eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2022 dla kadry oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz dla jedn. i pododdziałów na jej zaopatrzeniu



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2022 dla kadry oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz dla jedn. i pododdziałów na jej zaopatrzeniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 714

1.5.8.) Numer faksu: 261 519 536

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w roku 2022 dla kadry oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz dla jedn. i pododdziałów na jej zaopatrzeniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-433ea2f1-5630-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010869/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Badania medycyny pracy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301498/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/21/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222633,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy
w roku 2022 dla kadry oraz pracowników Resortu Obrony Narodowej 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz dla jednostek
i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej,
w załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym, załączniku Nr 5 do SWZ, tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy oraz załączniku nr 1a do SWZ, tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Usługi medyczne obejmują wykonywanie następujących badań - w ilościach szacunkowych (zamówienie podstawowe – gwarantowane Wykonawcy):
konsultacje specjalistyczne:
1 Konsultacja neurologiczna - 100 szt.
2 Konsultacja dermatologiczna - 10 szt.
3 Konsultacja psychologiczna - 10 szt.
4 Konsultacja okulistyczna - 350 szt.
5 Konsultacja laryngologiczna - 200 szt.
6 Konsultacja psychiatryczna - 10 szt.
7 Konsultacja kardiologiczna - 10 szt.
8 Badania psychologiczne (psychotechniczne) dla kierowcy wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 r., poz. 937) wykonywane przez psychologa uprawnionego do badań w zakresie psychologii transportu, zarejestrowanego w ewidencji psychologów prowadzonej przez Marszałka Województwa - 134 szt.
9 Badania lekarskie i wydanie orzeczenia dla pracownika na stanowisku kierowca przez lekarza (zarejestrowanego w ewidencji uprawnionych lekarzy, prowadzonej przez Marszałka Województwa) uprawnionego do przeprowadzania badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2213) - 4 szt.
10 Końcowe badanie lekarskie i wydanie orzeczenia (Kodeks Pracy - Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 tekst jednolity) dla pracownika na stanowisku kierowca przez lekarza (zarejestrowanego w ewidencji uprawnionych lekarzy, prowadzonej przez Marszałka Województwa) uprawnionego do przeprowadzania badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców - 90 szt.
11 Końcowe badanie lekarskie wraz z wydaniem orzeczenia w ramach badań profilaktycznych (wstępne, okresowe i kontrolne) dla pracowników RON i żołnierzy zawodowych (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) - 40 szt.
12 Badania lekarskie wraz z wydaniem orzeczenia osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I i II (stopnia), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2323) - 26 szt.
13 Badania psychologiczne wraz z wydaniem orzeczenia ,osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I i II (stopnia) przez psychologa posiadającego uprawnienia do orzekania pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015 r, poz. 2323) - 26 szt.
14 Badanie psychologiczne dla operatorów wózków widłowych (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 tekst jednolity) oraz ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1175 tekst jednolity) - 8Szt.
15 Badania lekarskie wraz z wydaniem orzeczenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 2067 tekst jednolity) o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku związanym z narażeniem na działanie promieniowania jonizującego przez lekarza posiadającego odpowiednie kwalifikacje, który odbył przeszkolenie w jednostce badawczo-rozwojowej w dziedzinie medycyny pracy w zakresie badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego - pieczęć lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne z literą "J" – 18 szt.
16 Konsultacja psychologiczna dla pracowników zatrudnionych na stanowisku w kontakcie z materiałami wybuchowymi i amunicją – 28 szt.
17 Konsultacja psychologiczna dla pracowników zatrudnionych na stanowisku z obowiązkami prowadzenia pojazdu typu quad – 20 szt.
BADANIA LABORATORYJNE:
18 Morfologia krwi obwodowej z wzorem odsetkowym - 1384 szt.
19 Odczyn opadania krwinek czerwonych OB – 96 szt.
20 Retikulocyty – 100 szt.
21 Badanie ogólne moczu – 1384 szt.
22 Cukier – 1384 szt.
23 Cholesterol całkowity – 100 szt.
24 Trójglicerydy – 100 szt.
25 Cholesterol-HDL – 100 szt.
26 Cholesterol-LDL – 100 szt.
27 Bilirubina – 100 szt.
28 Aminotransferaza asparaginianowa (GOT-AST) – 100 szt.
29 Aminotransferaza alaninowa (GPT-ALT) – 100 szt.
30 Posiew kału w kierunku pałeczek Salmonella I Shigella (badania na nosicielstwo) - 84 szt.
31 GGTP – 100 szt.
BADANIA RADIOLOGICZNE I DIAGNOSTYCZNE
32.Rtg klatki piersiowej a-p - 1384 szt.
33. Spirometria – 50 szt.
34. Audiometria – 120 szt.
Zamawiający zastrzega, że wskazane w tabeli ilości badań
i konsultacji medycznych są ilościami szacunkowymi, które służyć mają jedynie do skalkulowania ceny oraz porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości badań mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, pod warunkiem nie przekroczenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia za realizację zamówienia podstawowego, stanowiącego łączną kwotę brutto za realizację zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający, w związku ze swoją siedzibą oraz kierując się względami organizacyjnymi i ekonomicznymi wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką (miejscem świadczenia usług) w granicach administracyjnych miasta Dęblin, przy zachowaniu właściwych
i zgodnych ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wymogami i normami określającymi miejsce, warunki, wymagania personelu i sposób realizacji usług medycznych stanowiących przedmiot postępowania.
10) Zamawiający dopuszcza aby placówka Wykonawcy (miejsce świadczenia usług) znajdowała się w promieniu do maksymalnie 50 kilometrów od siedziby Zamawiającego (ul. Brygady Pościgowej 5,
08-521 Dęblin). W takim przypadku organizacja dowozu i odwozu pracowników Zamawiającego pomiędzy siedzibą Zamawiającego
a miejscem świadczenia usług przez Wykonawcę (placówką) oraz wszelkie koszty z tym związane, leżą po stronie Wykonawcy.
W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do codziennego dowozu i odwozu pracowników Zamawiającego spod siedziby Zamawiającego, za co nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie – koszt należy wliczyć w cenę usługi.
22) Wykonawca zapewni przynajmniej jeden dzień roboczy
w tygodniu (pn.-pt.), w którym będą jednocześnie dostępni lekarze trzech specjalności (neurolog, laryngolog, okulista).
Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – czynności administracyjne związane z rozliczeniem płatności wynikających z realizowanej usługi objęte przedmiotem zamówienia.
6. Uregulowania odnoszące się do Podwykonawców:
6.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia.
6.2. Na podstawie art. 462 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie (w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SWZ), części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie 48 tygodni od dnia podpisania umowy lub do wcześniejszego wyczerpania ogólnej wartości umowy brutto wynikającej z oferty Wykonawcy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2022 r. Usługi realizowane będą według cen jednostkowych poszczególnych badań
i konsultacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym
i aktualnych potrzeb Zamawiającego - w terminie 48 tygodni od dnia podpisania umowy (zgodnej z ofertą przetargową wykonawcy – wartością zamówienia łącznie ogółem obejmującego zarówno wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego, jak
i wynagrodzenie w ramach prawa opcji - z tabeli nr 1A formularza ofertowego – załącznika Nr 1 do SWZ, wynikającej z szacunkowych przewidywanych ilości badań i konsultacji).
Wykonawca zobowiązuje się wykonywać badania i konsultacje specjalistyczne (łącznie z wykonywaniem niezbędnych badań laboratoryjnych i diagnostycznych) w terminie do 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia się pacjenta.

Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia przedmiotowych usług od poniedziałku do piątku w dni robocze od 7:00 do 18:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213603,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213603,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213603,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 430938207

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14

7.3.4) Miejscowość: Dęblin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-530

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213603,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 336 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

uwagi do poz. 6.4.):
cena oferty Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
cena brutto: 142 402,00 zł
zamówienie w ramach prawa opcji
cena brutto: 71 201,00 zł
RAZEM: Zamówienie podstawowe + zamówienie w ramach prawa opcji:
cena brutto: 213 603,00 zł

uwagi do poz. 8.2.):
1. Całkowita maksymalna wartość umowy nie może przekroczyć łącznie kwoty 213 603,00 zł netto, kwoty 213 603,00 zł brutto,
2. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą następujące elementy:
1) wynagrodzenie przypadające Wykonawcy za wykonanie zamówienia podstawowego w następującej wysokości:
- wartość netto w wysokości 142 402,00 zł, brutto w wysokości 142 402,00 zł
2) wynagrodzenie przypadające Wykonawcy za wykonanie zamówień objętych prawem opcji
w następującej wysokości:
- wartość netto w wysokości 71 201,00 zł, wynagrodzenie brutto w wysokości 71 201,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.