114/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów tarasów w budynkach Gminy Sosnowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277840998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 10a
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.dzierzkowska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,145575,973c2ad606ffb8aa37e662e3ff41052c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów tarasów w budynkach Gminy Sosnowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-038a262a-76fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070110/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Wykonanie remontów tarasów w budynkach Gminy Sosnowiec zlokalizowanych przy ul. 27 Stycznia 18d oraz Warszawskiej 3 w Sosnowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.141.2023.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162790,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na remoncie tarasów w budynkach Gminy Sosnowiec, zlokalizowanych przy ulicach: 27 Stycznia 18D.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 64903,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających naremoncie tarasów w budynkach Gminy Sosnowiec, zlokalizowanych przy ulicy Warszawskiej 3 w Sosnowcu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 97886,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części 1 w wysokości: 70 095,53 zł
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 15.11.2023 r. do godziny 09:00 - zostały złożone dwie oferty przez Wykonawców:
- Budgrass Robert Strumiński ul. Sikorskiego 5/23, 41-219 Sosnowiec z całkowitą ceną brutto: 115 560,00 zł
- Sudvid-Group sp. z o.o. ul. Mała 18/2, 42-200 Częstochowa – z całkowitą ceną brutto: 86 400,00 zł.
Zamawiając działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), 4) i 6 ustawy Pzp pismem z dnia 23.11.2023 r. odrzucił ofertę Wykonawcy Sudvid-Group sp. z o.o. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewidział możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści złożonych ofert w zakresie kryterium oceny ofert, tj. ceny brutto. W związku z powyższym w dniu 23.11.2023 r. skierował do Wykonawcy: Budgrass Robert Strumiński zaproszenie do negocjacji, a po ich
zakończeniu w dniu 30.11.2023 r. przekazał Wykonawcy zaproszenie do złożenia oferty dodatkowej.
W wyznaczonym terminie, tj do dnia 08.12.2023 r. do godziny 09:00 Wykonawca nie złożył oferty dodatkowej. Cena złożonej oferty podstawowej znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Tym samym oferta z najniższą ceną nie mieści się w limicie ustalonym przez
Zamawiającego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części 2 w wysokości: 115 517,96 zł
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 15.11.2023 r. do godziny 09:00 - zostały złożone trzy oferty przez Wykonawców:
- Budgrass Robert Strumiński ul. Sikorskiego 5/23, 41-219 Sosnowiec – z całkowitą ceną brutto: 95 940,00 zł,
- Sudvid-Group sp. z o.o. ul. Mała 18/2, 42-200 Częstochowa – z całkowitą ceną brutto: 130 380,00 zł,
- Firma Instalacyjno-Budowlana Henryk Krzystek ul. Dojazd 14/40, 41-208 Sosnowiec – z całkowitą ceną brutto: 150 000,00 zł.
Zamawiając działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), 4) i 6 ustawy Pzp pismem z dnia 23.11.2023 r. odrzucił ofertę Wykonawcy Sudvid-Group sp. z o.o. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewidział możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści złożonych ofert w zakresie kryterium oceny ofert, tj. ceny brutto. W związku z powyższym w dniu 23.11.2023 r. skierował do Wykonawcy: Budgrass Robert Strumiński oraz Firma Instalacyjno-Budowlana Henryk Krzystek zaproszenie do negocjacji, a po ich zakończeniu w dniu 30.11.2023 r. przekazał Wykonawcom zaproszenia do złożenia oferty dodatkowej. W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 08.12.2023 r. do godziny 09:00 Wykonawcy nie złożyli oferty dodatkowej. Cena złożonej oferty podstawowej przez Budgrass Robert Strumiński
mieściła się w kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wobec czego pismem z dnia 29.12.2023 r. Zmawiający wybrał ofertę Wykonawcy Budgrass Robert Strumiński jako najkorzystniejszą w zakresie Części 2 zamówienia. Jednakże dnia 03.01.2024 r. Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.
Cena złożonej oferty podstawowej przez Firmę Instalacyjno-Budowlaną Henryk Krzystek znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Tym samym oferta Firmy
Instalacyjno-Budowlanej Henryk Krzystek nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staropogońskiej 87 i Malczewskiego 6-8 w Sosnowcu"
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.