eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Internetowa obsługa sprzedaży detalicznej MGW w Zabrzu, realizacja transakcji bezgotówkowych za zakupione za pośrednictwem sieci usługi i towary z użyciem elektronicznych instrumentów płatniczych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Internetowa obsługa sprzedaży detalicznej MGW w Zabrzu, realizacja transakcji bezgotówkowych za zakupione za pośrednictwem sieci usługi i towary z użyciem elektronicznych instrumentów płatniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.4.2.) Miejscowość: Zabrze

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.7.) Numer telefonu: 32 630 30 91

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028757

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00576706

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie w przypadku wprowadzenia na rynek nowych instrumentów i metod płatniczych online.
2. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
a) każda ze stron uprawniona jest do wystąpienia o zmianę wynagrodzenia w razie zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o więcej niż 20% w stosunku do okresu, w którym sporządzono ofertę lub dokonano ostatniej zmiany wynagrodzenia,
b) zmiana wynagrodzenia dokonana może zostać w okresach półrocznych (to oczywiście do zmiany w zależności od umowy), od zawarcia umowy lub ostatniej zmiany wynagrodzenia, w oparciu o ostatnio opublikowany kwartalny wskaźnik cen towarów i usług ogłoszony przez Prezesa GUS,
c) wpływ zmiany cen materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku oraz będzie każdorazowo określany przez strony w drodze negocjacji.
3. Kary umowne:
1) Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy w formie kar umownych.
2) Wykonawca zapłaci karę:
a) W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy w wysokości 10.000 brutto
3) Zamawiający zapłaci karę:
a) W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego w wysokości 10.000 brutto
4) Kary umowne będą naliczane począwszy z pierwszym dniem po upływie terminów, od których są wymagalne.
5) Roszczenia o zapłatę należnych kar umownych nie będą pozbawiać Zamawiającego i Wykonawcy prawa żądania zapłaty odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wysokość poniesionej szkody przekroczy wysokość zastrzeżonej kary umownej.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie w przypadku wprowadzenia na rynek nowych instrumentów i metod płatniczych online.
2. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
a) każda ze stron uprawniona jest do wystąpienia o zmianę wynagrodzenia w razie zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o więcej niż 20% w stosunku do okresu, w którym sporządzono ofertę lub dokonano ostatniej zmiany wynagrodzenia,
b) zmiana wynagrodzenia dokonana może zostać w okresach półrocznych (to oczywiście do zmiany w zależności od umowy), od zawarcia umowy lub ostatniej zmiany wynagrodzenia, w oparciu o ostatnio opublikowany kwartalny wskaźnik cen towarów i usług ogłoszony przez Prezesa GUS,
c) wpływ zmiany cen materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku oraz będzie każdorazowo określany przez strony w drodze negocjacji.
3. Kary umowne:
1) Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy w formie kar umownych.
2) Wykonawca zapłaci karę:
a) W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy w wysokości 10.000 brutto
3) Zamawiający zapłaci karę:
a) W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego w wysokości 10.000 brutto
4) Kary umowne będą naliczane począwszy z pierwszym dniem po upływie terminów, od których są wymagalne.
5) Roszczenia o zapłatę należnych kar umownych nie będą pozbawiać Zamawiającego i Wykonawcy prawa żądania zapłaty odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wysokość poniesionej szkody przekroczy wysokość zastrzeżonej kary umownej.
4. Strony dopuszczają zmianę warunków niniejszej umowy w razie zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zasad funkcjonowania systemu bankowego mających bezpośredni wpływy na sposób wykonywania umowy, prawa i obowiązku stron lub równowagę ekonomiczną stron umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-01-15 10:00

Po zmianie:
2024-01-18 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-01-15 11:00

Po zmianie:
2024-01-18 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-02-13

Po zmianie:
2024-02-16

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dodano punkt 4.

4. Strony dopuszczają zmianę warunków niniejszej umowy w razie zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zasad funkcjonowania systemu bankowego mających bezpośredni wpływy na sposób wykonywania umowy, prawa i obowiązku stron lub równowagę ekonomiczną stron umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.