eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bieńkowicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029226 z dnia 2021-04-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bieńkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 5

1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 324194234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.krzyzanowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bieńkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f63eed9c-6c4e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001713/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bieńkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007505/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.2711.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2292037,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bieńkowicach” w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.Budynek szkoły o kubaturze 11 460,80 m3 położny jest przy ul. Szkolnej 1 w Bieńkowicach, Gmina Krzyżanowice, na działce nr 1 i 2, obręb Bieńkowice.1) Zakres zadania obejmuje m.in.:a) Izolacje ścian piwnicznych:• wymiana tynków zewnętrznych pod izolacją 100%;• izolacja przeciwwilgociowa pionowa; • izolacja termiczna – docieplenie do wysokości krawędzi cokołu wraz z wykonaniem tynku mozaikowego (powyżej wysokości terenu);• folia kubełkowa wraz z listwą systemową poniżej terenu;• wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu/ gruzu;b) Izolacja ścian nadziemia:• wymiana tynków głuchych elewacji;• skucie tynków ościeży oraz ich docieplenie; • docieplenie w systemie lekko mokrym styropianem gr 16 cm wraz z tynkiem silikonowo akrylowym barwionym w masie – kolorystyka do ustalenia na etapie realizacji (elewacja wielokolorowa);• dodatkowa warstwa siatki do 2,0m wysokości (przed uderzeniami);• remont zadaszeń nad wejściami;• dostawa i montaż 2 daszków systemowych nad drzwiami zewn. c) Odtworzenie terenu - rozbiórka nawierzchni brukowej oraz odtworzenie wraz z wymianą podbudowy tłuczniowej oraz uzupełnieniem nową kostką brukową w ilości 25%d) Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna:• wymiana okien na pcv o wspł. 0,9 wraz z nawiewnikami;• zamurowanie/przemurowanie częściowe otworów okiennych i drzwiowych wg dokumentacji;• wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;• wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe; e) Stolarka drzwiowa wewnętrzna - częściowa wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej;f) Izolacja dachu• docieplenie dachów styropapą 20 cm;• wykonanie pokrycia z 2 warstw pap ( podkładowa + nawierzchniowa);• wykonanie nowych obróbek, wykonanie nowej belki do mocowania rynien;• montaż rynien i rur spustowych tytan cynk;• naprawa kominów ponad dachem, przemurowanie wraz z dostosowaniem wysokości kominów do wysokości normatywnej w związku z dociepleniem dachu;g) Roboty murowe/ wykończeniowe /pozostałe• rozbiórka ścianek wewnętrznych• uzupełnienie ścianek działowych wewnętrznych (pom kuchnia parter), przebudowa pomieszczeń biblioteki (piętro) oraz toalet;• wywóz i utylizacja gruzu;• wymiana balustrad schodów zew na stal nierdzewną;• wymiana drabiny zewnętrznej;• naprawa spękań ścian zewnętrznych;• przebudowa i malowanie krat zewnętrznych;• naprawa i płytkowanie schodów zewnętrznych;• montaż ścianek systemowych WC z laminatu HPL;• wymiana płytek ścian WC piętra;• wymiana wykładziny pcv na korytarzu piętra i biblioteki (wykładzina PCV homogeniczna);• wykonanie sufitu podwieszanego w pomieszczeniu biblioteki;• wymiana obudów grzejnikowych;• uzupełnienie tynków i gładzi po wymianie okien i drzwi;• malowanie ścian (przyjęto 1,5m wys. ścian lamperia – lakier lamperyjny), reszta farba lateksowa;• malowanie sufitów, farba lateksowa;h) Instalacja CO, sanitarna:• roboty demontażowe;• wymiana rurociągów (stalowe ocynkowane zaciskowe);• wymiana grzejników;• wykonanie instalacji wodnej wg dokumentacji - zasilanie woda zimna, ciepła do punków wc, kuchnia, pozostałe pomieszczenia; • przebudowa kotłowni wg schematu - m.in.: wymiana podgrzewacza CWU, montaż pompy ciepła o mocy 66,2KW, wyposażenie w naczynia wzbiorcze, zawory, uzdatniacz wody, wymiana pomp obiegowych, rozdzielaczy rurowych; • przebudowa komina systemowego ze względu na docieplenie ścian;• wykonanie obudów KG dla rurociągów;• wymiana baterii umywalkowych, natryskowych;• zgłoszenie do UDT;i) Instalacja elektryczna:• wymiana rozdzielnic elektrycznych;• częściowa wymiana okablowania gniazd i gniazd elektrycznych;• częściowa wymiana okablowania oświetlenia oraz lamp na lampy typu LED;• wkucie instalacji niskoprądowej pod tynk;• wymiana okablowania instalacji domofonu, dzwonków (zegar szkolny, elektroniczna woźna);• wymiana gniazd, włączników, czujników;• wymiana instalacji odgromowej oraz uziomu otokowego;• montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10kW;• naprawa tynków po pracach elektrycznych;• wykonanie zasilania do pompy ciepła;2) W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania. Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wykorzystanie materiału z rozbiórki należy uzgodnić z inwestorem. Inwestor ma prawo wskazać materiały do odzysku wraz z miejscem zdeponowania w odległości 8 km, na które Wykonawca wywiezie materiały przydatne do dalszego wykorzystania. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2394002,9

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2986133,67

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2394002,9

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DER-POL Firma Remontowo- Budowlana Dariusz Cieślik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481092946

7.3.3) Ulica: Długa 17

7.3.4) Miejscowość: Bogdanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2394002,90

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.