Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495744/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00501571/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00520425/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEJ SZKOŁY NA ŻŁOBEK PUBLICZNY W M. KIPSZNA, GMINA CIĘŻKOWICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19
1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146285840
1.5.8.) Numer faksu: 146285820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEJ SZKOŁY NA ŻŁOBEK PUBLICZNY W M. KIPSZNA, GMINA CIĘŻKOWICE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec960a54-83b1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061681/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEJ SZKOŁY NA ŻŁOBEK PUBLICZNY W M. KIPSZNA, GMINA CIĘŻKOWICE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Next Generation UE (NGEU) – unijny fundusz odbudowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI.271.103.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2078591,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania istniejącej szkoły na żłobek publiczny w zakres których wchodzą między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe w obrębie istniejącego budynku:
a) Piwnice,
b) Demontaż stolarki okiennej,
c) Demontaż stolarki drzwiowej, urządzeń i przyborów sanitarnych.
d) demontaż instalacji wod-kan, c.o., gazowej, elektrycznej.
Parter
a) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej).
b) Demontaż parapetów wewnętrznych
c) Demontaż przyborów sanitarnych.
d) Skucie okładzin ceramicznych ze ścian i posadzek.
e) Wyburzenia ścianek działowych
f) Poszerzenia otworów.
g) Skucie warstw posadzki.
I piętro/poddasze
a) dmontaż stolarki okiennej i drzwiowej.
b) wykucie otworów w stropie pod projektowane kanały wentylacyjne
c) demontaż warstw stropu drewnianego (w segm. wschodnim)
2) Roboty budowlane
a) budowa ścian działowych
b) zamurowania otworów
c) wykonanie nadproży
d) wykonanie izolacji termicznych pionowych i poziomych
e) wykonanie izolacji przeciwilgociowych
f) wykonanie posadzek i ich wykończenie,
g) wykonanie sufitów podwieszanych, w tym stropu nad parterem (segment wschodni)
Na istniejącym stropie drewnianym nad parterem planuje się wykonanie robót tj.:
- usunięcie warstwy tynku na matach z trzciny i podsufitki z desek 19mm,
- obudowa istniejącego stropu drewnianego podwójną płytą GKF gr 1,5cm na ruszcie stalowym wraz z izolacja wełną mineralną gr 20cm – strop REI 60
h) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
i) technologia kuchni z wyposażeniem,
j) wykonanie okładzin ściennych,
k) malowanie ścian i sufitów,
l) montaż zadaszenia wejść (4 kpl.):
Zadaszenie o wymiarach 150x110cm kryte poliwęglanem litym grubości 8 mm, na ramie stalowej z profili zamkniętych 60x40x2 mm. Mocowanie zadaszenia do ściany za pośrednictwem dwóch rur stalowych 101,6x5 mm. Konstrukcja stalowa malowana proszkowo w kolorze grafitowym.
3) Wykończenie wewnętrzne
a) wykonanie instalacji CO i CWU oraz grzejników i pomy ciepła,
b) wykonanie nowej instalacji wod -kan i p.poż,
c) wykonanie instalacji gazowej oraz kotła gazowego kondensacyjnego,
d) wykonanie instalacji wentylacji,
e) wykonanie instalacji klimatyzacji,
f) wykonanie instalacji elektrycznej:
- demontaż instalacji elektrycznej w istniejącej części budynku,
- szafka pomiarowa SP,
- przeciwpożarowy wyłącznik prądu PWP,
- wewnętrzne linie zasilające,
- rozdzielnica główna RG,
- rozdzielnica kuchni RK,
- instalacja zasilania urządzeń technologicznych,
- instalacja zasilania gniazd 1 i 3 fazowych ogólnego przeznaczenia,
- instalacja oświetlenia wewnętrznego,
- instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
- instalacja przyzywowa w WC ON,
- mikroinstalacja fotowoltaiczna,
- instalacja okablowania strukturalnego,
- instalacja systemu wideodomofonowego,
- bierna ochrona przeciwpożarowa,
- ochrona przeciwprzepięciowa,
- ochrona od porażeń.
4) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej.
5) Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej.
6) Dostawa wyposażenia żłobka.
Zamówienia nie obejmuje następujących robót opisanych w załączonym projekcie budowalnym:
1) Zagospodarowania terenu (poz. 3 (3.1 – 3.6) przedmiaru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ), w tym:
a. rozbiórki budynku gospodarczego,
b. wykonanie ciągów pieszych
c. wykonanie tarasu
d. wykonanie parkingu, placu manewrowego, placu gospodarczego
e. wykonanie zieleni.
2) Przebudowy dachu z izolacją (poz. 1.6 przedmiaru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ),
3) Izolacji zewnętrznej fundamentów (poz. 1.12 przedmiaru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ),
4) Wykonania elewacji (poz. 1.13 przedmiaru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ)
W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze i przygotowawcze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanych prac, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZ PROJEKT BUDOWLANY,
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ STWIORB,
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SWZ PRZEDMIAR ROBÓT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39100000-3 - Meble
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2055573,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5650271,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2055573,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA ADRO-BAU Andrzej Drogoś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873 188 15 39
7.3.3) Ulica: P.C.K. 10 a
7.3.4) Miejscowość: Łęg Tarnowski
7.3.5) Kod pocztowy: 33-131
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "ADRO-BAU" ANDRZEJ DROGOŚ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "ADRO-BAU" ANDRZEJ DROGOŚ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2055573,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.