eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 12

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277864734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 16

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-164

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322701517

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso12.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso12.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zso12.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a58b4c52-51db-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001022/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295394/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSO12.26.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 193800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2022 roku oleju opałowego lekkiego w ilości maksymalnej 60 000 litrów na potrzeby kotłowni zlokalizowanych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12, w tym na terenie szkoły i przedszkola. Obie kotłownie znajdują się w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 12, 44-164 Gliwice, ul. Płocka 16.

2. Olej opałowy lekki powinien spełniać poniższe wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm PN-C-96024:2020-12:

- Wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg
- Lepkość kinematyczna w temp. 20 stopni Celsjusza - max 6,00 mm2/s
- Temperatura płynięcia - max -20,0 °C
- Temperatura zapłonu - min. 56 °C
- Zawartość siarki - max 0,10 %(m/m)
- Gęstość w temp. 15°C - max. 860 kg/m3

Każdorazowa dostawa oleju opałowego lekkiego powinna być potwierdzona świadectwem jakości lub innym równoważnym dokumentem, wystawionym przez producenta nie później niż z dniem dostarczenia faktury. Parametry dostarczonego oleju muszą być zgodne ze świadectwem jakości i z obowiązującymi w tym zakresie normami i wymogami dla kotłowni opalanych paliwem płynnym.

3. W przypadku wątpliwości, co do jakości oleju opałowego, Zamawiający zleci wykonanie badań w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca.

4. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości oleju opałowego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii pieców CO zasilanych owym olejem.

5. Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość i miejsce dostawy.

6. Szacunkowa ilość oleju opałowego lekkiego wynosi ok. 60 000 litrów. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w związku z czym, ilość zamówionych w okresie obowiązywania umowy litrów oleju opałowego może być niższa niż określona w SWZ, ale nie niższa niż 40 000 litrów.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw niż te, które zostały określone w przedmiocie zamówienia.

8. Dostawy paliwa następować będą w dni robocze, w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem placówki.

9. Maksymalny czas dostawy oleju opałowego: nie więcej niż 48 godzin od momentu zgłoszenia pocztą mailową lub drogą telefoniczną przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.

10. Jeżeli czas dostawy wypada w dni wolne od działania jednostki - dostawa oleju opałowego musi odbyć się do godziny 7.30 następnego dnia roboczego.

11. Pojemność zbiorników na olej opałowy w kotłowniach:

kotłownia przy szkole o pojemności zbiorników 10 000 litrów
(10 zbiorników x 1000l)
kotłownia przy przedszkolu o pojemności zbiorników 5 000 litrów
(5 zbiorników x1000l)

12. Ilość jednorazowego zamówienia oleju opałowego będzie uzależniona od bieżących potrzeb placówki. Średnio jednorazowe dostawy mogą się wahać w ilości od 2000 litrów do nie większej niż 90 % pojemności zbiorników poszczególnej kotłowni.

13. Rozładunek paliwa do wyżej wymienionych zbiorników ma odbywać się cysterną samochodową zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposażoną w końcówkę wlewową z zalegalizowanym "odmierzaczem" (w litrach) - wyposażoną w drukarkę zapewniającą wydruk faktycznych ilości litrów zlewanego paliwa oraz tabelę wskaźnika temperatur podczas napełniania cysterny olejem opałowym.

14. Wykonawca może realizować zamówienia wyłącznie przy pomocy osób – pracowników posiadających wymagane prawem uprawnienia do kierowania autocysterną i rozładunku paliw płynnych oraz na sprzęcie posiadającym aktualne badania techniczne odpowiadające wymogom dla transportu paliw płynnych.

15. Dostawy do poszczególnych kotłowni mogą być łączone, a faktury za dostarczony olej nie muszą być wystawiane oddzielnie, ale musi być możliwość dokonania dokładnego pomiaru dostarczonego oleju do poszczególnych kotłowni.

16. Załadunek, transport i rozładunek zostanie ujęty w cenie jednostkowej oleju.

17. Dowodem przyjęcia dostawy lekkiego oleju opałowego będzie dokument WZ ze wskazaną faktyczną ilością dostarczonego paliwa. Ilość dostarczonego oleju do danej kotłowni musi być potwierdzona przez upoważnionego pracownika Zamawiającego i dopiero taka może stanowić podstawę do wystawienia faktury. Rozliczenie ilości dostarczonego oleju będzie się odbywało w litrach.

18. Zamawiający oświadcza, że zamówiony i dostarczony olej opałowy będzie w całości wykorzystywany do celów opałowych.

19. W związku z faktem, iż Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach mieści się na osiedlu, w ścisłej zabudowie domków jednorodzinnych oraz ograniczonym dojazdem do poszczególnej kotłowni - Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem dostaw.

20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie szkody wyrządzone przez swoich pracowników lub inne osoby współpracujące, wyrządzone w mieniu Zamawiającego.

21. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szacunkowa wielkość prawa opcji nie przekroczy 20% zamówienia podstawowego i będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w czasie trwania umowy.

22. Cena jednostkowa prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu oferty - szczegółowe warunki korzystania z prawa opcji - opisane w paragrafie 5 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238374,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264942,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238374,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310101750

7.3.3) Ulica: Świętokrzyska 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-101

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238374,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.