eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Milicz



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Milicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 18

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: milicz@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: milicz.wroclaw.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/9160002001

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Milicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8930cd7-7191-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00235490/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana piecy w leśniczówkach Nadleśnictwa Milicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Skoroszów 2, gm. Trzebnica. Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 113073,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Brzezie 35, gm. Trzebnica

Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 108179,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Brzezie 36, gm. Trzebnica

Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 89276,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W związku z awarią kotła centralnego ogrzewania i pilną potrzebą realizacji zadania, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wycofana zostaje część nr 4 - polegająca na wymianie kotła w budynku leśniczówki - Gogołowice - Leśniczówka 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 93860,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Wróbliniec 4, gm. Milicz

Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 95190,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Krośnice, ul. Leśna 2, gm. Krośnice

Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 94229,48 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Kubryk, Krzyszków 2, gm. Krośnice

Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 94257,25 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Krzyszków 3, gm. Krośnice

Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 98366,90 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Malerzów 23, gm. Dobroszyce

Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 100727,75 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Milicz, ul. Osiedle 31, gm. Milicz

Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 91462,21 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Świętoszyn - Osada 2, gm. Milicz

Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 91462,21 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Pierstnica Mała 25, gm. Krośnice

Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 92733,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971811946

7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 214/7

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-235

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97897,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97897,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97897,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Marek Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221880913

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 2

7.3.4) Miejscowość: Uciechów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-430

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97897,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971811946

7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 214/7

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-235

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971811946

7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 214/7

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-235

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971811946

7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 214/7

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-235

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.