eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Nadzór inwestorski wielobranżowy nad inwestycją pn.: "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski wielobranżowy nad inwestycją pn.: "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4

1.5.2.) Miejscowość: Chęciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/checiny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski wielobranżowy nad inwestycją pn.: "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4a84c98-7be5-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032735/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Nadzór inwestorski wielobranżowy nad inwestycją Przebudowa, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

dofinansowane ze środków Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 4 Dziedzictwo naturalne i kulturowe Działanie 4.4. Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496785

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.17.2022.PN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy pn.: "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach" w ramach projektu "Zachowanie dziedzictwa kulturowego Gminy Chęciny poprzez przebudowę, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi oraz utworzenie Centrum Pamięci Kultury Żydowskiej w Chęcinach" dofinansowanego ze środków Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 4 Dziedzictwo naturalne i kulturowe Działanie 4.4. Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego.
Zakres usług stanowiący przedmiot umowy obejmuje:
1) nadzór inwestorski poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego w osobach posiadających właściwe kwalifikacje, tj. uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w poszczególnych specjalnościach w celu realizacji obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego, o których mowa w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane.
2) świadczenie innych usług niż wskazane w pkt.1, związanych z reprezentowaniem Zamawiającego jako inwestora wobec wykonawcy / podwykonawcy robót budowlanych oraz innych uczestników procesu budowlanego, przed właściwymi organami w toku wykonywania robót budowlanych, dokonywania odbiorów robót, dokonywania rozliczeń za wykonane i odebrane roboty, realizacji uprawnień Zamawiającego w ramach udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych gwarancji / rękojmi - w granicach określonych umową.
3) Obowiązki Wykonawcy określono we wzorze umowy, tj. Załączniku nr 8 do SWZ.
4) Dokumentacja projektowa dla nadzorowanych robót udostępniona jest publicznie w postępowaniu znak sprawy: ZP-IX.271.15.2022.PN "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach" (ID 689583)".
Do pobrania nas stronie internetowej Platformy Zakupowej Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/transakcja/689583 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59962,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59962,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadis sp. z o.o. M2 sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Arkadis sp. z o.o. M1 sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 819 16 70 329

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 47

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59962,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-24

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca będzie świadczył usługi objęte umową w okresie od dnia, w którym nastąpi protokolarne wydanie przez Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót budowlanych do dnia:
1) dokonania ostatecznych rozliczeń Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych co zostanie potwierdzone zapłatą przez Zamawiającego faktury końcowej wystawionej przez wykonawcę robót budowlanych za wykonanie robót budowlanych,
2) upływu okresu gwarancji / rękojmi na wykonane roboty budowlane udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych.
2. Umowa z wykonawcą robót budowlanych została zawarta w dniu 29. 12. 2022r. Planowany
w umowie z wykonawcą robót budowlanych termin zakończenia robót ustalano na dzień 24 listopada 2023r., z uwagi na współfinansowanie Zadania ze środków europejskich. Okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji / rękojmi wynosi 72 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.