eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wsparcie organizacji i udostępniania wystaw i wydarzeń organizowanych przez Galerię Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie organizacji i udostępniania wystaw i wydarzeń organizowanych przez Galerię Sztuki Współczesnej „Bunkier Sztuki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GALERIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ "BUNKIER SZTUKI"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Szczepański 3 A

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-011

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakrzewski@bunkier.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bunkier.art.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=119186

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie organizacji i udostępniania wystaw i wydarzeń organizowanych przez Galerię Sztuki Współczesnej „Bunkier Sztuki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9508c8c9-5445-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299526/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wsparcie organizacji i udostępniania wystaw i wydarzeń organizowanych przez Galerię Sztuki Współczesnej „Bunkier Sztuki”.
2. Usługa ta nie jest usługą, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ, wraz z załącznikiem – zakładanym harmonogramem prowadzonej działalności wystawienniczej.
4. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na stałej obsłudze ekspozycji przez 6 dni w tygodniu, wykonywana w systemie 8h.
5. Sposób rozliczania: comiesięczne rozliczanie stawką godzinową, w oparciu o ilość godzin świadczenia usługi, oraz o ryczałtową cenę za jedną godzinę złożoną przez Wykonawcę w ofercie i przyjętą w umowie. Na potrzeby rozliczenia umowy Wykonawca wykaże ilość godzin świadczenia usługi w danym miesiącu, z dokładnością do 15 minut. Faktura wystawiana będzie w ostatnim dniu miesiąca po wykonanej usłudze, dostarczona drogą elektroniczną. Ilość osób wykonujących usługę w danym dniu trwania wystawy: ok. 3-6 osoby, w zależności od wymogów danej wystawy, podczas wernisażu ok. 5-6 osób, podczas wydarzeń towarzyszących- 1-2 osoby, w zależności od wcześniejszych ustaleń.
6. Roczne zapotrzebowanie na usługi wynosi ok 7372,5, co łącznie w okresie trwania umowy wyniesie ok. 14 745 osobogodzin przy jednoczesnym świadczeniu usługi przez cztery osoby. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy minimalnej ilości godzin świadczenia usługi, w przypadku zrealizowania w danym roku ilości godzin mniejszej o co najmniej 33,3 % od rocznego zapotrzebowania .określonego powyżej, Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie w sposób umożliwiający pokrycie wykazanych kosztów i racjonalnego zysku Wykonawcy, z wyłączeniem sytuacji wynikających z winy Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63513000-8 - Usługi informacji turystycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sidigo Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Klavo sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762606224

7.3.3) Ulica: ul. Smoleńsk 25A/3,

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-108

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena oferty jak i wartość umowy podano jako cenę 1 roboczogodziny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.