eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › Zakup multimediów na potrzeby ścieżki dydaktycznej Gminy Drohiczyn.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup multimediów na potrzeby ścieżki dydaktycznej Gminy Drohiczyn.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drohiczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arek@drohiczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3bfc04f-4129-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup multimediów na potrzeby ścieżki dydaktycznej Gminy Drohiczyn.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3bfc04f-4129-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003535/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup multimediów na potrzeby ścieżki dydaktycznej w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268629/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.22.2021.AŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 1
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostarczenie i montaż dwóch urządzeń w postaci Plansz Interaktywnych:
1.1. Plansza Interaktywna – 2 sztuki
1.1.1. Specyfikacja:
Plansza inteaktywna jednostronna o wymiarze min. 100 cm (wysokość) x min 200 cm (szerokość), przytwierdzona do stelaża wykonanego ze stali malowanej proszkowo (kolor RAL 7016) lub aluminium. Nad stelażem dach jednospadowy o głębokości min 30 cm i szerokości o min. 20 cm większej od szerokości stelażu tablicy. Dach wykonany ze stali malowanej proszkowo (kolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie relizacji) lub aluminium. Słupki stelażu zamocowane na stałe w podłożu. Na dachu planszy zamontowane panele fotowltaiczne które wytwarzają energię do działania planszy. Plansza musi posiadać akumultaor/baterię do magazynowania energii wytworzonej przez panele fotowoltaiczne tak by mogła działać również w pochmurne dni oraz po zachodzie słońca. Plansza musi posiadać głośniki. Wszystkie elmenety planszy muszą być odporne na warnki atmosferyczne (np. deszcz). Plansza musi posiadać możliwość ustawiania czasowego wyłączenia planszy, czyli ustawiania godzin działania.

1.1.2. Założenia merytoryczne – Treść merytoryczna planszy musi przedstawiać mapę ścieżek dydaktycznych powstałych w ramach projektu oraz obszary, obiekty przyrodnicze i historyczne na terenie Gminy Drohiczyn. Plansza musi zawierać min. 25 oznaczonych punktów których nacisnięcie spowoduje wyzwolenie informacji dzwiękowej o danym punkcie (np. obszar przyrodniczy, informacja o wystepowaniu różnych gatunków roślin, zwierząt). Informacja dźwiękowa musi być wypowiadana przez lektora i trwać min. 25 sekund. Informacja dźwiękowa musi być w dwóch językach polskim i angielskim. Opracowanie merytoryczne treści planszy oraz opracowanie merytoryczne treści informacji dźwiękowych leży po stronie wykonawcy. Opracowanie graficzne (grafiki, zdjęcia itd.) planszy leży po stronie wykonawcy. Treści merytoryczne planszy muszą dotyczyć ochrony bioróżnorodności obszarów chronionych leżących na terenie Gminy Drohiczyn (tj. Obszar Chronionego Krajobrazu Dolina Bugu, Obszar Natura 2000 SOO Ostoja Nadbużańska, Obszar Natura 2000 Dolina Dolnego Bugu).
Plansza musi być zamontowana na takiej wysokości by mogły z niej korzystać dzieci, osoby dorosłe oraz osoby na wózkach inwalidzkich. Treści zawarte na planszy muszą być opisane w sposób prosty i czytelny dla osób z niepełnosprawnością intelektualną, a także muszą mieć oznaczenia w języku brajla lub wypukłego pisma.

1.2. 1.Montaż urządzeń:
Dostarczenie oraz montaż urządzeń leży po stronie wykonawcy;
urządzenia należy zamontować w miejscach wyznaczonych przez Zamawiajacego na terenie Gminy Drohiczyn - obręb miasta Drohiczyn, działki nr: 96, 436/5. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji montażu w obrębie miasta Drohiczyn.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 170000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 2
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostarczenie i montaż urządzeń.
2.1.Ławka multimedialna – 2 sztuki
2.1.1.Specyfikacja:
Ławka o szerokości min. 150 cm – max. 200 cm. Głębokośc siedziska min. 35 cm – max. 45 cm. Wysokość siedziska od podłoża min. 45 cm – max. 50 cm. Wysokość oparcia min. 45 cm – max 50 cm. Konstrukcja ławki wykonana z stali ocynkowanej malowanej proszkowo (kolor RAL 7016). Siedzisko i oparcie wykonane z drewna dębowego lub jesionu impregnowanego impregnatem głęboko penetrujacym. Dopuszcza się do 15 % bieli krawędziowej oraz dopuszcza się sęki mokre. Nie dopuszcza się kory oraz zgnilizny. Ławka musi być na stałe przytwierdzona do podłoża. Na konstrukcji ławki zamontowane panele fotowltaiczne które wytwarzają energię do działania ławki. Ławka musi posiadać akumultaor/baterię do magazynowania energii wytworzonej przez panele fotowoltaiczne tak by mogła działać również w pochmurne dni oraz po zachodzie słońca. Minimalny czas pracy ławki bez słońca musi wynosić 48 godzin. Ławka musi posiadać głośniki. Wszystkie elmenety ławki muszą być odporne na warunki atmosferyczne (np. deszcz). Ławka musi posiadać dwa gniazda USB, ładowarkę indukcyjną do ładowania telefonów komórkowych, moduł audio wyzwalający informacje dźwiękowe, moduł raportujący aktualny stan naładowania akumulatora/baterii ławki, system chłodzenia zabezpieczający przed temperaturą, router wifi.
2.1.2.Założenia merytoryczne – ławka musi posiadać moduł audio wyzwalający informację dźwiękową. Na konstrukcji ławki musza być zamontowane trzy przyciski wyzwalające trzy różne informacje dźwiękowe. Każda z trzech Informacji musi być wypowiadana przez lektora i trwać min. 45 sekund. Informacja dźwiękowa musi być w dwóch językach polskim i angielskim. Treść merytoryczna informacji musi zawirać informacje o ścieżce edukacyjnej, obszarach przyrodniczych i obiektach historycznych znajdujących się na terenie Gminy Drohiczyn. Opracowanie merytoryczne treści informacji dźwiękowych leży po stronie wykonawcy.
Ławka musi mieć tabliczkę z treścią merytoryczną w języku Braille’a lub wypukłego pisma umożliwiając korzystanie z ławki również przez osoby niewidzące.
2. 2.Montaż urządzeń:
Dostarczenie oraz montaż urządzeń leży po stronie wykonawcy;
urządzenia należy zamontować w miejscach wyznaczonych przez Zamawiajacego na terenie Gminy Drohiczyn - obręb miasta Drohiczyn, działki nr: 96, 436/5. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji montażu w obrębie miasta Drohiczyn.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 3
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji dwóch systemów monitoringu z monitorem służących do obserwacji przyrody w dwóch różnych lokalizacjach.
3.1.Kamery on-line – 2 sztuki
Specyfikacja:
System powinien być wyposażony w urządzenia:
3.1.1.Kamera zewnętrzna typu IP – 2 szt.
O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:
- rozdzielczość – min. 4 Mpx;
- czułość min. 0.05lux przy F1.6 dla koloru;
- czułość min. 0.005lux przy F1.6 dla trybu B/W;
- funkcja WDR;
- zoom: optyczny min. 20x;
- strumieniowanie transmisji obrazu;
- podświetlenie min. 50m;
- klasa szczelności min. IP 66;
- klasa odporności min. IK10.
3.2.1. Rejestrator – 2 szt.
O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:
- Rejestrator obsługujący wyżej opisaną kamerę;
- Dysk twardy do pracy ciągłej o pojemności min. 4 TB;
3.3.1.Hermetyczna szafa Rack – 2 szt. – mieszcząca wszystkie urządzenia, posiadająca również miejsce na router do Internetu.
3.4.1. System do wyświetlania – 1 szt.
Składający się z:
3.4.1.1.Monitora – 1 szt.:
O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:
- Rozmiar matrycy min. 55 cali;
- Rozdzielczość 4k UHD;
- Wifi, gniazdo Ethernet, gniazdo HDMI min 2x;
- uchwyt do montażu monitora na ścianie
3.4.1.2.Komputera do obsługi systemu wyświetlania – 1 szt.:
O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:
 Procesor min 4 rdzeniowy (model nie starszy niż 2020 r.);
 Pamięć: min. 8 GB RAM DDR4;
 DYSK SSD min. 240 GB;
 System operacyjny z pełną licencją min. WIND 10;
 mysz i klawiatura bezprzewodowa;
 ZŁACZA: USB 3.0 USB 2.0 HDMI DVI RJ45;
 WIFI posiadająca standard n oraz ac;
Montaż monitora w Ośrodku Edukacji Ekologicznej, ul. Kopernika 9 w Drohiczynie.
Wymagania dot. Systemu Monitoringu:
- obsługa systemu z poziomu przeglądarki komputera i smartfonu (lub aplikacji);
- możliwość określenia zakresu czasu nagrywania;
- udostępnianie obrazu online (streeming), obraz udostępniony na stałe na monitorze w budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Drohiczynie;
- zapis monitoringu na dysku oraz przesyłanie danych do chmury.
Lokalizacja Systemów:
a) Lokalizacja I systemu:
-miejscowość Drohiczyn, działka nr 707 – Góra Zamkowa;
-umieszczenie systemu: wykonawca wykona konstrukcję do montażu systemu monitoringu;
-doprowadzenie prądu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie zamawiającego;
-doprowadzenie Internetu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie wykonawcy;
b) Lokalizacja II systemu:
-miejscowość Drohiczyn, działka nr 645/2 – Wieża Widokowa;
-system umieszczony na konstrukcji wieży widokowej;
-doprowadzenie prądu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie zamawiającego;
-doprowadzenie Internetu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237240-3 - Kamera internetowa

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 4
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji dwóch Lunet Widokowych, służących do obserwacji przyrody w dwóch różnych lokalizacjach:
4.1. Luneta Widokowa – 2 sztuki
4.1.1.Specyfikacja:
- obrót w poziomie: pełne 3600,
- obrót w pionie: 600 samopoziomowanie w momencie puszczenia rączek lunety,
- technologia soczewki: BaK4,
- powiększenie: 25x - 30x,
- soczewka główna (obiektyw): 100 mm,
- minimalna odległość obiektu: 25 metrów (domyślnie),
- okular szerokokątny,
- specjalne soczewki z powłokami minimalizującymi wady optyki,
- specjalna blacha zabezpieczająca lunetę przed włamaniem,
- odporność na mróz oraz na nagrzewanie w lecie,
- zabezpieczenie przed włamaniem i uszkodzeniem,
- możliwość obserwacji nocnego nieba,
- podstawa lunety wykonana ze stali nierdzewnej,
- wszystkie śruby i elementy złączne lunety oraz jej podstawy ukryte przed dostępem z zewnątrz,
- wszystkie elementy zewnętrzne wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminium pokrytego lakierem proszkowym,
- kolor srebrny, szary, lakier proszkowy, anoda, ocynk.
4.1.2 Lokalizacja Lunet:
Lokalizacja I lunety:
- miejscowość Drohiczyn, działka nr 707 – Góra Zamkowa;
Lokalizacja II systemu:
- miejscowość Drohiczyn, działka nr 645/2 – Wieża Widokowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty na część 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53997,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53997,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEEDiA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762510412

7.3.3) Ulica: Bociana 22

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-231

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53997 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Błąd w opisie przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.