eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbuczyn › Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zbuczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005183577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-106

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@zbuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopszbuczyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna gminy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af0c5567-9349-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af0c5567-9349-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zbuczynie, ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, tel. 25 641 63 21, e-mail: gops@zbuczyn.pl,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gopszbuczyn.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora
niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.252.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn:
1) Dożywianie dzieci i dorosłych w ramach Programu „Posiłek w szkole i w domu”:
 Szkoła Podstawowa w Zbuczynie - dożywianie dla 20 uczniów - 1 600 posiłków.
 Szkoła Podstawowa w Krzesku - Królowa Niwa - dożywianie dla 38 uczniów – 4 400 posiłków.
 Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Borkach Wyrkach, Niepubliczne Przedszkole w Borkach Wyrkach - dożywianie dla 10 uczniów – 1 600 posiłków.
 Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Ługach Wielkich, Niepubliczne Przedszkole w Ługach Wielkich - dożywianie dla 15 uczniów – 2 400 posiłków.
 Szkoła Podstawowa w Czuryłach, Niepubliczne Przedszkole w Cielemęcu 10 uczniów – 1 600 posiłków.
 Niepubliczna Szkoła Podstawowa, Niepubliczne Przedszkole w Izdebkach – Kosnach - dożywianie dla 20 uczniów – 3 200 posiłków.
 Szkoła Podstawowa w Dziewulach, Niepubliczne Przedszkole w Dziewulach - dożywianie dla 20 uczniów – 3 000 posiłków.
 Szkoła Podstawowa w Borkach Kosach, Niepubliczne Przedszkole w Borkach Kosach - dożywianie dla 10 uczniów – 1 600 posiłków,
 osób dorosłych – dożywiania 5 osób – 600 posiłków
2) Dożywianie uczestników Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie - dożywianie dla 17 osób – 3 600 posiłków
Liczba osób – 165
Liczba posiłków – 23 600

Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w trakcie realizacji zamówienia liczby osób dożywianych tj. zmniejszenie jak i zwiększenie ilości osób, pod warunkiem że ogólna wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu. Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego listę osób objętych dożywianiem, która zawiera następujące dane: imię i nazwisko osoby, adres zamieszkania, a w przypadków uczniów również klasa.
2) Zamawiający w trakcie trwania zamówienia będzie na bieżąco przekazywał Wykonawcy w formie pisemnej/telefonicznej lub e-mail zmiany dotyczące osób korzystających z dożywiania tj. zgłoszenie nowej osoby do dożywiania lub rezygnacja osoby z dożywiania.
3) Dożywienie osób, o których mowa w części II. 1 ust. 1 pkt. 1 niniejszego rozdziału odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw w nauce (ferie, wakacje, przerwy świąteczne itp.).
Dożywienie osób, o których mowa w części II. 1 ust. 1 pkt. 2 niniejszego rozdziału odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni robocze w wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż ponosi opłatę za faktycznie wydane posiłki dla poszczególnych osób wg przekazanych przez Zamawiającego list osób objętych dożywianiem. Wykonawca powinien ująć w cenie, ryzyko związane z nieobecnością uczniów w szkole i osób w Dziennym Domu Senior+.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu faktury wraz z listą osób korzystających z dożywiania, która zawiera następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania a w przypadku uczniów imię rodzica, klasa oraz liczba wydanych posiłków. Lista powinna być potwierdzona przez Dyrektora danej szkoły w przypadku Dziennego Domu Senior+ przez Kierownika Domu.

Obowiązki Wykonawcy:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzanie posiłku "od surowca do gotowego wyrobu",
2) dostarczanie do miejsca docelowego posiłków pojazdem posiadającym odpowiednie zezwolenia właściwego inspektora sanitarnego do przewozu żywności w hermetycznie zamykanych termosach izotermicznych,
3) wydawanie posiłków:
- w przypadku osób, o których mowa części II. 1 ust. 1 pkt. 1 niniejszego rozdziału należy rozumieć jako rozdysponowanie ich na poszczególne osoby na zestawach obiadowych znajdujących się w każdej ze szkół, zmycie naczyń, wyparzenie ich i przygotowanie ich do użytku na następny dzień,
- w przypadku osób, o których mowa w części II. 1 ust. 1 pkt. 2 niniejszego rozdziału należy rozumieć jako dostarczenie ich w jednorazowych pojemnikach do siedziby Dziennego Domu Senior+.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące posiłków:
1) Każdy posiłek będzie się składał z dwóch ciepłych dań tj. pierwsze i drugie danie oraz deseru.
Pierwsze danie - zupy: kalafiorowa; ogórkowa; jarzynowa; koperkowa; pomidorowa z ryżem i makaronem; pieczarkowa; krupnik; barszcz ukraiński; rosół z makaronem; fasolowa; kapuśniak; warzywna.
Drugie danie - m.in. gulasz z kaszą jęczmienną, pyzy z mięsem i soczewicą, pulpet w sosie pomidorowym z ziemniakami, kotlet drobiowy z ryżem, ryba z ziemniakami, sos z mięsa mielonego z makaronem, kotlet schabowy z ziemniakami, bigos z ziemniakami, kotlet pożarski z ziemniakami, pierogi z kapustą i grzybami, gołąbki w sosie pomidorowym z ziemniakami, kurczak pieczony z ryżem, gulasz pomidorowy z ryżem, kotlet mielony z pieca z ziemniakami, pierogi z mięsem, kotlet z piersi kurczaka z ziemniakami, pierogi z białym serem i jogurtem, kluski śląskie z sosem pieczarkowy,
Surówki - m.in. buraczki; surówka warzywna, marchewka z chrzanem, surówka z białej kapusty, pora, czerwonej kapusty, selera; ogórek kwaszony; marchewka z groszkiem; surówka z kiszonej kapusty,
Deser - kompot z owoców;
Owoce - nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu.
2) Posiłek nie może występować częściej w jadłospisie niż jeden raz w tygodniu i nie rzadziej niż raz w miesiącu.
3) Posiłki muszą spełniać normy żywieniowe obowiązujące dla określonej grupy wiekowej - dzieci w wieku przedszkolnym, szkoły podstawowej i osoby dorosłe. Należy mieć na uwadze odpowiedni dobór wartości odżywczych i zapotrzebowanie energetyczne dla tej grupy wiekowej.
4) Gramatura obiadów powinna odpowiadać normom żywieniowym oraz powinna być
dopasowana do wieku uczniów.
5) Posiłki mają być sporządzone zgodnie z przepisami i wymaganiami sztuki kulinarnej oraz
sanitarnej dla żywienia zbiorowego a także zgodnie z zalecanym modułem żywienia
o charakterze prozdrowotnym, w tym m.in. poprzez duży udział warzyw w każdym posiłku.
6) Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny
wygląd, powinny być przyrządzone z uwzględnieniem norm żywieniowych o wysokiej
wartości odżywczej.
7) Posiłki muszą być sporządzone w dniu dostawy i dostarczone do szkół własnym
transportem w specjalistycznych pojemnikach w godzinach uzgodnionych z Dyrektorem
szkoły. W przypadku dostarczania gorących posiłków muszą one mieć odpowiednią
temperaturę, wymaganą dla posiłków obiadowych.
8) Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywości i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
9) Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Produkcja, przechowywanie, dostarczanie i wydawanie powinno odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych.
10) Zamawiający zastrzega aby wyroby mięsne nie były podawane w dni postne.
11) Zamawiający nie dopuszcza aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Przez posiłek rozumie się pierwsze i drugie danie.
12) Posiłki powinny być dostarczane do każdej z placówek w godz. 10.00-13.00 własnym transportem w hermetycznie zamykanych termosach izotermicznych. Wykonawca w ww. godzinach zapewnia możliwość pobrania posiłku w każdej z placówek.
13) Dostawca każdorazowo, z tygodniowym wyprzedzeniem, przedłoży dyrektorom poszczególnych szkół, oraz kierownikowi Dziennego Domu Senior+ jadłospis na kolejne 2 tygodnie, celem akceptacji. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania zmian w jadłospisie wprowadzanych przez dyrektorów szkół i kierownika Dziennego Domu Senior+.
14) Dodatkowo zamawiający zastrzega w związku z faktem występowania pandemii
COVID – 19, że w przypadku zawieszenia nauki w szkołach będzie na bieżąco informował
Wykonawcę o realizacji (wstrzymaniu, uruchomieniu oraz innych ewentualnościach)
zamówienia.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego przeprowadzania kontroli
należytego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę oraz przestrzegania
obowiązujących przepisów higieniczno - sanitarnych, jak też innych wymogów,
w szczególności w zakresie świeżości potraw i terminu przydatności do spożycia oraz
estetyki podawania posiłków. Zgłoszone przez Zamawiającego zastrzeżenia winny być
uwzględnione niezwłocznie przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot
umowy w sposób wadliwy albo sprzeczny z umową, Zamawiający może wezwać go do
usunięcia nieprawidłowości i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin. Po
bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, Zamawiający może wypowiedzieć umowę
z winy Wykonawcy.
16) Dodatkowo zamawiający zastrzega w związku z faktem występowania pandemii COVID – 19, że w przypadku zawieszenia nauki w szkołach będzie na bieżąco informował Wykonawcę
o realizacji (wstrzymaniu, uruchomieniu oraz innych ewentualnościach) zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium
1 Cena 60%
2 Odległość dowożenia 40%

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Kryterium – „Cena”
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
Cnaj
C = WP x ------------------
Cof
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
WP – waga dla kryterium „Cena”
Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu - dzielna
Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie - dzielnik

Odległość dowożenia – długość trasy w km do placówki oświatowej położonej najdalej od miejsca przygotowywania posiłków. Ocena wg wzoru matematycznego:

Dnaj
D = ------------------ x 40
Dof

Dnaj – odległość dowożenia najkrótsza
Dof – odległość dowożenia oferty badanej

Kryterium odległość dowożenia wprowadzone zostało z uwagi na dbałość zamawiającego o to, aby dostarczane posiłki były świeże i docierały do dzieci i dorosłych jak najszybciej po ugotowaniu. Odległości przyjęte zostaną przy założeniu poruszania się najkrótszą możliwą drogą, a Wykonawca w celu obliczenia tych odległości użyje portalu http://www.targeo.pl/.

Sposób oceny ofert
1. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: S = C + R gdzie:
S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Odległość”
2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne,
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty;
3. Wynik: oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria), zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną
sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona
Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów;
4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny
takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, ma obowiązek
poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub
świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość dowoązenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że posiada aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków w ramach cateringu; transportu artykułów spożywczych niewymagających chłodzenia oraz przewozu posiłków w termosach w ramach cateringu samochodem.
Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten
zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy o dysponowaniu odpowiednim
potencjałem technicznym przez który zamawiający rozumie dysponowanie punktem w którym przygotowywane będą posiłki w odległości gwarantującej dowiezienie posiłku o odpowiedniej temperaturze.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z SWZ wraz z załącznikami

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Nazwa zamówienia: Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn w 2023 r. Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych na podstawie art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 ze zm.).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.