eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM NARODOWE W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rakowicka 22e

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 370 56 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 370 56 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ank.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ank.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46dab1d1-9417-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność archiwalna na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46dab1d1-9417-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105223/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie Oddział w Nowym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG-ZP.26.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 347154,47 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 276422,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym Archiwum Narodowego w Krakowie, przy ul. Rakowicka 22E oraz odśnieżania w okresie zimowym chodnika przy ul. Sienna 16 na okres od 01-01-2024r do 31-12-2024r.
2. Siedziba Archiwum rozlokowana jest na 5 kondygnacjach. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi ok. 3 844,53 m².
3. Wewnętrzna i zewnętrzna powierzchnia: okien (140sztuk) łącznie wynosi ok. 620 m² oraz drzwi przeszklonych (13 sztuk) wynosi ok. 60 m².
4. Pozostałe powierzchnie szklane (w tym fasada i żaluzje szklane, ścianki przeszklone i elementy szklane przy schodach oraz szyb windowy) wynosi ok. 5 153 m².
5. W siedzibie Zamawiającego znajduje się 5 toalet dla osób niepełnosprawnych, 8 toalet damskich i 7 toalet męskich. Łącznie w toaletach znajduje się 29 kabin i 9 pisuarów oraz 2 kabiny prysznicowe.
6. Każdy pokój biurowy i socjalny Zamawiającego zaopatrzony jest w 1 kosz 5-komorowy (poj. 20 l każda komora). W każdej toalecie znajdują się kosze na śmieci do segregacji odpadów poj. 60 l - 16 szt., dodatkowo małe pojemniki na odpady higieniczne 23 sztuki - umieszczone są w każdej kabinie w toaletach. Pracownicy Zamawiającego używają 4 niszczarek (poj. ok. 120 l.).
7. W budynku, w którym znajduje się siedziba Zamawiającego jest jedna winda osobowa.
8. Teren zewnętrzny podlegający sprzątaniu obejmuje obszar kostki ok 3400 m2.
9. Teren zewnętrzny(chodnik) podlegający odśnieżaniu przy ul. Sienna 16 (skrzyżowanie ulic Sienna i św. Krzyża) obejmuje obszar chodnika ok. 75m2.
10. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonywania usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości w siedzibie Archiwum Narodowego, codziennie od poniedziałku do piątku, oraz w soboty wskazane, jako dni pracujące dla Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 16.00-20.00, wyjątek stanowią pomieszczenia o powierzchni ok. 753m2 na piętrze IV, gdzie prace utrzymania czystości winny odbywać się w godzinach 8:00-14:00 oraz pomieszczenia o powierzchni ok. 716 m2 na I piętrze, gdzie prace utrzymania czystości winny odbywać po godzinie 18tej;
b) wykonywania usług dodatkowych, realizowanych raz w ciągu trwania umowy, polegających na: myciu okien zewnątrz wraz z elewacją szklaną oraz żaluzjami szklanymi, czyszczeniu wykładzin ok 200 m2, mebli tapicerowanych, dywanów ok. 27 m2 (zwane dalej usługami dodatkowymi).
11. W ramach usługi wykonawca zobowiązany jest do:
a) codziennego posprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych, korytarzy i klatek schodowych, łazienek, codziennego opróżniania koszy na śmieci, mycia blatów i stołów oraz umycia sanitariatów (muszli, umywalek, baterii umywalkowych, kabin prysznicowych oraz zlewozmywaków) znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach;
b) niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
c) utrzymania w ciągłej czystości terenu zewnętrznego posesji poprzez zamiatanie i mycie kostki oraz odśnieżanie i posypywanie piaskiem terenu w okresie zimowym.
d) odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników przy skrzyżowaniu ulic Sienna 16 i św. Krzyża w okresie zimowym, zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Uchwała Rady Miasta Krakowa z dnia 27 kwietnia 2022 roku w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
12. Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia techniczne wykorzystywane przez Wykonawcę podczas realizacji zamówienia były sprawne i bezpieczne dla obsługujących je osób. Ich użytkowanie nie może powodować uszkodzeń wyposażenia budynku. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ich w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia.
13. Wykonawca zobowiązany jest dysponować następującym sprzętem:
a) odkurzaczami przemysłowymi;
b) systemowymi wózkami serwisowymi;
c) mopami płaskimi z wkładami myjącymi z mikrofibry;
d) ściereczkami do mycia powierzchni i usuwania kurzu z mikrofibry
e) innymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
14. Zamawiający zapewni wszelkie środki czystości (papier toaletowy, ręczniki, mydło, płyny do mycia podłóg i okien, środki zapachowe, itp.) i do dezynfekcji oraz piasek do posypywania kostki w okresie zimowym.
15. Wykonawca obowiązkowo zapewni worki na wszystkie rodzaje odpadów do koszy, pojemników na odpady higieniczne, koszopopielnic, itp w ilościach niezbędnych do prawidłowego świadczenia usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350807,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276153155

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace wysokościowe - mycie elewacji


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350807,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.