eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wymiana stolarki okiennej w komunalnych lokalach mieszkalnych Miasta Inowrocławia



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana stolarki okiennej w komunalnych lokalach mieszkalnych Miasta Inowrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030863

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00030077

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
art. 455 ust. 2 ustawy

Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
1) zlecono Wykonawcy dodatkowy zakres zamówienia, polegający na koniecznej dodatkowej wymianie stolarki okiennej (2 szt.) w lokalu przy ul. Szymborskiej 31/5 z uwagi na zły stan techniczny. W konsekwencji zwiększono wynagrodzenie Wykonawcy o wartość tych okien, ustaloną w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy.
2) zmiany terminu wykonania umowy, gdy wystąpią roboty dodatkowe oraz brak dostępu do lokali mieszkalnych

Po zmianie:
2) zmiana terminu wykonania umowy, brak dostępu do lokali mieszkalnych

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem umowy jest wymiana stolarki okiennej (78 szt.) w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia, w tym:
1) wymiana 36 okien – część pierwsza
ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera specyfikacja warunków zamówienia, aktualny wykaz stolarki okiennej do wymiany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej umowy.”;
Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w §1 niniejszej umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 185 418,37 zł brutto w tym:
1) 85.759,56 zł brutto
2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
1) część 1 – 90 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót

Po zmianie:
„ § 2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
1) część 1 – 90 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót;
2) część 2 – 100 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót.”.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
1) Zmiany umowy polegają na:
- rezygnacji w części pierwszej z wymiany stolarki okiennej w lokalach: ul. Szosa Bydgoska 18/3 – 2 szt., ul. Szosa Bydgoska 18/14 – 2 szt.;
- wymianie dodatkowej stolarki okiennej zamiennie w lokalach: część pierwsza - ul. Z. Wilkońskiego 35/5 – 3 szt. + 1 szt. drzwi balkonowe, część druga - ul. Marulewska 31/2 – 2 szt., z uwagi na zły stan techniczny. W konsekwencji zwiększono wynagrodzenie Wykonawcy o wartość tych okien, ustaloną w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy.
2) zmiany terminu wykonania umowy, gdy wystąpią roboty dodatkowe oraz brak dostępu do lokali mieszkalnych

Po zmianie:
1) Zmiany umowy polegają na:
- rezygnacji w części pierwszej z wymiany stolarki okiennej w lokalach: ul. Szosa Bydgoska 18/3 – 2 szt., ul. Szosa
Bydgoska 18/14 – 2 szt.;
- wymianie dodatkowej stolarki okiennej zamiennie w lokalach: część pierwsza - ul. Z. Wilkońskiego 35/5 – 3 szt. + 1 szt.
drzwi balkonowe, część druga - ul. Marulewska 31/2 – 2 szt., z uwagi na zły stan techniczny. W konsekwencji zwiększono
wynagrodzenie Wykonawcy o wartość tych okien, ustaloną w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy.
2) zmiany terminu wykonania umowy, gdy wystąpią roboty dodatkowe

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
w §1:
a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Przedmiotem umowy jest wymiana stolarki okiennej ( 80 szt.) w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia, w tym:
1) wymiana 36 okien ( w tym 1 szt. drzwi balkonowe) – część pierwsza; ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera specyfikacja warunków zamówienia, aktualny wykaz stolarki okiennej do wymiany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej umowy.”;
Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w §1 niniejszej umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 194 045,78 zł brutto w tym:
1) 89 384,82 zł brutto
§ 2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
1) część 1 – 110 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót

Po zmianie:
„1. Przedmiotem umowy jest wymiana stolarki okiennej ( 80 szt.) w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia, w tym:
1) wymiana 36 okien ( w tym 1 szt. drzwi balkonowe) – część pierwsza;
2) wymiana 44 okien – część druga.”,
b) ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera specyfikacja warunków zamówienia, aktualny wykaz stolarki okiennej do wymiany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej umowy.”;
1. Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w §1 niniejszej umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 194 045,78 zł brutto , w tym:
1) 89 384,82 zł brutto za przedmiot umowy określony w §1 ust. 1 pkt 1;
2) 104 660,96 zł brutto za przedmiot umowy określony w §1 ust. 1 pkt 2.
„ § 2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
1) część 1 – 110 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót;
2) część 2 – 120 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót.”.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

13.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zmiany umowy nr 1 i nr 2 następują jednocześnie na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1.

Po zmianie:
Zmiany umowy nr 2 następują jednocześnie na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.