eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miasta i gminy Wyszków - 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miasta i gminy Wyszków - 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 7424201

1.5.8.) Numer faksu: 29 742 4209

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.wyszkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miasta i gminy Wyszków - 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f9fcc8-5dae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004070/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Utrzymanie placów zabaw i miejsc odpoczynku na terenie miasta i gminy Wyszków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317385/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROZ.271.70.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku, naprawa i konserwacja oraz przeglądy placów zabaw oraz urządzeń do ćwiczeń w Gminie Wyszków w 2022r. ze szczególnym uwzględnieniem aspektu bezpieczeństwa dzieci na placach zabaw zlokalizowanych:
1) Wyszków, ul. Gen. Józefa Sowińskiego;
2) Wyszków, ul. Wspólna;
3) Wyszków, ul. 3 Maja (Park Karola Ferdynanda Wazy 2 place zabaw, siłownia plenerowa, urządzenia do ćwiczeń Street Workout);
4) Wyszków, ul. Latoszek;
5) Wyszków, ul. Kwiatowa/ul. Modrzewiowa;
6) Wyszków, ul. Rumiankowa;
7) Wyszków, ul. Szpitalna (5 miejsc z urządzeniami do ćwiczeń);
8) Wyszków, ul. Ogródkowa;
9) Wyszków, ul. Żytnia;
10) Wyszków, ul. Centralna - przy boisku szkolnym
11) Kamieńczyk, Rynek Kościuszki;
12) Kamieńczyk, ul. Mazowiecka;
13) Rybienko Nowe, ul. Kubusia Puchatka;
14) Drogoszewo, ul. Powstańców (2 place zabaw);
15) Tulewo Górne;
16) Gulczewo;
17) Rybienko Stare;
18) Deskurów;
19) Fidest;
20) Lucynów;
21) Leszczydół-Działki.

Zamawiający przewiduje, że w ciągu 2022 roku zostaną wybudowane trzy kolejne place zabaw i w trakcie roku zostaną objęte zakresem utrzymania, porządku i konserwacji.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia podzielony został na następujące zadania:
Zadanie 1
1. Otwieranie do godziny 800 i zamykanie po godzinie 2200 placów zabaw w okresie od 01.04. - 31.10.2022r.
2. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na wszystkich placach zabaw oraz w miejscach ustawienia urządzeń do ćwiczeń do godz. 800 każdego dnia w okresie od 01.04. - 31.10.2022r.
ZADANIE 2 - Wykonanie systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw i urządzeń do ćwiczeń, w tym: ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, siłowni zewnętrznych i nawierzchni sypkich
ZADANIE 3 - Dokonywanie bieżącego utrzymania, napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowej oraz urządzeń do ćwiczeń.
ZADANIE 4 - Wymiana piasku w piaskownicach znajdujących się na placach zabaw
ZADANIE 5 – Wykonawca wykonywał będzie monitorowanie wszystkich placów zabaw oraz urządzeń do ćwiczeń w okresie: od 01.01.2021 r. - 31.03.2021 r. oraz od 01.11.2021 r. – 31.12.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264855,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Grzegorz Jeż

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621767724

7.3.3) Ulica: Somianka 54

7.3.4) Miejscowość: Somianka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-203

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.