Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009503/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028636 z dnia 2021-04-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostosowanie bazy GESUT do przepisów rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT z 21 października 2015 roku dla obrębu Piekary Wielkie - etap IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 84
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48323939379
1.5.8.) Numer faksu: +48323939379
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie bazy GESUT do przepisów rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT z 21 października 2015 roku dla obrębu Piekary Wielkie - etap IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-600f1fa6-751c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dostosowanie bazy GESUT do przepisów rozporządzenia w spra-wie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUt dla obrębu Piekary Wielkie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009503/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-3/GK/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie dostosowania istniejącej bazy danych do obowiązujących przepisów polegające na :a) uzupełnieniu atrybutów opisowych we wszystkich obiektach bazy danych GESUT,b) weryfikacji i poprawie segmentacji przewodów uzbrojenia podziemnego,c) weryfikacji, poprawie i wprowadzeniu obiektów GESUT oraz odpowiednich relacji tych obiektów t.j. trójniki, złącza kablowe, studzienki, komory , włazy, zawory, zasuwy, latarnie itd. ,d) weryfikacji i poprawie położenia punktów wejścia/wyjścia do/z budynków.2) przeprowadzenie kontroli dostosowanej i uzupełnionej bazy danych GESUT3) skompletowanie operatu, sporządzenie sprawozdania technicznego i przygotowanie prac do odbioru.Aby zapewnić ciągłość pracy UM ODGK (nie blokować obiektów) prace muszą być wykonywane w systemie Geo-Info 7. Wymiana danych odbywać się będzie na zasadzie eksport/import różnicowo. Baza danych prowadzona przez ODGK będzie na bieżąco aktualizowana. Wersja oprogramowania, na której pracuje Wykonawca prac powinna być identyczna z wersją, na której pracuje ośrodek dokumentacji geodezyjnej w całym okresie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221395
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194998
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrian Pałęga APE-GEO Usługi Geodezyjne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492172298
7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 14a
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADRIAN PAŁĘGA APE-GEO Usługi Geodezyjne
jakie przetargi wygrała firma
ADRIAN PAŁĘGA APE-GEO Usługi Geodezyjne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej- II części
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Dostawy foteli biurowych
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 roku -jaja
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Doposażenie działu Rehabilitacji w ośrodku zamiejscowym w Kochcicach
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.