eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2960721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wilczynska@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,149966,a26b984cad18fff1ad2ca45d8b6c7eef.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-109afb39-9346-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540945

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.154.2023.JW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części: Część 1 - MIĘSO
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 4080,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 2 - PRODUKTY NABIAŁOWE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych

4.5.5.) Wartość części: 4844,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 3 - PRODUKTY ZBOŻOWE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03210000-6 - Zboża i ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 23499,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 4 - WARZYWA I OWOCE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 63078,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 5 - KARMA DLA PAPUG / STRUSI/ KAWII DOMOWEJ/ PANCERNIKA
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03210000-6 - Zboża i ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 41310,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 6 - MROŻONE GRYZONIE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03325000-3 - Małe zwierzęta

4.5.5.) Wartość części: 21502,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 7- KARMA DLA JASZCZUREK
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03325000-3 - Małe zwierzęta

4.5.5.) Wartość części: 12100,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 8 - KARMA DLA RYB AKWARIOWYCH
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych

4.5.5.) Wartość części: 18490,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 9- SIANO ŁĄKOWE Z MIESZANKI TRAW, ZIÓŁ I ROŚLINMOTYLKOWYCH
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03114000-3 - Słoma i siano

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 10 - SŁOMA ZBOŻOWA BALOTOWANA
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03114000-3 - Słoma i siano

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 2 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 2 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4760,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 3 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 3 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18524,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18524,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 4 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 4 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57501,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57501,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 5 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 5 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47703,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47703,60 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17068,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27226,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17068,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugen Michalski KARMANIMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363859468

7.3.3) Ulica: ul. Szołdry 33

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 63-112

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17068,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-04 do 2024-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 7 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 7 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29889,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29889,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 8 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 8 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16501,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16501,32 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 9 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 9 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 10:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 10 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.