eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przedbojewice od km 0+000 do km 0+778



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030780 z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przedbojewice od km 0+000 do km 0+778

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przedbojewice od km 0+000 do km 0+778

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4641f5d1-75cf-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003549/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przedbojewice od km 0+000 do km 0+778

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009835/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1479927,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 4 miesiące licząc od dnia protokolarnego przekazania placu budowy

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przedbojewice od km 0+000 do km 0+778. Inwestycja będzie realizowana w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2003 nr 80 poz. 721 z póżn. zm.).

Projektowana inwestycja przewiduje:
– wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych
– budowę odcinka kanalizacji deszczowej (przebudowę istniejącego rowu melioracyjnego) oraz budowę rowów drogowych
– przebudowę kolidujących elementów infrastruktury energetycznej
– wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, opaski oraz zjazdów
– wykonanie połączenia z drogą wojewódzką nr 412
– wykonanie humusowania terenu wraz z obsianiem trawą
– wykonanie elementów oznakowania – oznakowanie poziome i pionowe.

W obecnej chwili działki objęte opracowaniem stanowią pas drogi gminnej (część działek objętych opracowaniem przewidziana została do podziału, zgodnie z wykazem). Jezdnia posiada nawierzchnię utwardzoną szlaką oraz gruntową o szerokości około 4 m. Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wody na przyległy teren oraz do istniejącego rowu przydrożnego. Na omawianym obszarze występują głównie pola uprawne, domy jednorodzinne oraz zakład produkcyjny.

Grunty występujące w dokumentowanym podłożu zaliczono do mineralnych rodzimych, nieskalistych niespoistych i spoistych. Jako kryterium podziału przyjęto stan i rodzaj gruntu, genezę, skład granulometryczny. Warstw nawierzchniowych nie brano pod uwagę przy analizie parametrów charakterystycznych.
W dokumentowanym podłożu wydzielono cztery warstwy geotechniczne:
Warstwa IA – to piaski drobne i grube,
Warstwa IIA – to gliny w stanie twardoplastycznym,
Warstwa IIB – to gliny w stanie plastycznym,
Warstwa IIC – to gliny w stanie miękkoplastycznym.
W otworze badawczym O2 oraz O5 stwierdzono występowanie sączeń wody gruntowej. Ze względu na występowanie w podłożu do 1 m poniżej rzędnej projektowanej konstrukcji (pod warstwą piasku drobnego) warstwy gliny, określono kategorię nośności podłoża jako G3. Biorąc pod uwagę stwierdzone warunki gruntowe i rodzaj projektowanej inwestycji, dokumentowane podłoże zostało zaliczone do I kategorii geotechnicznej (wg kryteriów przyjętych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012).
Na obszarze objętym opracowaniem występuje:
– napowietrzna oraz podziemna sieć energetyczna
– sieć wodociągowa.
W szczegółowy zakres branży drogowej związanej z omawianym zadaniem wchodzi:
- wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych
- wycinka drzewa kolidującego z inwestycją
- wykonanie obramowań jezdni (od km 0+205,55 do km 0+431,76 po stronie prawej zaprojektowano obramowanie jezdni krawężnikiem najazdowym)
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, zjazdów oraz opaski
- wykonanie humusowania terenu z obsianiem trawą
- wykonanie elementów oznakowania – oznakowanie pionowe i poziome.
Roboty rozbiórkowe i ziemne obejmują:
- rozebranie istniejącej nawierzchni ze szlaki
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz zjazdów
- wyprofilowanie wykopów oraz wykonanie rowów odwadniających.
Od km 0+215,00 do km 0+372 przewidziano częściową wymianę gruntu pod jezdnią na piasek (wymiana gruntu w miejscu, gdzie wykonano nasyp niekontrolowany w śladzie istniejącego rowu).
Wysokościowe usytuowanie obiektu zaprojektowano przy następujących założeniach:
- dostosowanie wysokościowe do istniejących elementów zagospodarowania terenu
- zapewnienie prawidłowych warunków odwodnienia.
Zaprojektowane pochylenia poprzeczne jezdni:
- od km 0+000,00 do km 0+015,00 rampa drogowa – zmiana spadku poprzecznego
- od km 0+015,00 do km 0+347,87 – spadek jednostronny 2 %
- od km 0+347,87 do km 0+380,87 – zmiana spadku poprzecznego z 2% na 3%
- od km 0+380,87 do km 0+398,76 spadek jednostronny 3% na łuku kołowym
- od km 0+398,76 do km 0+431,76 - zmiana spadku poprzecznego z 3% na 2%
- od km 0+431,76 do km 762,38 – spadek jednostronny 2%
- od km 762,38 do KT – rampa drogowa na połączeniu z drogą wewnętrzną.
Zaprojektowane miejsca zmiany szerokości jezdni:
- od km 0+198,05 do km 0+205,55 – zmiana szerokości jezdni z 5,0 m na 5,5 m
- od km 0+347,87 do km 0+380,87 - zmiana szerokości jezdni z 5,5 m na 6,9 m
(na długości krzywej przejściowej)
- od km 0+398,76 do km 0+431,76 zmiana szerokości jezdni z 6,9 m na 5,5 m
(na długości krzywej przejściowej)
- od km 0+431,76 do km 0+439,26 - zmiana szerokości jezdni z 5,5 m na 5,0 m
Konstrukcja jezdni (KR2):
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR4 gr. 4 cm zgodna z WT 2 2014
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W KR4 gr. 8 cm zgodna z WT 2 2014
- podbudowa z podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 20 cm zgodna z WT-4 2010
- warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 22 cm zgodna z WT 5
- istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do Is=1,0, E2=min. 35 MPa.
Konstrukcja poboczy o szerokości 0,75 m:
- warstwa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 15 cm
- istniejące podłoże wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0.
Na posesje oraz w drogę wewnętrzną zaprojektowano zjazdy o nawierzchni bitumicznej. Szerokość zjazdów została dostosowana do szerokości istniejących bram, na zjazdach Z1, Z2, Z4 zaprojektowano wykonanie wybrukowania z kostki kamiennej. Wyokrąglenie krawędzi zjazdów indywidualnych z krawędzią jezdni należy wykonać za pomocą łuków R3, natomiast z drogą wewnętrzną za pomocą łuków R5 oraz R6. Od km 0+491,84 do km 0+560,87 zaprojektowano opaskę bitumiczną w celu połączenia istniejącego utwardzenia terenu z drogą gminną.
Konstrukcja opaski bitumicznej oraz zjazdów na posesję:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR4 gr. 4 cm zgodna z WT 2 2014
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W KR4 gr. 5 cm zgodna z WT 2 2014
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 20 cm zgodna z WT-4 2010
- warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 22 cm zgodna z WT 5
- istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do Is=1,0, E2=min. 35 MPa.
Konstrukcja wybrukowań przy zjazdach (Z1, Z2, Z4):
- kostka kamienna 15/17 cm układana na podsypce cementowo – piaskowej
- podbudowa z betonu C12/15 gr. 20 cm
- warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 22 cm
zgodna z WT 5
- istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do Is=1,0, E2=min. 35 MPa.
Jako obramowanie jezdni od km 0+205,55 do km 0+431,76 zaprojektowano krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm wyniesiony +4 cm ponad nawierzchnię jezdni. Krawężnik należy ustawić na wcześniej wykonanej ławie z betonu C12/15 z oporem.
Odwodnienie projektowanej nawierzchni będzie odbywało się za pomocą wpustów kanalizacji deszczowej od km 0+205,55 do km 0+431,76 oraz projektowanej kanalizacji deszczowej. Na pozostałym odcinku jezdnia będzie odwadniania za pomocą rowów drogowych, zaprojektowane pochylenie skarpy oraz przeciwskarpy – 1:1,5, szerokość dna rowu – 0,40 m. Od km 0+012,00 do km 0+205,59 będą to rowy bezodpływowe, a od km 0+431,76 do km 772,07 projektowany rów będzie włączony do projektowanej kanalizacji deszczowej. Od km 0+012,00 do km 0+205,59 oraz od km 0+431,76 do km 772,07 dno rowu należy dowiązać do zaprojektowanej niwelety. W związku z przebudową drogi gminnej w m. Przedbojewicach konieczna jest przebudowa istniejącego rowu melioracyjnego polegająca na jego zarurowaniu kanałem o średnicy DN800m.
Szczegółowy zakres prac zgodnie z opracowaniem branżowym.
Istniejącą infrastrukturę energetyczną w przypadku odkrycia należy zabezpieczyć rurą osłonowądwudzielną typu A110 PS (zgodnie z uzgodnieniem branżowym).
Skarpy rowów oraz teren przyległy należy obsypać warstwą ziemi urodzajnej o gr. 10 cm iobsiać trawą.
Przebudowa drogi wymaga ponadto wymiany 2 stanowisk słupowych linii napowietrznej niskiego napięcia znajdujących się na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 98/2 oraz 71/2.
Prace wykonać według obowiązujących norm i przepisów oraz zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Przed przystąpieniem do robót należy zapoznać się z uzgodnieniami wydanymi przez gestorów uzbrojenia podziemnego, w przypadku natrafienia na urządzenie przeprowadzić jego regulacje do rzędnych projektowanej nawierzchni. Wykonawca robót przed zakupem wszystkich materiałów przeznaczonych do wbudowania zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej akceptacji inwestora dotyczącej typu materiałów i wzornictwa. Wszystkie użyte materiały budowlane winny spełniać wymogi aktualnych norm oraz posiadać aktualne certyfikaty lub aprobaty techniczne.
Szczegółowy opis przedmiotu został zawarty w SWZ oraz dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1114462,95

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1632653,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1114462,95

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802

7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-110

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1114462,95

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.