eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.4.2.) Miejscowość: Tychy

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.4.7.) Numer telefonu: 327763808

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029697

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00017818/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Poleganie na zasobach innych podmiotów.
1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
1.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 2a do SWZ).
1.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
1.5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
1.6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

2. Umowa ramowa zostanie zawarta na okres: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r.

Po zmianie:
1. Poleganie na zasobach innych podmiotów.
1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
1.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 2a do SWZ).
1.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
1.5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
1.6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
2. Umowa ramowa zostanie zawarta na okres: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r.

C.D. Z RODZAJU I ZAKRESU ZMIAN UMOWY
10. Jeżeli zmiana terminów, wiąże się ze zmianą terminu wykonania umowy ramowej lub wykonawczej wyznaczenie nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, z przyczyn o których mowa w pkt. 8, Zamawiający wymaga złożenia wniosku na 7 dni przed upływem terminu wykonania umowy (pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres nieruchomosci@umtychy.pl).
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotu zamówienia wykonawczego bez konieczności aneksowania umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z następujących przyczyn:
a) wycofania wniosku o podział przez właściciela działki;
b) niewyrażenia zgody właściciela działki na wejście w teren i dokonanie podziału;
c) nieuregulowanego stanu prawnego nieruchomości;
d) niezgodności podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub decyzją ustalającą warunki zabudowy;
e) braku zgody Wydziału Planowania Przestrzennego i Urbanistyki na zatwierdzenie podziału.
12. W przypadku zmiany osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zadania wymaga się, aby kolejna osoba wskazana przez Wykonawcę posiadała kwalifikacje nie gorsze niż osoba poprzednio wskazana w ofercie, a zmiana nie wpłynęłaby na ocenę oferty w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający może zlecić wykonawcy zamiennie wykonanie usług geodezyjnych w ramach umowy wykonawczej. Zmiana taka może być dokonana do wartości maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 2 umowy wykonawczej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy ramowej i umowy w sprawie zamówienia wykonawczego w przypadku zmiany:
a) stawek podatku VAT w okresie obowiązywania umowy, mających wpływ
na zaoferowane przez wykonawcę ceny,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na te ubezpieczenia,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
2. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
3. W przypadku opóźnienia wykonania przedmiotu zamówienia wynikłego z przyczyn niezależnych od wykonawcy, w tym w szczególności spowodowanych wystąpieniem przynajmniej jednej z następujących przyczyn:
a) brak możliwości powiadomienia strony postępowania,
b) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających: realizację zlecenia / pracę ludzi lub / oraz urządzeń / dokonywanie odbiorów,
c) następstwa działania organów administracji niezależne od zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w tym brak niezbędnych dokumentów,
d) działania siły wyższej,
e) choroba/kwarantanna geodety,
- Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia potwierdzonego pisemnie / za pomocą poczty elektronicznej.
4. Jeżeli zmiana terminów, nie wiąże się ze zmianą terminu wykonania umowy wykonawczej, a jedynie ze zmianą terminu w załączonej do umowy karcie zlecenia, zamawiający wymaga złożenia wniosku (pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres nieruchomosci@umtychy.pl) na 2 dni przed upływem terminu określonego w karcie zlecenia. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy.
5. Jeżeli zmiana terminów, wiąże się ze zmianą terminu wykonania umowy ramowej lub wykonawczej wyznaczenie nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, z przyczyn o których mowa w pkt 3, zamawiający wymaga złożenia wniosku na 7 dni przed upływem terminu wykonania umowy (pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres nieruchomosci@umtychy.pl).
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotu zamówienia wykonawczego bez konieczności aneksowania umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z następujących przyczyn:
a) wycofania wniosku o podział przez właściciela działki;
b) niewyrażenia zgody właściciela działki na wejście w teren i dokonanie podziału;
c) nieuregulowanego stanu prawnego nieruchomości;
d) niezgodności podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub decyzją ustalającą warunki zabudowy;
e) braku zgody Wydziału Planowania Przestrzennego i Urbanistyki na zatwierdzenie podziału.
7. Zamawiający może zlecić wykonawcy zamiennie wykonanie usług geodezyjnych w ramach umowy wykonawczej. Zmiana taka może być dokonana do wartości maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 2 umowy wykonawczej.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy ramowej i umowy w sprawie zamówienia wykonawczego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawek podatku VAT w okresie obowiązywania umowy, mających wpływ
na zaoferowane przez Wykonawcę ceny,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na te ubezpieczenia,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
2. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy względem ceny materiałów lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, Zamawiający lub Wykonawca uprawnieni są do wystąpienia z wnioskiem o uzgodnienie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3. Stronom przysługuje uprawnienie do wystąpienia z wnioskiem, o którym mowa w ust. 1 w razie osiągnięcia poziomu zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia w wysokości co najmniej 10 % w stosunku do kwot wynikających z oferty Wykonawcy oraz umowy na dzień jej zawarcia.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w związku ze wzrostem cen materiałów lub kosztów możliwa będzie po przedstawieniu przez Stronę wnioskującą o zmianę wartości umowy szczegółowej analizy opartej na obiektywnych źródłach potwierdzających te zmiany. Analiza musi uwzględniać okoliczności, które występowały w trakcie składania ofert i wyliczania ceny oferowanej za realizację przedmiotu zamówienia oraz te, które wystąpiły nagle i spowodowały wzrost cen.
5. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza się w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, nie może przekroczyć 25% wartości umowy z dnia jej zawarcia.
6. Zmiana wysokości wynagrodzenia nie może służyć do sanowania błędów Wykonawcy dokonanych w trakcie kalkulacji ceny oferty. Nadto zmiana ta nie może prowadzić do zmniejszenia ryzyka związanego z niedoszacowaniem oferty przez Wykonawcę, ani do wzbogacenia się Wykonawcy.
7. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
8. W przypadku opóźnienia wykonania przedmiotu zamówienia wynikłego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym w szczególności spowodowanych wystąpieniem przynajmniej jednej z następujących przyczyn:
a) brak możliwości powiadomienia strony postępowania,
b) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających: realizację zlecenia / pracę ludzi lub / oraz urządzeń / dokonywanie odbiorów,
c) następstwa działania organów administracji niezależne od Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w tym brak niezbędnych dokumentów,
d) działania siły wyższej,
e) choroba/kwarantanna geodety,
- Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia potwierdzonego pisemnie / za pomocą poczty elektronicznej .
9. Jeżeli zmiana terminów, nie wiąże się ze zmianą terminu wykonania umowy wykonawczej,
a jedynie ze zmianą terminu w załączonej do umowy karcie zlecenia, Zamawiający wymaga złożenia wniosku (pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres nieruchomosci@umtychy.pl) na 2 dni przed upływem terminu określonego w karcie zlecenia. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy.

C.D. W POZOSTAŁYCH INF.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-25 10:30

Po zmianie:
2022-01-27 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-25 12:30

Po zmianie:
2022-01-27 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-02-23

Po zmianie:
2022-02-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.