Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459687/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00476838/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
- 2024/BZP 00241633/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Milicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Milicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 18
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: milicz@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: milicz.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/profile/91600020011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Milicz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8930cd7-7191-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00235490/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana piecy w leśniczówkach Nadleśnictwa Milicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Skoroszów 2, gm. Trzebnica. Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 113073,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Brzezie 35, gm. TrzebnicaCałość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 108179,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Brzezie 36, gm. TrzebnicaCałość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 89276,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W związku z awarią kotła centralnego ogrzewania i pilną potrzebą realizacji zadania, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wycofana zostaje część nr 4 - polegająca na wymianie kotła w budynku leśniczówki - Gogołowice - Leśniczówka 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 93860,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Wróbliniec 4, gm. MiliczCałość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 95190,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Krośnice, ul. Leśna 2, gm. KrośniceCałość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 94229,48 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Kubryk, Krzyszków 2, gm. KrośniceCałość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 94257,25 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Krzyszków 3, gm. KrośniceCałość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 98366,90 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Malerzów 23, gm. DobroszyceCałość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 100727,75 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Milicz, ul. Osiedle 31, gm. MiliczCałość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 91462,21 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Świętoszyn - Osada 2, gm. MiliczCałość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 91462,21 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Milicz w następującej lokalizacji: Pierstnica Mała 25, gm. KrośniceCałość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starego kotła nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 o mocy grzewczej urządzenia dostosowanej do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta. Powietrze pierwotne i wtórne podgrzewane jest do wysokiej temperatury, a wytworzone ciepło kierowane jest do obiegu. Szczegółowy opis techniczny prac podstawowych i pomocniczych jest przedstawiony w projekcie technicznym, sporządzonym odrębnie dla każdej kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 92733,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971811946
7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 214/7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-235
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97897,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97897,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97897,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Marek Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221880913
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 2
7.3.4) Miejscowość: Uciechów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97897,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971811946
7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 214/7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-235
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971811946
7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 214/7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-235
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971811946
7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 214/7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-235
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK STANKIEWICZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
MAREK STANKIEWICZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Dostawa zespoleń klasycznych, płyt blokowanych oraz zestawów do zabiegów ortopedycznych
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- REMONT TOALET W BUDYNKU B SZKOŁY TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
- Remont ogrodzenia w Internacie Technikum Leśnego w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa sali gimnastycznej (małej) w budynku LXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-19-2024)
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.