eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń nr: 23, 136, 137, 215 w hali laboratoryjno-badawczej nr 2 na terenie IFPiLM przy ul. Hery 23 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń nr: 23, 136, 137, 215 w hali laboratoryjno-badawczej nr 2 na terenie IFPiLM przy ul. Hery 23 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010371929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hery 23

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-497

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 6381460

1.5.8.) Numer faksu: +48226668372

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ifpilm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ifpilm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ifpilm.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń nr: 23, 136, 137, 215 w hali laboratoryjno-badawczej nr 2 na terenie IFPiLM przy ul. Hery 23 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1daad670-36f7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248138/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 74.STiO.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wskazanych pomieszczeń laboratoryjnych ( nr 23, 136, 137, 215) w Hali laboratoryjno-badawczej budynek nr 2 na terenie Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy. Pomieszczenia objęte remontem znajdują się w 1 pionie (z wyjątkiem pom. 137) i posiadają centralnie umieszczony szacht (otwór w stropie) dla urządzeń badawczych. Pomieszczenia są zagospodarowane przez różne urządzenia badawcze oraz stelaże trwale i nietrwale połączone z posadzką, ścianą.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz w projektowanych postanowieniach umowy.
3. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) W ramach robót rozbiórkowo-demontażowych m.in. skucie miejsc ze spękanymi tynkami na ścianach i sufitach, demontaż materiału wykończeniowego z posadzek (pcv), demontaż stolarki drzwiowej w pom. nr 23, demontaż elementów instalacji c.o. i ponowny montaż po pracach remontowych, demontaż płyt sufitu podwieszanego w pom. 215, demontaż wskazanych urządzeń/instalacji ze ścian i podłogi.
2) W ramach prac remontowych m.in. uzupełnienie tynków, miejscowe szpachlowania oraz wykonanie powłok malarskich, wykonanie 20 mm warstwy na posadzkach (bez pom. 136) z samoczynnie wygładzającą się zaprawą do wylewania silnie obciążonych posadzek z zatopieniem istniejących blach miedzianych o funkcji uziemienia , wykonanie wykładziny winylowej typu tarkett w pomieszczeniach nr 23, 137, 215, montaż nowej stolarki drzwiowej (wrota dwuskrzydłowe) ocieplanej w pom. 23, malowanie balustrady stalowej otaczającej otwór w stropie w pomieszczeniu 136 i 215, zamurowanie wnęki w ścianie w pom. 23, podniesienie włazów do kanałów dla instalacji w posadzce w pom. nr 23 o 20 mm poprzez wykonanie nowego obramowania stalowego, malowanie wydzielonego pom. biurowego w pom. 136.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309958,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693000,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309958,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182119864

7.3.3) Ulica: Wieruchowska 15

7.3.4) Miejscowość: Babice Nowe

7.3.5) Kod pocztowy: 05-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309958,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.