Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268940/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00278539/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór ,transport i zagospodarowanie
odpadów komunalnych
zebranych z terenu Gminy Stara Błotnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46
1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483857790
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be5d3af8-460e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór ,transport i zagospodarowanieodpadów komunalnych
zebranych z terenu Gminy Stara Błotnica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be5d3af8-460e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005220/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stara Błotnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268940/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK. 271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 534814,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Stara Błotnica w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r. w następującym zakresie:
a) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Stara Błotnica;
b) Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz zagospodarowanie dostarczonych tam odpadów .
c) Zagospodarowaniem objęte będą takie odpady jak:
L.p. Rodzaj odpadu kod odpadu ilość
Mg/rok
1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 310
2. Zmieszane odpady opakowaniowe
(plastik, metal, opak. wielomateriałowe) 15 01 06 30
3. Tworzywa sztuczne 20 0139 95
4. Szkło 20 01 02 105
5. Papier i tektura 20 01 01 20
6. Odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) 20 02 01 20
7. Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 01 99 5
8. Popioły z gospodarstw domowych ex20 01 99 20
9. Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 25
10. Zużyte opony 16 01 03 15
11. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne
Inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23,
20 01 35* 20 01 36
2
12. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne,
inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23,
zawierające niebezpieczne składniki 20 0135*
1
Razem: 648
PSZOK
1. Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 1
2. Opakowania ze szkła 15 01 07 1
3. Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 1
4. Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 06 1
5. Zużyte opony 16 01 03 3
6. Odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
17 01 01 10
7. Zmieszane odpady z budowy remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03
17 09 04 2
8. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne,
inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23,
20 01 35* 20 01 36
2
9. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne,
inne niż wymienione w 20 01 21,20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 35* 1
10. Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 01 99 1
11. Popioły z gospodarstw domowych ex20 01 99 5
12. Odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) 20 02 01 2
13. Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 2
14. Urządzenia zawierające freony 20 01 23* 1
Razem 33
Ogółem 681
2. Wskazaną ilość odpadów komunalnych należy traktować jako wielkość szacunkową, wyliczoną wg zebranych ilości z poprzednich 12 miesięcy, podaną w celu skalkulowania ceny oferty.
3. Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyliczone w oparciu o faktyczne ilości przyjętych i zagospodarowanych odpadów z terenu Gminy oraz podane w ofercie stawki za
1 Mg zagospodarowanych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych.
4. Usługa zagospodarowania odpadów komunalnych winna być realizowana zgodnie
z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami i obowiązującymi przepisami oraz prawem miejscowym, w sposób zapewniający uzyskanie odzysku innymi metodami, niż składowanie odpadów komunalnych następujących frakcji: papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła
i innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i rozporządzeniami wykonawczymi do ustaw.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu w cyklu comiesięcznym, drogą elektroniczną oraz papierową, raportów (wykaz przyjętych i zagospodarowanych odpadów komunalnych z podziałem na poszczególne frakcje).
Raport miesięczny powinien zawierać: łączną masę odpadów komunalnych z podziałem
na poszczególne rodzaje odpadów, kody odpadów, ilość zagospodarowanych odpadów
wyrażoną w Mg wraz z metodą zagospodarowania odpadów.
6. Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów (sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów).
7. Raporty miesięczne wraz z Kartami Przekazania Odpadu są elementem niezbędnym do zatwierdzenia wypłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę, za miesiąc którego raporty dotyczą. Należy je przekazywać Zamawiającemu ostatecznie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego raport dotyczy, w formie papierowej i elektronicznej. Brak kompletnych raportów i kart skutkować będzie wstrzymaniem wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ekologiczne EKO-JAS Krzysztof Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482093564
7.3.3) Ulica: Garno, ul. Kasztanowa 21
7.3.4) Miejscowość: Wolanów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-625
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JANAS KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JANAS KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Prognozy oddziaływania na środowisko projektu Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2023-2028
- "Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Tolkmicko"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 16 01 03 - zużyte opony oraz 19 12 04 - tworzywa sztuczne i guma
- USŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH, POKONSUMPCYJNYCH I Z SEPARATORA TŁUSZCZU
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyśmierzyce oraz prowadzenie PSZOK
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Rejowiec Fabryczny w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 stycznia 2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.