eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Udostępnienie w sieci internetowej (on- line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy wraz ze świadczeniem wsparcia technicznego w tym okresie.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udostępnienie w sieci internetowej (on- line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy wraz ze świadczeniem wsparcia technicznego w tym okresie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 259 2342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makolczyk@gig.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gig.eu/przetarg/3044/udostepnienie-w-sieci-internetowej-on-line-systemu-informacji-prawnej-na-okres-12-miesiecy-wraz-ze-swiadczeniem-wsparcia-technicznego-w-tym-okresie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udostępnienie w sieci internetowej (on- line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy wraz ze świadczeniem wsparcia technicznego w tym okresie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c6c76b1-4c3e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280200/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-1/5610/MKO/21/GIG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 284552,85 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszego postępowania jest udostępnienie w sieci internetowej (on- line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy wraz ze świadczeniem wsparcia technicznego w tym okresie. Wymagane ilości równoczesnych dostępów on-line do systemu informacji prawnej: 40 licencji imiennych.

W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp on-line (w sieci internetowej) do bieżącej aktualizacji bazy Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego (bieżącego stanu prawnego, nie starszego niż 2 dni robocze od daty publikacji) systemu informacji prawnej oraz aktualizacji oprogramowania do nowszych wersji.

W okresie obowiązywania umowy Wykonawca musi zapewnić wsparcie techniczne dla Zamawiającego: telefoniczne oraz e-mailowe ( w dni robocze w godz. 8-16, czas reakcji: 4h robocze dla telefonu i 8h roboczych dla e-maila), w razie braku możliwości rozwiązania problemu drogą telefoniczną lub e mailową - dojazd do Zamawiającego (max. 48h w dni robocze, od zgłoszenia problemu).
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolters Kluwer Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-001-89-31

7.3.3) Ulica: Przyokopowa 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-208

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43296,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w treści SWZ przewidział możliwość dwukrotnego wznowienia niniejszego zamówienia
tj.: 2 x 12 miesięcy w zakresie zgodnym z opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Pozycje :
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zawierają łączną kwotę za realizację zamówienia w pierwszym roku oraz ewentualne dwukrotne wznowienie.
Zakres podstawowy, na który zostaje zawarta umowa wynosi: 43 296,00 PLN brutto
Wznowienie na każde kolejne 12 miesięcy w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ wynosi: 43 296,00 PLN brutto (dwukrotne wznowienie: 86 592,00 PLN brutto).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.