Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301114/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace termomodernizacyjne w budynku wielorodzinnym przy ul. Małej 11 w Warszawie.
Oznaczenie sprawy: DNZP.261.59.2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011513343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow@zgn-praga-pn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgn-praga-pn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieszkaniowym zasobem oraz powierzonym zasobem nieruchomości m. st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace termomodernizacyjne w budynku wielorodzinnym przy ul. Małej 11 w Warszawie.Oznaczenie sprawy: DNZP.261.59.2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da0d3e09-5661-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000077/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Prace termomodernizacyjne obejmujące: remont elewacji, dachu, ocieplenie poddaszy i piwnic, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, Mała 11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301114/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNZP.261.59.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1495917,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Małej 11 w Warszawie polegającego na ociepleniu, wymianie stolarki i pokrycia dachowego, odnowieniu elewacji, remoncie klatek schodowych, wymianie stropu w dwóch pokojach lokalu nr 15 oraz remoncie instalacji elektrycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji znajduje się w załącznikach stanowiących integralną część swz tj. Projekcie budowlano-wykonawczym dot. Remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego polegającego na ociepleniu, wymianie stolarki i pokrycia dachowego, odnowieniu elewacji oraz remoncie klatek schodowych - Załącznik Nr 9 do swz, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – dot. Remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego polegającego na ociepleniu, wymianie stolarki i pokrycia dachowego, odnowieniu elewacji oraz remoncie klatek schodowych - Załącznik Nr 10 do swz, Projekcie budowlano-wykonawczym dot. Wymiany stropu w dwóch pokojach lokalu nr 15- Załącznik Nr 11 do swz, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – dot. Wymiany stropu w dwóch pokojach lokalu nr 15- Załącznik Nr 12 do swz, Projekcie wykonawczym – dot. Remontu instalacji elektrycznych – Załącznik Nr 13 do swz, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – dot. Remontu instalacji elektrycznych - Załącznik Nr 14 do swz, Przedmiarze – Remont elewacji i klatek schodowych wraz z ociepleniem i wymianą pokrycia dachu– Załącznik Nr 6 do swz, Przedmiarze –Wymiana stropu w lokalu nr 15– Załącznik Nr 7 do swz, Przedmiarze –Remont instalacji elektrycznych– Załącznik Nr 8 do swz, Projekcie umowy wraz z załącznikami – załącznik Nr 15 do swz oraz w swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1775329,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1778329,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1775329,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana MAXBUD Tomasz Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5261011436
7.3.3) Ulica: ul. Czarnoleska 2A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-540
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA MAXBUD Tomasz Wójcik
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA MAXBUD Tomasz Wójcik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1775329,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
- Budowa małej architektury w ramach zadania pn. Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Podzamek Golubski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.