Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323042/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy opału dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i Młodzieży w Nagłowicach na I półrocze 2022 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i Młodzieży im. Ireny Mrożewskiej
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i Młodzieży im. Ireny Mrożewskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260411180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kacpra Walewskiego, 6
1.5.2.) Miejscowość: Nagłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3814584
1.5.8.) Numer faksu: 41 3814584
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom_naglowice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/012/017
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/012/017/001/0011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kompleksowa obsługa placówek opiekuńczo-wychowawczych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy opału dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i Młodzieży w Nagłowicach na I półrocze 2022 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-017f4a9f-5f34-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00280013/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy opału na I półrocze 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323042/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CAP-ZP.341.1.2021.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140284,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa opału dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i Młodzieży im. Ireny Mrożewskiej w Nagłowicach na I półrocze 2022 rok. Planowany zakres dostawy obejmuje:
1) ecogroszek – gat. I kaloryczność nie mniejsza niż 26 000 kj/kg, zawartość siarki nie przekraczająca 0,6%, zawartość popiołu nie przekraczająca 6%, uziarnienie 5-31,5 mm (- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii poz. 1890 z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych tabela Nr 4) - w ilości przewidywanej: min. 50 ton - max. 80 ton,
2) ecomiał – kaloryczność nie mniejsza niż 25 000 kj/kg, zawartość siarki nie przekraczająca 0,6%, zawartość popiołu nie przekraczająca 12%, uziarnienie 3-31,5 mm, w ilości przewidywanej: min. 70 ton - max. 110 ton,
(- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii poz. 1890 z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych tabela Nr 5)
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172999,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195400,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172999,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa NOWEK Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570234904
7.3.3) Ulica: Kolberga 2
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-620
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "NOWEK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "NOWEK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172999,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.