eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Budowa wieży widokowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej w Słubicach - dokończenie robót budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wieży widokowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej w Słubicach – dokończenie robót budowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wieży widokowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej w Słubicach – dokończenie robót budowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-946377a6-60e4-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2022.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - roboty budowlane związane z budową wieży widokowej:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wieży widokowej (dokończenie robót budowlanych). Roboty polegają na wykonaniu windy wraz z klatką schodową, wykonaniu galerie widokowej wraz z tarasami na poziomie 25 i 30 m oraz wykończeniu pomieszczeń w przyziemiu wieży (toaleta, pomieszczenie gospodarcze).
2. Dodatkowe elementy nie ujęte w przedmiarze, które Wykonawca winien wykonać w ramach zamówienia (dotyczy części I – wykończenie wieży):
2.1. Zamawiający w ramach zamówienia zobowiązany jest do wykonania systemu zliczającego odwiedzających obiekt po jego otwarciu na który składać się będzie:
1) automatyczna bramka kontroli dostępu obrotowa wysoka (szt. 1) pojedyncza
2) ogrodzenie wejścia na wieżę widokową w przyziemiu pomiędzy dwoma słupami (strona wschodnia wieży zgodnie z rysunkiem rzutu przyziemia)
3) system zliczania osób wchodzących na wieżę widokową umożliwiający rejestrację ilości osób na podstawie wydawanych biletów, kart wstępu itp. System powinien umożliwiać rejestrację ilości osób wchodzących na wieżę oraz w sytuacji przekroczenia dopuszczalnej liczby osób w obiekcie blokować możliwość wstępu na obiekt. Maksymalna liczba osób na obiekcie określona zostanie przez Wykonawcę w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
2.2. Wykonanie podświetlanego napisu „SŁUBICE” na wysokości galerii widokowej pod dolnym stropem (elewacja północna). Napis powinien być zamontowany w poziomie w sposób widoczny dla obserwujących na szerokości ok 11 m. Czcionka napisu „Myriad Pro Bold” licencjonowana. Litery przestrzenne wykonane z tyłu i na bokach z blachy aluminiowej o grubości min. 3 mm. Lico liter wykonane z materiału odpornego na czas i działanie warunków atmosferycznych (m.in. silny wiat, czy niskie lub wysokie temperatury). Wewnątrz liter zamontowane oświetlenie LED umożliwiające zmianę barw napisu. Sterowanie oświetleniem poprzez system „Wi-fi”. Wysokość liter powinna być dostosowana do obiektu, na którym napis ma się znajdować. Wykonawca na etapie realizacji opracuje koncepcję wykonania napisu, która zostanie przedłożona Zamawiającemu do akceptacji.
2.3. Wykonanie instalacji cctv do monitoringu obiektu, składającej się z:
1) serwera znajdującego się w pomieszczeniu gospodarczym
2) 3 kamer IP, stało ogniskowych, które swym polem obserwacji obejmować mają wszystkie elementy obiektu wieży i teren wokół. Rozdzielczość kamer min. 2688x1520, ilość pikseli: 4 Mpx, 1 dioda IR LED (zasięg 30m)
3) 2 kamer PZT szybkoobrotowych, rozdzielczość kamer min. 1920x1080, ilość pikseli: 2Mpx, zoom optyczny (25x), cyfrowy (16x).
System powinien zakładać możliwość podłączenia do systemu monitoringu znajdującego się na terenie obiektu SOSIR w Słubicach.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, decyzja o zmianie pozwolenia na budowę z dnia 2020-07-29, znak: AB.6740.134.2020.MŁucz wraz z zatwierdzonym aneksem nr 1 do projektu budowlanego, przedmiar robót, które wraz z ofertą przetargową Wykonawcy i harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowią załącznik do SWZ. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Przedmiotem zamówienia jest wieża widokowa o wysokości 30 m wraz z zagospodarowanie terenu. Przedmiary robót określają zakres prac pozostałych do wykonania. Pozostałe elementy zamówienia nie wykazane w PB, a ujęte w ogłoszeniu o zamówienia Wykonawca winien wykonać. Zamawiający informuje, że PFU jest dokumentem uzupełniającym do PB w zakresie robót obejmujących przedmiot zamówienia.
4. Przedmiotowe zamówienie dotyczy prac wykończeniowych budowy wieży widokowej o wys. 30 m. Zamawiający wymaga wykonania przez wykonawcę schodów stalowych. Zamawiający nie posiada PW dla schodów. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał PW dla klatki schodowej w nawiązaniu do szybu windy. Na tarasie poziom 25,5 m i 30 m Zamawiający wymaga wykonania balustrady ze stali nierdzewnej o wys. H=1,40 m malowanej proszkowo. Wzdłuż schodów Zamawiający wymaga wykonania balustrad stalowych malowanych proszkowo oraz krat ochronnych z materiału RK 25x25 malowanych proszkowo na kolor błękitny. Na poziomie 25,5 m i 30 m zostały wykonane jedynie stropy tarasów. Pozostałe elementy tarasów są do wykonania. Przeszklenie fasadowe na tarasie poziom 25,5 oraz wokół windy należy wykonać zgodnie z rysunkiem zamiennym do rys. Z3.
Szczegółowy opis zawiera projekt, PFU, wzór umowy oraz pozostałe dokumenty załączone do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45313100-5 - Instalowanie wind

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

4.5.5.) Wartość części: 1533555,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2– zagospodarowanie terenu
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu: budowa urządzeń małej architektury, dokończenie budowy ciągu pieszego na wieżę widokową, budowa placu zabaw, oświetlenie terenu, budowa parkingu.
2. Ilość wyposażenia w kosze na śmieci oraz ławki parkowe została wskazane w opisie do PB, która jest zgodna z częścią graficzna PZT.
3. Zamawiający informuje, że PFU jest koncepcją, a szczegółowe rozwiązania należy każdorazowo dobierać do rzeczywistej sytuacji w terenie. W przypadku doboru urządzeń terenowych (małej architektury). Zamawiający wymaga, aby urządzenia te zostały przez wykonawcę dobrane odpowiednio do ich wymiarów, stref bezpiecznych oraz odległości w terenie. Dodatkowo należy uwzględnić zapisy w tym zakresie wskazane w opisie do PB.
Szczegółowy opis zawiera projekt, PFU, wzór umowy oraz pozostałe dokumenty załączone do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 1151523,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót sanitarnych związanych z przyłączem wodociągowym oraz przyłączem do kanalizacji sanitarnej. Roboty należy wykonać zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi zarządcy sieci. Z uwagi na specyfikę terenu (różnice w poziomie) należy uwzględnić wszystkie warunki wskazane przez zarządcę sieci. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przyłącza wod-kan. do obiektu jakim jest wieża widokowa, będąca przedmiotem zamówienia część I.
2. Zamawiający informuje, że nie posiada projektu wykonawczego dot. Budowy przyłącza. Przyłącze należy wykonać zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi. Zakres robót został przedstawiony w przedmiarze robót.
3. Lokalizację miejsca włączenia do istniejącej sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej określają załączniki graficzne dołączone do zamówienia.
Szczegółowy opis zawiera projekt, PFU, wzór umowy oraz pozostałe dokumenty załączone do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 409218,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z wyżej wymienioną przesłanką Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Wszystkie oferty złożone w postępowaniu w części 1 zostały odrzucone w związku z tym postępowanie zostaje unieważnione

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z wyżej wymienioną przesłanką Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę w wysokości 1 416 373,89 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu wynosi odpowiednio w 1 671 062,25 zł brutto. W związku z tym postępowanie zostaje unieważnione

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z wyżej wymienioną przesłanką Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
W związku z tym, że podstępowanie podlega unieważnieniu w dwóch głównych częściach przedmiotu zamówienia realizacja ostatniej części staje się bezpodstawna, niemająca żadnego interesu publicznego. W związku z tym zostaje unieważnione

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.