eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa stacjonarnych foteli do pobierania krwi



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stacjonarnych foteli do pobierania krwi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księdza Ryszarda Markwarta

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-015

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krew@rckik-bydgoszcz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-bydgoszcz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa stacjonarnych foteli do pobierania krwi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa6ae4e-81ed-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026682/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa stacjonarnych foteli do pobierania krwi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacjonarnych foteli do pobierania krwi i jej składników dla Terenowych Oddziałów w Brodnicy, Grudziądzu i Inowrocławiu w łącznej ilości 17 sztuk.
5.2. Miejsce dostawy:
5.2.1. Terenowy Oddział RCKiK w Brodnicy; ul. Wiejska 12B; Brodnica – dostawa 5 sztuk
5.2.2. Terenowy Oddział RCKiK w Grudziądzu; ul. Szpitalna 5; Grudziądz – dostawa 6 sztuk
5.2.3. Terenowy Oddział RCKiK w Inowrocławiu; ul. Miechowicka 3; Inowrocław – dostawa 6 sztuk
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 SWZ
5.4. Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty. Oferta winna być pełna, kompletna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.5. Główny kod CPV: 39113100-8 Fotele
5.6. Zamówienie nie jest podzielone na części ze względu na jednolity rodzaj przedmiotu zamówienia. Dodatkowo stwierdzić należy, że cały zakres zamówienia nie ogranicza dostępu wykonawców z sektora mikro/małych/średnich przedsiębiorstw.

VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
6.1. Termin wykonania zamówienia: Dostawa przedmiotu zamówienia do:
 TO BRODNICA I TO GRUDZIĄDZ musi nastąpić do 31.01.2023 r., natomiast
 TO INOWROCŁAW w terminie do 31.07.2023
Uwaga Zamawiający informuje, że dostawa do Terenowego Oddziału w Inowrocławiu może być zrealizowana dopiero od końca II kwartału 2023r. (tj. przełom czerwca i lipca 2023) ale nie później niż do 31.07.2023r. ze względu na to, iż trwa budowa nowego obiektu Terenowego Oddziału i do momentu odbioru budynku nie będzie możliwości dostarczenia i montażu foteli. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości przechowania foteli w innej lokalizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Videomed Zakład Elektroniczny Justyn Skrzętnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860040492

7.3.3) Ulica: Klonowa 18

7.3.4) Miejscowość: Szczawno-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 58-310

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.