eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Modernizacja budynku owczarni / przechowalni ziemniaków nr inw. 75_182B dz. 7/64 obręb Domaszowice w województwie opolskim, w powiecie namysłowskim, w gminie Domaszowice.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku owczarni / przechowalni ziemniaków nr inw. 75_182B dz. 7/64 obręb Domaszowice w województwie opolskim, w powiecie namysłowskim, w gminie Domaszowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900

1.5.8.) Numer faksu: 77/4000-951

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku owczarni / przechowalni ziemniaków nr inw. 75_182B dz. 7/64 obręb Domaszowice w województwie opolskim, w powiecie namysłowskim, w gminie Domaszowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-175c9107-69ba-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115533/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku owczarni / przechowalni ziemniaków nr inw. 75_182B dz. 7/64 obręb Domaszowice, powiat namysłowski, woj. opolskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.13.2023.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277897,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja budynku owczarni / przechowalni ziemniaków nr inw. 75_182B dz. 7/64 obręb Domaszowice w województwie opolskim, w powiecie namysłowskim, w gminie Domaszowice.
1) Ogólny zakres robót
Pracom modernizacyjnym podlegać będzie prawa hala (owczarnia) oraz łącznik.
a) Zakres prac – łącznik:
 demontaż istniejących rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich,
 demontaż pokrycia dachowego z onduliny,
 demontaż podbitki z onduliny wewnątrz łącznika wraz z wełną mineralną (wełna mineralna oraz pokrycie dachowe do utylizacji),
 wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej T55x235 z powłoką antykondensacyjną od strony wewnętrznej wraz z wykonaniem nowego łacenia o wym. 38x50mm z drewna iglastego klasy C30 w rozstawie 250mm,
 wykonanie rynien dachowych półokrągłych z blachy stalowej ocynkowanej o śr.120mm; blacha 0,55mm grubości,
 wykonanie rur spustowych okrągłych z blachy stalowej ocynkowanej o śr. 100mm; blacha gr. 0,55mm,
 wykonać w zakresie niezbędnym nowe obróbki blacharskie.

b) Zakres prac – owczarnia/przechowalnia ziemniaków:
 demontaż pozostałego pokrycia dachowego z blachy,
 demontaż rynien i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi,
 demontaż osłonki z onduliny górnej części ścian podłużnych (wysokość około 1,50m) wraz z likwidacją nawiewników,
 wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej T55x235 z powłoką antykondensacyjną od strony wewnętrznej na całej połaci dachowej (wykonać nowe łaty między dźwigarami o min. przekroju 38x50mm wykonane z impregnowanego drewna iglastego klasy C30 w rozstawie 250mm,
 na ścianach podłużnych oraz na górnej części ściany szczytowej od strony zachodniej należy wykonać osłonę z blachy trapezowej T55x235 (bez powłoki kondensacyjnej); ściankę osłonową należy montować na łatach między słupami o min. Przekroju 40x50mm wykonane z impregnowanego drewna iglastego klasy C30,
 wykonać nowe rynny dachowe półokrągłe z blachy stalowej ocynkowanej o śr. 150mm; blacha 0,55mm grubości,
 wykonać nowe rury spustowe okrągłych z blachy stalowej ocynkowanej o śr. 120mm; blacha gr. 0,55mm,
 wykonać w zakresie niezbędnym nowe obróbki blacharskie.

Na całej remontowanej połaci dachowej należy odtworzyć instalację odgromową. Po jej wykonaniu należy wykonać pomiary skuteczności jej działania i przedstawić protokół Zamawiającemu.

2) Szczegółowy zakres robót został opisany w:
 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6 do swz,
 projekcie budowlanym - załącznik nr 7 do swz,

Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarte zostały w:
 przedmiarze robót, który jest jedynie elementem pomocniczym - załącznik nr 8 do swz,
 w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do swz,

3) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
 wykonanie pomiaru skuteczności działania instalacji odgromowej wraz z przekazaniem Zamawiającemu protokołu z pomiaru,
 wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przez Wykonawcę.
4) Potwierdzeniem wykonania robót będą:
 Protokół o którym mowa w §9 ust. 8 projektowanych postanowieniach umowy tj protokół odbioru końcowego całości zadania bez zastrzeżeń,
 przekazanie Zamawiającemu wygenerowanego potwierdzenia wystawienia kart/karty przekazania odpadów odpadu/odpadów (dla każdego rodzaju odpadu, pochodzącego z rozbiórki) (KPO), sporządzonej/ych i zatwierdzonej/ych w systemie BDO (Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) oraz potwierdzenie/a wygenerowane z BDO potwierdzające przyjęcie odpadów przez podmiot Przejmujący odpady. Zamawiający wymaga złożenia powyższego potwierdzenia w terminie podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w tiret pierwszy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333894,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333894,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany „BUD-MAX” Wojciech Cież

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371897293

7.3.3) Ulica: Pcim 316

7.3.4) Miejscowość: Pcim

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333894,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.