eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Usługi przeglądów serwisowych oraz napraw wraz z wymianą części specjalistycznego stanowiska do otrzymywania nanopowłok oraz nanostruktur 3D. Oznaczenie sprawy: IA1/U/21/4/EO



Ogłoszenie z dnia 2021-04-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029905 z dnia 2021-04-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przeglądów serwisowych oraz napraw wraz z wymianą częścispecjalistycznego stanowiska do otrzymywania nanopowłok oraz nanostruktur 3D. Oznaczenie sprawy: IA1/U/21/4/EO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.administracja.polsl.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi przeglądów serwisowych oraz napraw wraz z wymianą częścispecjalistycznego stanowiska do otrzymywania nanopowłok oraz nanostruktur 3D. Oznaczenie sprawy: IA1/U/21/4/EO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da502b96-7d98-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013805/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1/U/21/4/EO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 502500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji przeglądów serwisowych oraz napraw wraz z niezbędną wymianą części specjalistycznego stanowiska do otrzymywania mikro i nanopowłok oraz nanostruktur 3D z wykorzystaniem zjawisk chemisorpcji i absorpcji cząsteczek. 2. Kod CPV 50412000-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej. 3. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r., zgodnie z podanymi terminami przeglądów okresowych oraz terminami wizyt serwisowych realizowanych w razie zaistnienia potrzeby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50412000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114882

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114882

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114882

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMEF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6342833798

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-719

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618075,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy podana w pkt 8.2.) niniejszego ogłoszenia, czyli 618.075,00 zł brutto to wartość obejmująca cenę przeglądów serwisowych oraz napraw, bez kosztów części zamiennych, tj. 114.882,00 zł brutto (cena oferty) oraz kwotę przeznaczoną na zakup części zamiennych, tj. 503.193,00 zł brutto.Zgodnie z zapisami SWZ Wykonawca w ofercie wycenił jedynie koszt przeglądów serwisowych oraz napraw, bez kosztów części zamiennych. Kwota przeznaczona na zakup części zamiennych stanowi różnicę pomiędzy kwotą wskazaną przez Zamawiającego (sumą środków przeznaczoną na przeglądy oraz naprawy, a także części zamienne) a ceną za przeglądy serwisowe oraz naprawy zaoferowaną przez Wykonawcę (cena oferty/umowy).
2021-04-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.