Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ przy ul. Jagiellońskiej 7 i ul. Kawęczyńskiej 44 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012663694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kawęczyńska 44
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-770
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dosir.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dosir.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaspokajanie potrzeb mieszkańców m.st. Warszawy obejmujące sprawy kultury fizycznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ przy ul. Jagiellońskiej 7 i ul. Kawęczyńskiej 44 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fa24f38-79f2-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00121006/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa dystrybucji energii elektrycznej: ZBR ul. Jagiellońska 7, ZBS ul. Kawęczyńska 44
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do punktów poboru energii, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca innogy Stoen Operator z siedzibą w Warszawie przy ul. Pięknej 46 z uwagi na wyszczególnione dalej przyczyny techniczne o obiektywnym, jest jedynym Wykonawcą któremu możliwe jest powierzenie realizacji przedmiotu zamówienia.
Przedsiębiorstwo energetyczne, które zajmuje się dystrybucją energii elektrycznej na danym terenie wyznaczane jest decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na Operatora Systemu Dystrybucyjnego na podstawie art. 9h ustawy Prawo energetyczne. Zamawiający nie ma innej możliwości niż zawarcie umowy z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej właściwym dla danego terenu i dystrybucja energii elektrycznej możliwa jest za pomocą sieci jedynie tego podmiotu. Na podstawie koncesji nr DEE/41/13824/W/2/2007/BT na terenie m. st. Warszawy dystrybutorem energii elektrycznej jest innogy Stoen Operator.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOSiR/7/WR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201276,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dystrybucja energii elektrycznej na rzecz Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ przy ul. Jagiellońskiej 7 i ul. Kawęczyńskiej 44 w Warszawie
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: innogy Stoen Operator sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140787780
7.3.3) Ulica: Piękna 46
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej w ilości 903 752,00 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
- Dostawa energii elektrycznej do mieszkaniowego zasobu gminy Siemianowice Śląskie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Lubiewo
- Dostawa i przesył energii elektrycznej dla potrzeb Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.
więcej: Przesył energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.