Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00227644/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00272911/01 - Wynik z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana stolarki okiennej w komunalnych lokalach mieszkalnych Miasta Inowrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030863
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00030077
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
art. 455 ust. 2 ustawy
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
1) zlecono Wykonawcy dodatkowy zakres zamówienia, polegający na koniecznej dodatkowej wymianie stolarki okiennej (2 szt.) w lokalu przy ul. Szymborskiej 31/5 z uwagi na zły stan techniczny. W konsekwencji zwiększono wynagrodzenie Wykonawcy o wartość tych okien, ustaloną w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy.
2) zmiany terminu wykonania umowy, gdy wystąpią roboty dodatkowe oraz brak dostępu do lokali mieszkalnych
Po zmianie:
2) zmiana terminu wykonania umowy, brak dostępu do lokali mieszkalnych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem umowy jest wymiana stolarki okiennej (78 szt.) w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia, w tym:
1) wymiana 36 okien – część pierwsza
ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera specyfikacja warunków zamówienia, aktualny wykaz stolarki okiennej do wymiany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej umowy.”;
Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w §1 niniejszej umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 185 418,37 zł brutto w tym:
1) 85.759,56 zł brutto
2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
1) część 1 – 90 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót
Po zmianie:
„ § 2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
1) część 1 – 90 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót;
2) część 2 – 100 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót.”.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
1) Zmiany umowy polegają na:
- rezygnacji w części pierwszej z wymiany stolarki okiennej w lokalach: ul. Szosa Bydgoska 18/3 – 2 szt., ul. Szosa Bydgoska 18/14 – 2 szt.;
- wymianie dodatkowej stolarki okiennej zamiennie w lokalach: część pierwsza - ul. Z. Wilkońskiego 35/5 – 3 szt. + 1 szt. drzwi balkonowe, część druga - ul. Marulewska 31/2 – 2 szt., z uwagi na zły stan techniczny. W konsekwencji zwiększono wynagrodzenie Wykonawcy o wartość tych okien, ustaloną w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy.
2) zmiany terminu wykonania umowy, gdy wystąpią roboty dodatkowe oraz brak dostępu do lokali mieszkalnych
Po zmianie:
1) Zmiany umowy polegają na:
- rezygnacji w części pierwszej z wymiany stolarki okiennej w lokalach: ul. Szosa Bydgoska 18/3 – 2 szt., ul. Szosa
Bydgoska 18/14 – 2 szt.;
- wymianie dodatkowej stolarki okiennej zamiennie w lokalach: część pierwsza - ul. Z. Wilkońskiego 35/5 – 3 szt. + 1 szt.
drzwi balkonowe, część druga - ul. Marulewska 31/2 – 2 szt., z uwagi na zły stan techniczny. W konsekwencji zwiększono
wynagrodzenie Wykonawcy o wartość tych okien, ustaloną w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy.
2) zmiany terminu wykonania umowy, gdy wystąpią roboty dodatkowe
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
w §1:
a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Przedmiotem umowy jest wymiana stolarki okiennej ( 80 szt.) w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia, w tym:
1) wymiana 36 okien ( w tym 1 szt. drzwi balkonowe) – część pierwsza; ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera specyfikacja warunków zamówienia, aktualny wykaz stolarki okiennej do wymiany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej umowy.”;
Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w §1 niniejszej umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 194 045,78 zł brutto w tym:
1) 89 384,82 zł brutto
§ 2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
1) część 1 – 110 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót
Po zmianie:
„1. Przedmiotem umowy jest wymiana stolarki okiennej ( 80 szt.) w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia, w tym:
1) wymiana 36 okien ( w tym 1 szt. drzwi balkonowe) – część pierwsza;
2) wymiana 44 okien – część druga.”,
b) ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera specyfikacja warunków zamówienia, aktualny wykaz stolarki okiennej do wymiany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej umowy.”;
1. Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w §1 niniejszej umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 194 045,78 zł brutto , w tym:
1) 89 384,82 zł brutto za przedmiot umowy określony w §1 ust. 1 pkt 1;
2) 104 660,96 zł brutto za przedmiot umowy określony w §1 ust. 1 pkt 2.
„ § 2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
1) część 1 – 110 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót;
2) część 2 – 120 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót.”.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zmiany umowy nr 1 i nr 2 następują jednocześnie na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1.
Po zmianie:
Zmiany umowy nr 2 następują jednocześnie na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno - II"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Braniewo, budynek urzędu miasta (1878 r.): wymiana dachu, instalacji odgromowej wraz z renowacją i konserwacją elewacji sterczyn i okienek dachowych"
- Wymiana stolarki okiennej w Sali balowej Zamku w Wiśniczu.
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.