eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Dzierzgoń › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Stary Dzierzgoń oraz jednostek organizacyjnych Gminy Stary Dzierzgoń



Ogłoszenie z dnia 2021-04-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027429 z dnia 2021-04-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Stary Dzierzgoń oraz jednostek organizacyjnych Gminy Stary Dzierzgoń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Dzierzgoń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Dzierzgoń 71

1.5.2.) Miejscowość: Stary Dzierzgoń

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-450

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 14 81

1.5.8.) Numer faksu: 55 276 14 83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@starydzierzgon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Stary Dzierzgoń oraz jednostek organizacyjnych Gminy Stary Dzierzgoń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a639efa5-817a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015648/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rg.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Stary Dzierzgoń oraz jednostek organizacyjnych Gminy Stary Dzierzgoń przez okres 48 miesięcy. Uwaga: Wybrany w drodze przetargu bank podpisze z każdą jednostką organizacyjną odrębną umowę. 2. Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje2.1. Jednostki objęte usługą bankową:1) Urząd Gminy Stary Dzierzgoń, w tym rachunek budżetu Gminy Stary Dzierzgoń,2) Przedszkole Samorządowego „Niezapominajka” w Starym Mieście,3) Szkoła Podstawowa w Starym Dzierzgoniu,4) Szkoła Podstawowa w Myślicach,5) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Dzierzgoniu,6) Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Starym Dzierzgoniu.W przypadku utworzenia przez Radę Gminy nowej jednostki Bank zobowiązany jest zapewnić obsługę bankową na zasadach określonych w umowie. Włączenie nowej jednostki do obsługi nastąpi na podstawie aneksu do umowy.2.2. Obsługę bankową polegającą na:1) otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bankowych: bieżących i pomocniczych, oraz możliwość otwarcia i prowadzenia innych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy,2) przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych i wpłat inkasentów podatków i opłat Zamawiającego,3) dokonywaniu wypłat gotówkowych,4) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych ( w ramach danego banku, elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo),5) realizacji poleceń przelewów zewnętrznych (elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo),6) codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych,7) przenoszeniu na rachunek bieżący budżetu Gminy w ostatnim dniu miesiąca dochodów z tytułu naliczanych odsetek od środków na rachunkach pomocniczych wskazanych przez Gminę oraz dochodów z naliczanych odsetek z rachunków wskazanych przez jednostki organizacyjne ( jednostki budżetowe ),8) „zerowanie„ rachunków bieżących i pomocniczych gminy i jej jednostek organizacyjnych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach, na rachunek bieżący Gminy,9) wydawaniu blankietów czekowych,10) zapewnieniu usługi systemu masowych płatności,11) zapewnieniu systemu bankowości elektronicznej: zainstalowanie i wdrożenie systemu na dowolnej ilości stanowisk, szkolenie osób, serwis oraz bieżące udzielanie wsparcia telefonicznego w trakcie trwania umowy oraz przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank,12) w razie potrzeb wydanie i możliwość korzystania z karty płatniczej bez ponoszenia dodatkowych opłat,13) wydawanie zaświadczeń o posiadanych rachunkach oraz opinii bankowych,14) bank nie będzie pobierał opłat i prowizji z tytułu: zmiany karty wzorów podpisów, wydawania opinii bankowych i zaświadczeń na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek, korzystania z systemu bankowości elektronicznej, korzystania z obsługi płatności masowych. Koszty związane z obsługą bankową będą opłacane przez podmioty biorące udział w zamówieniu, ze środków tych podmiotów. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SWZ będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości określonej w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli.2.3 Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowychŚrodki zgromadzone na rachunkach bankowych w PLN oprocentowane będą w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Naliczenie odsetek powinno nastąpić w ostatnim dniu miesiąca. Wysokość stopy WIBID 1M do sporządzenia oferty obliczana jako średnia arytmetyczna z okresu od 01.02.2021 r. do 28.02.2021 r. (WIBID 1M x wskaźnik banku). Stawki WIBID podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W trakcie trwania umowy bankowej stawka WIBID 1M obowiązująca w danym miesiącu, ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z kwotowań od pierwszego do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca.2.4 Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym1) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym Gminy Stary Dzierzgoń do wysokości 200.000 PLN na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu (odrębna umowa kredytowa). 2) Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec zmianie w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższą lub wyższą wartość kredytu.3) Oprocentowanie kredytu liczone będzie według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR 1M oraz marżę banku w całym okresie trwania umowy na obsługę bankową.4) Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym bank nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji. Jednym kosztem Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu.5) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, pobierane będą przez bank ostatniego dnia miesiąca. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco.6) Wysokość stopy WIBOR 1M do sporządzenie oferty obliczana jako średnia arytmetyczna z okresu od 01.02.2021 r. do 28.02.2021 r. 7) Stawka WIBOR 1M obowiązująca w danym miesiącu, ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z kwotowań od pierwszego do ostatniego dnia poprzedzającego miesiąca. 8) Odsetki będą liczone metodą opartą o rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku tj. 365 lub 366.3. Informacja o wielkości budżetu Gminy Stary Dzierzgoń za 2020 r. - wykonane dochody – 23.589.067,99 zł - wykonane wydatki – 23.267.351,44 zł

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163000-9 - Karty płatnicze

66112000-8 - Usługi depozytowe

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34464

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34464,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34464

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Suszu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810011908

7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 11

7.3.4) Miejscowość: Susz

7.3.5) Kod pocztowy: 14-240

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34464,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.