eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › "Transport odpadu o kodzie 15 01 07 z Instalacji Komunalnej - Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Transport odpadu o kodzie 15 01 07 z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1„

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230907302

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 671 12 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.obslugi@zgiukluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiukluban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.miastoluban.pl/zgiuk,a,85635,transport-odpadu-o-kodzie-15-01-07-z-instalacji-komunalnej-centrum-utylizacji-odpadow-gmin-luzyckich.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Transport odpadu o kodzie 15 01 07 z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1„

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9df261e4-63e9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329896/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/NIZ/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadu o kodzie 15 01 07. Przedmiot zamówienia obejmuje transport – dostarczanie samochodami samowyładowczymi (tzw. „wanna”) o pojemności min. 35 m3 odpadu o kodzie 15 01 07 (opakowania ze szkła) z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 do:
1) Zakładu Utylizacji Stłuczki Szklanej, ul. Klonowa 58, 42-700 Lubliniec (315 km) szacowana ilość kursów 24,
2) Zakładu Utylizacji Stłuczki Szklanej w Pełkinie 136 a, 37-511 Wólka Pełkińska (623 km) szacowana ilość kursów 24,
3) Zakładu Utylizacji Stłuczki Szklanej, ul. Zakolejowa 23, 07-200 Wyszków (564 km) szacowana ilość kursów 24,
4) Zakładu Utylizacji Stłuczki Szklanej, ul. Józefa Nojego 5, 64-700 Czarnków (304 km) szacowana ilość kursów 24.
Lokalizacja rozładunku zależna będzie od warunków Krynicki Recykling S.A. i ,może być inna niż założona powyżej.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.:
- Podstawienie z wystarczającym wyprzedzeniem czasowym gwarantującym dostawę opakowań ze szkła do punktu rozładunku w ZUSS, samochodu samowyładowczego (tzw. „wanna”) do Instalacji Komunalnej w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 w celu jego załadowania przez Zamawiającego odpadem o kodzie 15 01 07 (około 25 Mg każdorazowo; min. 35 m3).
- Załadunek odpadu o kodzie 15 01 07 odbywać się będzie w godzinach między 9:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku.
- Transport ładunku zgodnie z wymogami środowiskowymi do punktu rozładunku w ZUSS w terminie wyznaczonym jako termin rozładunku;
- Dokonanie rozładunku zgodnie z wymogami ZUSS w godzinach funkcjonowania zakładu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 22:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345469,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345469,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345469,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANZYT JAN NOWAK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-28-38-890

7.3.3) Ulica: KĘPSKA 2

7.3.4) Miejscowość: OPOLE

7.3.5) Kod pocztowy: 45-129

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280869,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.