eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej stanowiących przedmiot zamówienia nr SA.270.2.11.2019 - PAKIET NR IV



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej stanowiących przedmiot zamówienia nr SA.270.2.11.2019 – PAKIET NR IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LĘBORK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.lebork@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.gdansk.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej stanowiących przedmiot zamówienia nr SA.270.2.11.2019 – PAKIET NR IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e24728fc-7abb-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W ogłoszeniu o zamówienie Dz. U. UE.: 2019/S 246-606406 przewidziano możliwość dzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt starej ustawy Pzp oraz przy obliczaniu wartości uwzględniono „wartość” „dodatkowych” usług na poziomie 20% wartości dla części 4 – Pakiet nr 4, która wyniosła 219 086,40 zł netto.
Uzasadnienie prawne: Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7), w powiązaniu z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), która obowiązywała do 31.12.2020 r. oraz aktów wykonawczych do PZP. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień klasycznych o wartości nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167620,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r., poz. 1275 z późn. zm. – : „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz prace godzinowe przy pozyskaniu drewna na obszarach leśnych do wykonania na terenie Nadleśnictwa Lębork .
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac
z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz prace godzinowe przy pozyskaniu drewna na obszarach leśnych wynikające z załącznika nr 3 do IWZ. 3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został odpowiednio w załączniku nr 3 do IWZ. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3 oraz 3.5. mają charakter szacunkowy.
4) Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, określa Decyzja nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 marca 2021 r., zmienionej Decyzją nr 101 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 16 września 2021 r. oraz zmienionej Decyzją nr 112 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 04 października 2021 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania „Opisu standardu technologii wykonawstwa prac leśnych" w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych oraz regionalne standardy jakościowe, określone Decyzją nr 16/2021 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 07 czerwca 2021 r., zmienionej Decyzją nr 37/2021 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 09 lipca 2021 r. Określony z tej decyzji szczegółowy opis standardu technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowił podstawę określenia wymagań jakościowych odnoszących się do elementów składających się na przedmiot zamówienia zawartych w Załączniku nr 4 do IWZ (Opisu standardu technologii wykonawstwa prac leśnych).
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 4 do IWZ.
6) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty w Załączniku nr 4 do IWZ.
7) Zamówienie polega na powtórzeniu usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz prac godzinowych przy pozyskaniu drewna, stanowiących przedmiot zamówienia nr SA.270.2.11.2019 dla Pakietu nr IV w leśnictwach: Małoszyce i Leśnice.
Zamówienie nie zostało podzielone na części.
8) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Lębork.
9) Realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na obszarze leśnictw – Małoszyce i Leśnice („Obszar Realizacji Zamówienia”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216432,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216432,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216432,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych "ZRYW" Tadeusz Pobrucki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-113-54-34

7.3.3) Ulica: Dzięcielec 11A

7.3.4) Miejscowość: Łęczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 84-218

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.