eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gizałki › Budowa ujęcia wód podziemnych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ujęcia wód podziemnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gizałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 28

1.5.2.) Miejscowość: Gizałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-308

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gizalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gizalki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8931d680-9ff6-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ujęcia wód podziemnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8931d680-9ff6-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025658/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa ujęcia wód podziemnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567856

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 483541,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa ujęcia wód podziemnych” w formule „zaprojektuj i wybuduj” tj. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie wymaganych zezwoleń.
W ramach zadania Wykonawca zaprojektuje i wykona następujący zakres robót:
- nową awaryjną studnię ujęcia wód podziemnych o głębokości ok. 85,0 m na nieruchomości dz. nr 51/8, ark. m. 1, obręb Czołnochów, o oczekiwanej wydajności wynoszącej minimum 26,0 m3/h (zgodnie z projektem robót geologicznych),
- podłączenie projektowanej studni do istniejącego rurociągu wody surowej znajdującego się w budynku SUW,
- wykonanie pomiędzy istniejącym budynkiem SUW (szafami sterowniczymi) a projektowaną studnią głębinową zasilania energetycznego WLZ, linii kablowej sterowanej pracą agregatu pompowego z montażem układu sterowania automatycznego jego pracą (za pośrednictwem przetwornicy częstotliwości sterowanej poziomem wody w zbiorniku wiodącym zapasowo-wyrównawczym) zamontowanym w szafie sterowniczej,
- montaż rury osłonowej pod istniejącym układem komunikacyjnym SUW - dla rury przewodowej wody surowej oraz linii kablowej WLZ oraz sterowania pracą studni głębinowej,
- utwardzenie terenu wokół studni głębinowej z kruszywa naturalnego łamanego w obramowaniu krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem,
- rozebranie zbędnego ogrodzenia z elementów betonowych oraz wykonanie brakującego ogrodzenia strefy bezpośredniej dla nowej studni głębinowej.

Zamawiający przewiduje płatności częściowe, tym samym w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 7 do SWZ) wprowadza następujący zapis:
„Strony przyjmują wystawianie faktur częściowych i jednej faktury końcowej na podstawie podpisanych przez obie strony umowy protokołów odbioru częściowego bez stwierdzonych wad i usterek, rozliczonych i potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego zrealizowanego zakresu robót. Faktury częściowe wystawiane są za zrealizowany zakres „przedmiotu umowy”:
1) do 50% kwoty określonej w § 1 ust. 3 umowy tj. po wykonaniu odwiertu i próbnego pompowania, podczas którego uzyskane będą wyniki pomiarów zgodnie z opracowanym projektem robót geologicznych,
2) do 25% kwoty określonej w § 1 ust. 3 umowy tj. za opracowania dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień i prawomocnych pozwoleń,
3) do 25% kwoty określonej w § 1 ust. 3 umowy tj. po całkowitym zakończeniu zadania i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i innych pozwoleń niezbędnych do eksploatacji ujęcia wód podziemnych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

71351910-5 - Usługi geologiczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
Zamawiający Gmina Gizałki zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 460 000,00 zł brutto. Cena jedynej złożonej oferty wynosi 844 395,00 zł brutto i przewyższa w/w kwotę, a Zamawiający nie może jej zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844395,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844395,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.