Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00015750/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
- 2022/BZP 00045108/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
- 2022/BZP 00111682/01 - Wynik z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 (etap I)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gniezno
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gnieźnie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630189018
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Lecha 6
1.4.2.) Miejscowość: Gniezno
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.7.) Numer telefonu: 61 426 04 80
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dagmara.danelska@gniezno.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gniezno.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027487
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00015750/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
• Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 500.000,00 zł.
• Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 5.000.000,00 zł.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie 5 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 zadania w zakresie budowy budynku „Pod klucz” wraz z zagospodarowaniem terenu o kubaturze minimum 4 000,00m3 każdy, w technologii co najmniej tradycyjnej murowanej, ze stropami z prefabrykatów i szybem windy żelbetowym monolitycznym. Pod pojęciem „Pod klucz” Zamawiający rozumie kompleksowe wybudowanie i wyposażenie budynku umożliwiające jego natychmiastowe użytkowanie bez konieczności przeprowadzania żadnych prac budowlanych czy remontów w zakresie:
- organizacji budowy
- wzniesienia budynku do stanu zamkniętego wraz ze wszystkimi izolacjami i stolarką okienna i drzwiową
- wyposażenie we wszelkie instalacje takie jak: elektryczne, teletechniczne i logiczne, c.o, c.w.u, wod-kan, wentylacje mechaniczną, windę
- roboty wykończeniowe w tym prace tynkarskie, okładzinowe, szpachlarskie, malarskie
- zagospodarowanie terenu w tym utwardzenie ciągów pieszo jezdnych, wykonanie nasadzeń wraz z trawnikami
b) skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum:
• kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
• kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności
instalacji sanitarnych bez ograniczeń
• kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
wszyscy kierownicy winni posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
• Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 500.000,00 zł.
• Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 5.000.000,00 zł.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie 5 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 zadania w zakresie budowy budynku „Pod klucz” wraz z zagospodarowaniem terenu o kubaturze minimum 4 000,00m3 każdy, w technologii co najmniej tradycyjnej murowanej, ze stropami z prefabrykatów i szybem windy żelbetowym monolitycznym. Pod pojęciem „Pod klucz” Zamawiający rozumie kompleksowe wybudowanie i wyposażenie budynku umożliwiające jego natychmiastowe użytkowanie bez konieczności przeprowadzania żadnych prac budowlanych czy remontów w zakresie:
- organizacji budowy
- wzniesienia budynku do stanu zamkniętego wraz ze wszystkimi izolacjami i stolarką okienna i drzwiową
- wyposażenie we wszelkie instalacje takie jak: elektryczne, teletechniczne i logiczne, c.o, c.w.u, wod-kan, wentylacje mechaniczną, windę
- roboty wykończeniowe w tym prace tynkarskie, okładzinowe, szpachlarskie, malarskie
- zagospodarowanie terenu w tym utwardzenie ciągów pieszo jezdnych, wykonanie nasadzeń wraz z trawnikami
lub
wykonał należycie w okresie 5 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum: 2 zadania w zakresie budowy budynku „Pod klucz” wraz z zagospodarowaniem terenu o kubaturze minimum 4 000,00m3 każdy, w technologii co najmniej tradycyjnej murowanej, ze stropami z prefabrykatów i szybem windy żelbetowym monolitycznym. Pod pojęciem „Pod klucz” Zamawiający rozumie kompleksowe wybudowanie i wyposażenie budynku umożliwiające jego natychmiastowe użytkowanie bez konieczności przeprowadzania żadnych prac budowlanych czy remontów w zakresie:
- organizacji budowy
- wzniesienia budynku do stanu zamkniętego wraz ze wszystkimi izolacjami i stolarką okienna i drzwiową
- wyposażenie we wszelkie instalacje takie jak: elektryczne, teletechniczne i logiczne, c.o, c.w.u, wod-kan, wentylacje mechaniczną, windę
- roboty wykończeniowe w tym prace tynkarskie, okładzinowe, szpachlarskie, malarskie
- zagospodarowanie terenu w tym utwardzenie ciągów pieszo jezdnych, wykonanie nasadzeń wraz z trawnikami
i 1 zadanie w zakresie przebudowy z remontem budynku „Pod klucz” o kubaturze minimum 4000,00m3, obejmującym prace budowlane wraz z wznoszeniem szybu windy. Pod pojęciem „Pod klucz” Zamawiający rozumie kompleksowe wybudowanie i wyposażenie budynku umożliwiające jego natychmiastowe użytkowanie bez konieczności przeprowadzania żadnych prac budowlanych czy remontów w zakresie:
- organizacji budowy
- remont w zakresie prac murarskich, wymianą stropów, wymianą stolarką okienna i drzwiową
- wyposażenie we wszelkie instalacje takie jak: elektryczne, teletechniczne i logiczne, c.o, c.w.u, wod-kan, wentylacje mechaniczną, windę
- roboty wykończeniowe w tym prace tynkarskie, okładzinowe, szpachlarskie, malarskie.
b) skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum:
• kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
• kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności
instalacji sanitarnych bez ograniczeń
• kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
wszyscy kierownicy winni posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-01-28 10:00
Po zmianie:
2022-02-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-01-28 12:00
Po zmianie:
2022-02-04 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-02-26
Po zmianie:
2022-03-05
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gnieźnie
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- "Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi w miejscowości Goszczyn"
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Wiata magazynowa na sól dla obwodu drogowo - mostowego Nr 1 w Bełżycach
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.