eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernica › "Konserwacja bieżąca (równanie) nawierzchni dróg tłuczniowych (z kruszywa kamiennego, betonowego) na terenie Gminy Czernica"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030712 z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Konserwacja bieżąca (równanie) nawierzchni dróg tłuczniowych (z kruszywa kamiennego, betonowego) na terenie Gminy Czernica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Czernica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-003

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czernica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czernica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.czernica.pl/pl/62842/1/zamowienia-publiczne-2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja bieżąca (równanie) nawierzchni dróg tłuczniowych (z kruszywa kamiennego, betonowego) na terenie Gminy Czernica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-859cc04b-800b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003580/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Równanie dróg o nawierzchni tłuczniowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014625/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MTP.271.2.3.2021.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I Północ– bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych w miejscowościach gminy Czernica (długość ok. 25,5 km).
Drogi przeznaczone do bieżącego utrzymania i remontów zlokalizowane są na terenie całej gminy. Dokładny zakres (miejscowości i odcinki ulic) zostanie wskazany Wykonawcy na etapie przekazywania poszczególnych terenów budowy, protokołami typowania dróg do konserwacji, po obowiązkowym objeździe dróg przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający każdorazowo będzie zlecał Wykonawcy wykonanie robót. W protokole typowania dróg będzie wskazane miejsce i przedmiot robót, jakie należy wykonać oraz termin przystąpienia do wykonywania robót i termin ich zakończenia. Zlecenie przesyłane będzie pisemnie, pocztą elektroniczną na adres podany w ofercie. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 239837,4 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II Południe– bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych w miejscowościach gminy Czernica (długość ok. 25,5 km).
Drogi przeznaczone do bieżącego utrzymania i remontów zlokalizowane są na terenie całej gminy. Dokładny zakres (miejscowości i odcinki ulic) zostanie wskazany Wykonawcy na etapie przekazywania poszczególnych terenów budowy, protokołami typowania dróg do konserwacji, po obowiązkowym objeździe dróg przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający każdorazowo będzie zlecał Wykonawcy wykonanie robót. W protokole typowania dróg będzie wskazane miejsce i przedmiot robót, jakie należy wykonać oraz termin przystąpienia do wykonywania robót i termin ich zakończenia. Zlecenie przesyłane będzie pisemnie, pocztą elektroniczną na adres podany w ofercie. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 239837,4 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300175,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336650,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300175,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGP ORKAN SP. Z O.O. SKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961529929

7.3.3) Ulica: WILCZYCKA 5

7.3.4) Miejscowość: WILCZYCE, WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 51-361

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300175,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3003175,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336650,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300175,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGP ORKAN SP. Z O.O. SKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961529929

7.3.3) Ulica: WILCZYCKA 5

7.3.4) Miejscowość: WILCZYCE, WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 51-361

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300175,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-30
2021-04-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.