eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remont pomieszczeń poddasza na potrzeby elementów bazy mobilizacyjnej w budynku nr 5 na terenie AMW w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859



Ogłoszenie z dnia 2021-04-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030100 z dnia 2021-04-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń poddasza na potrzeby elementów bazy mobilizacyjnej w budynku nr 5 na terenie AMW w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 561262537

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń poddasza na potrzeby elementów bazy mobilizacyjnej w budynku nr 5 na terenie AMW w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8098a5ba-773d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010527/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 05/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Roboty budowlane:a) wyniesienie z remontowanych pomieszczeń z regałów, sprzętu i materiałów we wskazane miejsce lub ich utylizację - zgodnie z wytycznymi Inwestora,b) wymiana stolarki drzwiowej w tym 1 drzwi stalowe wyposażone w 2 zamki, c) wymiana parapetów wewnętrznych,d) wymiana warstw posadzkowych,e) naprawa tynków, szpachlowanie gruntowanie i malowanie,f) przeniesienie tj. obmiar, demontaż i montaż istniejących kabin / przebieralni z drzwiami, z pomieszczenia magazynu w budynku nr 13 do pomieszczenia poddasza nr 401 w budynku nr 5 /kabiny wykonane z systemowych przegród – wydzielających przestrzeń 2 x 135 cm x 100 cm, o wysokości 2,0 m z płyt laminowanych HPL gr 12 mm, od góry profil aluminiowy 4x4cm/ , w tym: wstawienie, w sposób trwały i estetyczny brakującej ścianki bocznej (o tych samych parametrach i tym samym kolorze), przycięcie i dopasowanie drugiej ścianki bocznej, prace w pom. w budynku 13: uzupełnienia ubytków pozostałych po demon-tażu – w posadzce oraz w ścianach, malowanie ścian,g) remont z przebudową węzła sanitarnego,h) malowanie schodów metalowych,i) naprawa tynków zewnętrznych nadbudówki,j) uszczelnienie bądź wymiana obróbek blacharskich nadbudówki.2) Roboty sanitarne - zgodnie z dokumentacją branży sanitarneja) wymiana instalacji i grzejników c.o. uwzględniając zawory odpowietrzające, termostatyczne i odcinające,b) wymiana instalacji wod.-kan. oraz armatury sanitarnej,c) sprawdzenie drożności istniejącej wentylacji grawitacyjnej i w razie potrzeby jej udrożnienie.3) Roboty elektryczne –zgodnie z dokumentacją branży elektryczneja) wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia (na panele led 60x60, ~ 2500lm 4000K, IP44 o jak najmniejszej wysokości ze względu na niski sufit) b) wymiana instalacji elektrycznej gniazd podtynkowych,c) uwzględnić przepięcie instalacji elektrycznej zasilającej syrenę alarmową na dachu budynku,d) usunięcie istniejących tablic rozdzielczych w każdym pomieszczeniu, w tym wymiana rozdzielnic na klatce schodowej,e) pomieszczenia nr 400, 402, 403 wyposażyć w po 2 gniazda komputerowe i 4 gniazda podtynkowe,f) pomieszczenie 401 wyposażyć w 3-y gniazda siłowe, 2 gniazda komputerowe i 4 gniazda podtynkowe.Ponadto w korytarzu (pom. K-2) gniazdo RTV oraz gniazdo 2x230V / PE w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.4) Instalacja teleinformatyczna - zgodnie z dokumentacją branży elektryczneja) segment sieci LAN kat. 6 podłączony do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej za pomocą patch panela 19" w szafie rack znajdującej się na klatce schodowej,b) pomieszczenia 400, 401, 402, 403 wyposażyć w 2 punkty po 2 skrętki zakończone patch panelem w szafie rack,c) przełącznik zarządzalny 24 porty 1GB i 4 porty SFP zgodny z istniejącym środowiskiem sieciowym.5) Instalacja p.poż - zgodnie z dokumentacją branży elektryczneja) zamontowanie w pomieszczeniach czujki p.poż wraz z ich podłączeniem do istniejącego systemu zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) zamontowanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283139,85

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353705,73

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283139,85

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TWÓJ DOM DANIEL SELONKE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881991050

7.3.3) Ulica: DŁUGA 28

7.3.4) Miejscowość: BOLSZEWO

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283139,85

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

2021-04-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.