eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Projekt i modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń oraz instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ulicy Jagiellońskiej 76 Etap 1.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt i modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń oraz instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ulicy Jagiellońskiej 76 Etap 1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292400115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 76

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsjp2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt i modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń oraz instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ulicy Jagiellońskiej 76 Etap 1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9ac8c7d-612f-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00114237/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Projekt i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej 76 w Kielcach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435567/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS-ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu usługi w ramach modernizacji kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń oraz instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ulicy Jagiellońskiej 76. W ramach zadania należy uzyskać niezbędne uzgodnienia oraz decyzje. Dokumentacja projektowa musi zostać wykonana jako Projekt techniczny we wszystkich niezbędnych branżach wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.

Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, a także musi być również zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.

Przed rozpoczęciem prac instalacyjnych należy wykonać opracowanie projektowe. Projekt musi zostać opracowany przez osoby posiadające właściwe uprawnienia budowlane. Projekt należy przedłożyć Inwestorowi oraz uzyskać akceptację Inwestora. Do projektu należy dołączyć wszystkie niezbędne karty doborowe proponowanych urządzeń.
Zakres prac:
Wykonanie projektu modernizacji kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń oraz instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ulicy Jagiellońskiej 76. Zakres projektu zgodny z zakresem prac
Zakres prac w części dotyczącej wykonania modernizacja kotłowni:
1. Montaż 3szt. nowych kotłów gazowych kondensacyjnych zamontowanych w systemowym stelażu, kotły w układzie kaskadowym.
2. Montaż wyposażenia kotłów, pompy obiegowe kotłów, naczynia przeponowe, zawory bezpieczeństwa, zawory odcinające, sprzęgło hydrauliczne, stelaż kotłów.
3. Montaż nowego odcinaka komina spalinowego, wspólny komin, odcinek od kotłów do wejścia do komina (czopuch).
4. Wymiana 2szt. pomp cyrkulacji ciepłej wody użytkowej.
5. Wymiana zaworu na instalacji CWU.
6. Wykonanie czyszczenia istniejącego komina oraz opinii o stanie komina. Sprawdzenie szczelności komina, sprawdzenie wylotu komina.
7. Podłączenie kotłów do istniejących instalacji, gazowej, grzewczej. Wykonanie instalacji skroplin. Wymiana armatury gazowej.
8. Modernizacja systemu detekcji gazu, sprawdzenie systemu, doposażenie w sygnalizację wizualną i akustyczną.
9. Powiększenie okna kotłowni do wymiarów zgodnych z przepisami.
10. Wymiana systemu wentylacji kotłowni, dostosowanie do nowych kotłów, dostosowanie do zgodności z przepisami.
11. Wykonanie bufora gazu o wielkości dostosowanej do nowych kotłów gazowych.
12. Montaż armatury gazowej.
13. Montaż niezbędnej armatury regulacyjno-pomiarowej.
14. Wykonanie niezbędnych prac w zakresie podłączenia do instalacji elektrycznej nowych urządzeń.
15. Wykonanie systemu okablowania oraz sterowania, automatyki kotłowni.
16. Wykonać sprawdzenie wylotu komina spalinowego, w razie potrzeby wymienić na nowy.
17. Dokonanie sprawdzenia stanu wentylacji grawitacyjnej wywiewnej kotłowni, oczyszczenie kanałów wentylacyjnych, sprawdzenie stanu technicznego wylotów instalacji na dachu, w razie potrzeby wymiana na nowe.

Należy zwrócić uwagę na fakt, że kotłownia przez cały czas prowadzenia robót musi pozostać czynna bez przerw w dostawie ciepłej wody użytkowej.
Szczegółowe informacje dot. w/w inwestycji zawiera program funkcjonalno-użytkowy (PFU) - w zakresie Etapu 1 - stanowiący załącznik do SWZ.
Wszelkie uzgodnienia, zgłoszenia, opinie, wnioski do organów administracji, pozwolenia zarówno poprzedzające prace wykonawcze jak i niezbędne po ich zakończeniu są po stronie wybranego Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
Wykonywanie robót, odbiór oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
1. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w dokumentacji, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:
• program funkcjonalno-użytkowy (PFU) - Etap 1
2. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
3. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji prac Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych
z wykonywaniem prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST Ł.Kaczmarczyk spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006810

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.