eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierbieszów › Dostawa oleju opalowego lekkiego dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Skierbieszowie w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opalowego lekkiego dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Skierbieszowie w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skierbieszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierbieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-420

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@skierbieszow.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugskierbieszow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skierbieszow.ezamawiajacy.pl/pn/skierbieszow/demand/139837/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opalowego lekkiego dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Skierbieszowie w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b6f560e-9430-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022121/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Skierbieszowie w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.OK.2710.13.2023.IB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Skierbieszowie w roku 2024” w ilości ogółem 27 000l w tym:
- dla Szkoły Podstawowej w Skierbieszowie - 9 500 l.
- dla Przedszkola Samorządowe w ilości - 17 500 l.
2. Olej musi spełniać Polską Normę PN-C-96024:2020-12
3. Dostarczane ilości oleju opałowego będą fakturowane w temperaturze referencyjnej 15oC zgodnie z Ustawą z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1542,1598, 1723.).
4. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia oleju opałowego do obiektu w ilościach wskazanych przez zamawiającego..
5. Dostawy realizowane będą transportem i na koszt Wykonawcy. Zamawiający wymaga od wykonawcy każdorazowego przedłożenia wymaganego świadectwa jakości dostarczonego oleju.
6. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 846).
7. W przypadku gdy oferowane przez Wykonawcę paliwa płynne podlegają także innym przepisom i dyrektywom unijnym dotyczącym innych zagadnień (niewymienionych powyżej), które mają zastosowanie, paliwa płynne muszą spełniać także wymagania tych przepisów i dyrektyw.
8. Dostawy będą realizowane na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni robocze (od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu Gminy) w terminie do 72 godzin od chwili zgłoszenia.
9. Wykonawca dostarczy zamawiany olej opalowy lekki własnym transportem na swój koszt i ryzyko. Cysterna powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem (na żądanie Zamawiającego dokumenty legalizacyjne do wglądu), dającym możliwość wykonania wydruku. Ponadto zarówno pojazd jak i kierowca zobowiązani są posiadać wszelkie wymagane prawem zezwolenia i świadectwa. Cysterny muszą być odpowiednio oznakowane i dopuszczone do eksploatacji oraz muszą posiadać ważne badania techniczne. Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia dokumentów potwierdzających uprawnienia kierowcy oraz dokumenty odnośnie stanu technicznego pojazdu.

10. Wykonawca gwarantuje jakość sprzedawanego oleju opałowego lekkiego, zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami wymienionymi w SWZ
11. W przypadku awarii pojazdów Zamawiającego spowodowanych wadliwą jakości dostarczonego paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów przeprowadzonych badań oraz naprawy uszkodzonych pojazdów Zamawiającego.
12. Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cysternie Wykonawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument, który określi ilość dostarczonego paliwa. Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowód WZ, który Zamawiający potwierdzi oraz wydruk z drukarki, o której mowa powyżej.
13. Rozliczenie będzie następowało każdorazowo po dostawie zamówionej partii na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliw u producenta na dzień dostawy oraz przy zastosowaniu ustalonej stałej marży lub wielkości upustu (w %), określonej przez Wykonawcę w ofercie.
14. Podstawą do przekazania należności będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę.
15. Dostarczane ilości oleju opalowego lekkiego będą fakturowane w temperaturze referencyjnej 15oC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U.KORONA SP. ZO.O.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182162479

7.3.3) Ulica: SIENKIEWICZA

7.3.4) Miejscowość: Bilgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.